فال هفتگی عشق سه شنبه ۳۰ مرداد تا دوشنبه ۵ شهریو

سه‌شنبه 30 مرداد 1397 طالع بینی
فال هفتگی عشق

 

?
?♥️فال هفتگی عشق♥️?
?محاسبه سایه گردش ستارگان?

?سه شنبه ۳۰ مرداد تا دوشنبه ۵ شهریور?

?? ??

?فروردین?

⭐️ستاره عشق 31?
? تغییراتی در زندگیتان پدید می آورید که بر خلاف تصورتان مناسب نیست و ممکن است وضعیت تان را از این هم بدتر کند بهتر است بیشتر مراقب باشید و عجولانه تصمیم نگیرید.

?اردیبهشت?

⭐️ستاره عشق 290?

مراقب باشید چرا که افراد حسودی در اطرافتان وجود دارند که به هر طریقی که شده سعی دارند به شما آسیب برسانند اگر حواستان را جمع نکنید برای روابطتان مشکل ایجاد می کنند.

?خرداد?

⭐️ستاره عشق 90?

پیشنهاد عاشقانه اى در پیش دارید که برایتان بسیار عجیب و لذتبخش خواهد بود و ممکن است دست و پای تان را گم کنید اما باید به خودتان مسلط باشید و از این عشق به خوبی استقبال کنید.

?تیر?

⭐️ستاره عشق 10?

 

تلاش تان بر این باشد که با انسان های مناسب و بزرگ نشست و برخاست داشته باشید، این افراد در آینده کمک های فراوانی برای رسیدن به اهداف تان به شما خواهند کرد.

?مرداد?

⭐️ستاره عشق 79?
? ممکن است تا مدتی از خانواده تان دور شوید و یا برای ادامه تحصیل به شهر دیگری سفر کنید این اتفاق در ابتدا برایتان سخت و دشوار است اما آینده تان را تغییر خواهد داد.

?شهریور?

⭐️ستاره عشق 110?
? بهتر است که تغییراتی در محیط کاری و یا کلاً شغل خود پدید بیاورید چراکه این مسیر شما را به موفقیت هایی که در انتظارش هستید نخواهد رساند و باید مهارت هایتان را در کار دیگری صرف کنید.

?? ??

?مهر?

⭐️ستاره عشق 11?
? تغییرات بزرگی برای تان در راه است و ممکن است اتفاقاتی برای زندگی تان روی بدهد که حتی تصورش را هم نکنید اما آینده‌ای که در انتظارتان خواهد بود عالی و مناسب است.

?آبان?

⭐️ستاره عشق 21?
? با فردی دیدار میکنید که کمکتان می‌کند از مشکلات رهایی یابیم و در واقع موقعیت شغلی جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد فقط کافیست خوب به حرف هایش گوش فرا دهید.

?آذر?

⭐️ستاره عشق 71?
? افکاری در سر می پرورانید که رسیدن به آنها غیرممکن است و توانایی اش در شما وجود ندارد پس بهتر است که زیاده خواهی را کنار بگذارید و عاقلانه بیاندیشید.

?دی?

⭐️ستاره عشق 62?
? آرامش و امنیت خاطر ندارید و مدتی است که پریشان و آشفته هستید برای رهایی از این وضعیت باید از خداوند کمک بطلبید و بیشتر دعا و نماز بخوانید تا دلتان آرام بگیرد.

?بهمن?

⭐️ستاره عشق 41?
? مراقب حرفهایی که بر زبان تان می آورید باشید و با رفتارهایتان خانواده خود را آزرده خاطر نسازید ممکن است خبرهایی به دستتان برسد که شما را از غم و اندوه رها سازد.

?اسفند?

⭐️ستاره عشق 90?
? در راهی که قرار گرفته اید موانعی برایتان وجود دارد و مطمئناً با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد باید از همین اکنون فکری به حال خودتان بکنید تا در میانه راه باز نمانید.

 

فال تاروت روزانه

فال ٺارۅٺ مصری روزانه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس سه شنبه 30 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا