فال روزانه/فال نوستراداموس پنج شنبه۲۴ مهر ۱۳۹۹

پنج‌شنبه 24 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

 

دوست عزیزی که ٢۴ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

درست است که مدت ها تلاش کرده اید بی این که نتیجه ای برایتان داشته باشد اما امسال از آن سالهایی که نتیجه تلاش های را خواهید گرفت. شما فردی هستید که برای رابطه عاطفی خود اهمیت زیادی قائلید و شریک زندگی تان را در اولویت قرار می دهید، به زودی به آنچه شایسته آن هستید، خواهید رسید. حتی اگر به آنچه تا به حال می خواسته، نرسیدید، ناراحت نشوید. هنوز برای تلاش کردن زمان است پس تصمیم نهایی خود را بگیرید، سپس روی آن تمرکز کنید و تمام تلاش تان را به کار گیرید و ببینید که چه اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. سعی کنید زمان تان را بیشتر با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک تر هستند، بگذرانید. آینده دست شماست، از همین حالا آن را آنگونه که آرزو دارید، بسازید. ماههای بهمن و اردیبهشت از بهترین ماههاس سالتان خواهند بود.‍

 

پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

فَروردين :در کارهای خود همیشه به دیگران اتکا دارید و از استقلال می ترسید. وابستگی زیاد به دیگران می تواند خطرناک باشد. بیشتر متکی به خود باشید.

 

اُرديبهشت :شما را فریب می دهند پ با ریاکاری خود باعث ضرر و زیان مالی شما می شوند. احتمال دزدی نیز وجود دارد. از مال و ثروت خود بیشتر محافظت کنید.

 

خُرداد :آدم کنجاوی هستید که میخواهید از کار دیگران سر در بیاورید. مواظب باشید ضربه نخورید.

 

تير :فردی قوی و محکم و زیرک هستید که باید قوای خود را بشناسید و ار آنها برای رسیدن به هدفهایتان بهره بگیرید.

 

مُرداد : نماد دوستی و محبت با روی گشوده و باز با دیگران برخورد کنید و دوستی آنها را بپذیرید. ارتباط با دیگران باعث قدرت در شما می شود.

 

شهريور : در کار و حرفه خود معامله سودآوری انجام می دهید و موفق می شوید. اما باید احتیاط کنید و همه جوانب مساله را بسنجید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

 

مِهر :به خانه و خانواده خود وابستگی زیادز دارید و در کنار آنان احساس آرامش و وابستگب بیشتری می کنید. احساس مادرانع در شما قوی است. فرد سودمند و مفیدی برای جامعه خود هستید.

 

آبان : در کارهای خود همیشه به دیگران اتکا دارید و از استقلال می ترسید. وابستگب به دیگران می تواند خطرناک باشد. بیشتر متکی به خوپ باشید.

 

آذر :نشانه ای از قدرت و توانمندی در شماست. ارتقا مقام پیدا می کنید و دیگران به شما اتکا می کنند. به خود ایمان داشته باشید.

 

دى :نشان طول عمر. زندکی طولانی و توتم با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

 

بهمن :از قرض و بدهی خود نجات پیدا می کنید و حسابهایتان تسویه می شود. به آرامش خاطر میرسید. کارهایتان رونق می گیرد و به سر و سامان می رسید.

 

اسفند :سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه 26 مهر 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا