فروش اقساطی ساینا با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری

پنج‌شنبه 18 آذر 1400 بازار ، دسته‌بندی نشده

یکی از طرح‌هایی که این روزها متقاضیان زیادی دارد، فروش اقساطی سایناست. درست است که روزگار اقتصادی مردم کشور ما حال خوبی ندارد، اما به هر حال زندگی بی‌مکث جریان دارد و نمی‌توان در برابر آن ایستاد.

از طرفی ارتقای سطح معیشت و تامین رفاه، آرزوی هر مرد یا زن سرپرست خانواری است. اما ماجرا اینجاست که نقدینگی کافی در جیب‌ و حساب‌های بانکی هم‌وطنان ما وجود ندارد تا بتوانند به صورت نقدی، تصمیم‌های مالی بزرگ بگیرند.

معمولی‌ترین خودروی وطنی، رقمی بالغ بر صد میلیون تومان قیمت دارد و  این در حالی است که درصد قابل توجهی از مردم کشور ما در آمد زیر ۵ میلیون تومان‌ دارند.

یک حساب سرانگشتی کافی است تا بدانیم که حتی اگر به مدت یک سال، تمام ۵ میلیون تومان حقوق، پس‌انداز شود هم باز نمی‌توان یک خودروی صفر خرید. در چنین شرایطی فروش خودرو از دم قسط، عاقلانه‌ترین گزینه موجود است.

فروش اقساطی ساینا

آیا خرید اقساطی ساینا منطقی است؟

پیش از هر چیز باید گفت که خرید اقساطی خودرو، روشی منطقی برای ماشین‌دار شدن است و شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا نیز از وجوه مختلف، معقول و هوشمندانه است.

ساینا از محدوده قیمتی مناسبی برخوردار است و با توجه به کابین جادار و مشخصات فنی مناسبی که دارد، یک سدان شهری مطلوب به نظر می‌رسد.

تجربه کاربری مالکان آن می‌گوید که از سواری نرمی برخوردار است و سطح ایمنی مناسبی هم دارد. بنابراین ساینا قسطی هم گزینه مناسبی برای رفت و آمد به محل کار و تحصیل است و هم یک خودرو خانوادگی محسوب می‌شود که می‌توان آخر هفته‌های خوشی را با آن گذراند.

طراحی ظاهری ساینا نیز شکیل و زیباست و هزینه تعمیر و نگهداری آنچنانی ندارد. با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا صاحب خودرویی می‌شوید که قطعات و لوازم یدکی آن به راحتی پیدا می‌شود و بازار دست دوم مناسبی هم دارد.

برای خرید اقساطی ساینا چقدر پیش پرداخت لازم است؟

فروش اقساطی ساینا

شرایط خرید اقساطی ساینا بستگی به مجموعه‌ای دارد که قصد دارید با آن وارد معامله شوید. ساینا به سبب محدوده قیمتی مناسب و اینکه اساسا خودرو کم‌دردسری است، متقاضیان خرید بسیاری دارد، بنابراین اصلا عجیب نیست که برخی موسسات لیزینگی غیرمجاز با وعده‌های رنگارنگ مشتریان را به سمت خود بکشانند و رقم‌های سنگینی به عنوان پیش‌پرداخت طلب کنند.

اما اگر برای شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا با سایاخودرو پای میز معامله بنشینید، اوضاع همه جوره به نفع شما رقم خواهد خورد. چرا که این مجموعه شرایطی فراهم کرده است که نه تنها با کم‌ترین پیش‌پرداخت صاحب یک خودرو مدرن شوید، بلکه حتی می‌توانید مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت را هم خودتان تعیین کنید.

سایاخودرو این امتیاز را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید با کمترین فشار مالی، حال خوب یک خرید اقساطی موفق را تجربه کنید.

سایا خودرو، ساینا قسطی را چه زمانی به خریدار تحویل می‌دهد؟

فروش اقساطی ساینا

فرقی نمی‌کند که متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا باشید یا انواع مدل‌های هیوندای! چه خریدار خودروهای وطنی باشید، چه ماشین‌های مونتاژی و وارداتی، سایا خودرو به صورت فوری و آنی خودرو را به شما تحویل خواهد داد.

خیالتان راحت! در معامله با سایاخودرو خبری از عمل نکردن به تعهدات و مفاد غیر شفاف در قرارداد و به اصطلاح بازاری‌ها، دولا و پهنا حساب کردن نیست! همه چیز بر اساس مفاد قرارداد پیش می‌رود و رضایت مشتری اولویت است.

شرایط لازم برای شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا سایاخودرو چیست؟

فروش اقساطی ساینا

برای شرکت در طرحفروش اقساطی ساینا کافی است ابتدا با مراکز فروش این مجموعه که همه روزه در ساعات کاری آماده پاسخگویی به مشتریان هستند، تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب آن، مشاوره رایگان دریافت کنید.

نیازی نیست که زیر بار اقساط وام‌های سنگین بروید تا بتوانید پیش‌پرداخت را تهیه کنید، با هر میزان سرمایه می‌توانید مشتری سایاخودرو شوید‌.

فروش اقساطی ساینا از سوی سایا خودرو با قیمت کاملا واقعی و به دور از سودهای بی‌پشتوانه معمول انجام خواهد گرفت و سند خودرو نیز پس از طی شدن پروسه‌های اداری به نام شما ثبت می‌شود.

وقتی طرف معامله شما سایا خودرو باشد، خیالتان راحت است که یک نفر، بیشتر از خود شما به منافعتان فکر می‌کند و همه پیش‌زمینه‌ها را آماده می‌کند تا با خیال راحت سوار خودرو جدیدتان شوید.

برای استعلام قیمت روز ساینا و شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا با سایا خودرو تماس بگیرید.

منبع: https://sayakhodro.com

3 مدل از پر فروش ترین لپ تاپ های اچ پی HP

بافتنی

بافتنی/ آموزش بافت شال چند منظوره

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا