فاکسکان و TSMC درصدد همکاری با شیائومی هستند

دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 فناوری

 

بر اساس گزارش‌ها، با پیشرفت شیائومی و افزایش فروش جهانی آن، تأمین‌کننده‌های تایوانی نظیر فاکسکان و TSMC مترصد همکاری با این شرکت هستند.

تأمین کننده‌های تایوانی دنیای فناوری نظیر فاکسکان، اینونتک، لارگان پرسیژن و TSMC با توجه به افزایش فروش جهانی شیائومی مترصد دریافت سفارش تولید از این شرکت چینی هستند.

شیائومی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۰ میلیون ارسال گوشی انجام داد که پیش‌بینی می‌شود این مقدار در سال ۲۰۱۸ به ۱۰۰ میلیون دستگاه افزایش یابد.

به علاوه، شرکت چینی در نظر دارد با عرضه‌ی عمومی سهام خود، به بودجه‌ی کافی برای بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی دست پیدا کند.

بر این اساس، فروش بالای شیائومی و ارزش خرید بالای محصولات آن باعث شده است شرکت‌های تأمین‌کننده‌ی تایوانی حساب ویژه‌ای روی این شرکت باز کنند.

بر اساس گزارش‌ها، رئیس شیائومی، لین بین طی تماسی با لارگان پرسیژن وجود ظرفیت لازم برای استفاده از ماژول‌های چندلنزی در مدل‌های رده‌بالای آینده‌‌ را جویا شده و اطمینان حاصل کرده است که برای تأمین این ماژول‌ها در نیمه‌ی دوم سال مشکلی وجود ندارد.
می میکس شیائومی / mi mix

شیائومی در حال حاضر پردازنده‌ی اختصاصی Surge S2 را به کمک TSMC و فناوری ۱۶ نانومتری آن در دست تولید دارد. هرچند حجم سفارش اولیه برای این محصول هنوز مشخص نیست، رفته رفته با پیشرفت شرکت چینی در تولید و توسعه‌ی تراشه، سفارش برای تولید تراشه از سوی این شرکت افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش‌ها، شیائومی احتمالا در محصولات آتی خود از تراشه‌های ۷ نانومتری کوالکام که توسط TSMC ساخته شده‌اند نیز استفاده خواهد کرد.

همزمان، شیائومی با فاکسکان نیز در راه‌اندازی کارخانه‌ی مدار چاپی در هند همکاری کرده است. شیائومی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ با پیشی گرفتن از سامسونگ در بازار هند خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند معرفی کرد.

منبع : زومیت

یکی از بهترین کارت‌های گردشگری دبی

هک درهای هوشمند اتاق هتل‌ها امکان‌پذیر شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا