فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹

سه‌شنبه 29 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس 

دوست عزیزی که امروز 29 مهر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. تجربه‌های زیادی در زندگی کسب کرده‌اید و در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود زمان آن فرا می‌رسد که این تجربه‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در بهمن ماه امسال فرصت زیادی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. فروردین سال آینده را با احتیاط پشت‌سر بگذرانید چرا که در این ماه خطری در کمین شما است. تابستان سالی که از راه می‌رسد زمان موفقیت شما است و در این فصل اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دوستی و رفاقت با اطرافیان به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای تلاش کنید تا زمینه موفقیت‌های بیشتر شما در سال‌های آینده فراهم شود.

 

فال حافظ آنلاین

 

فروردين :نشانه ای از قدرت و توانمندی در شماست. ارتقت مقام پیدا می کنید و دیگران به شما اتکا می کنند. به خود ایمان داشته باشید.

 

ارديبهشت :از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می تواند راهنمای شما دز کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

 

خرداد :مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشد. باید مواظب آبروی خود باشید وگرنه دچار دردسر می شوید.

 

تير :بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. مسافرت دلچسپی در پی روی دارید.

 

مرداد : عده ای به ظاهر دوست اطراف شما را گرفته اند فقط به فکر سواستفاده از شما هستند. آنها را از خود دور کنید وگرنه مورد آزار و اذیت قرار می گیرید.

 

شهريور :عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاژ باشید و سنجیده عمل کنید. مراقب حیله گریهای دشمنان باشید. از حس ششم خود کمک بگیرید و به مشورت با دیگران بپردازید تا کمتر آسیب ببینید.

 

مِهر :نماد جر و بحث و مشاجره. با دیگران به اختلاف می رسید و به جدل و دعوا می پردازید. ولی باید سعی کنید زیاد شعله ور نگردد و با درایت خود اوضاع را آرام کنید و به رفع اختلاف بپردازید.

 

آبان : بر سر دو راهی مانده اید باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این تصمیم به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

 

آذر :بر مشکلات و سختیها غلبه می یابید. نگرانی و اضطراب را از خود دور کنید تا بر اوضاع مسلط شوید و به موفقیت برسید.

 

دى :خیر و برکت به سوی شما سرازیر می شود. ممکن است صاحب ارث و میراث شوید. به مال و ثروت دست می یابید.

 

بهمن :موانع و مشکلاتی در زندگیتان بوجود می آید. ولی شما با پشتکار و تلاش بر آنها غلبه می یابید و پیروز می شوید.

 

اسفند :عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت صحیحی داشته باشید. رفتار خود را با دوستان و نزدیکانتان تغییر دهید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه 26 مهر 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا