فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه 19 مهر 1399

شنبه 19 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

دوست عزیزی که امروز 19 مهر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. اهل موکول کردن کار‌ها به آینده هستید و در طول زندگی‌تان کار‌های زیادی را ناتمام گذاشته‌اید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان ثابت کنید که اهل عمل هستید وبه هر قیمتی که شده کار‌های دشوار را پشت‌سر می‌گذارید. آبان ماه امسال به لحاظ مالی بهترین ماه سال تولدتان خواهد بود و در این ماه با هیچ مشکل مالی روبرو نخواهید شد. در ماه آذر شرایطی فراهم می‌شود تا کدورتی که میان شما و یکی از دوستان دیرینه‌تان وجود دارد را از بین ببرید. اسفند و فروردین سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت‌سر بگذارید چرا که در این ماه‌ها خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند.

 

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

فروردین
شرایطی به وجود خواهد آمد و سردی روابط زناشویی شما تبدیل به یک احساسی دلپذیر خواهد شد، دوباره عشق و آرامش به زندگی شما باز خواهد گشت، مراقب باشید تا مجدداً دچار مشکل نشوید.

 

ارديبهشت
اگر منتظر هستید تا موضوع مهمی برای تان روشن شود و یا از یک گرفتاری بزرگ رهایی یابید خوشحال باشید چرا که به زودی حمایت می شوید و آرامش نسبی می یابید.

 

خرداد
جشن بزرگي در پیش دارید خودتان را آماده کنید تا به بهترین شکل بدرخشید این کار می‌تواند اعتماد به نفس شما را بسیار افزایش دهد پس از آن دریغ نکنید.

 

تیر
قصد انجام کارهای جدیدی دارید و میخواهید تا در کنار شغل ثابت خود کارهای دیگری را هم امتحان کنید این امر برای شما با موفقیت همراه خواهد بود و سود مالی خوبی نصيبتان خواهد کرد.

 

مرداد
برخی از امورات مربوط به شما نمی باشد پس چه بهتر که در آنها دخالت نکنید چرا که انجام این کار ممکن است باعث شود تا دیگران با شما برخورد جدی بکنند و غرور شما را خدشه دار کنند.

 

شهریور
یک مشکل بزرگ را با تلاش و کوشش خود برطرف خواهید کرد و دوباره میتوانید آرامش سابق را بازيابيد شخصی در این راه بسیار شما را حمایت خواهد کرد.

 

مهر
شرکت شما در یک جلسه کاری مهم می‌تواند آینده شما را تضمین کند و در آنجا مورد توجه اشخاصی قرار بگیرید که به شما برای رسیدن به اهدافتان یاری رسانند.

 

آبان
شخصی را یاری خواهید کرد تا مشکل بزرگی که دارد را برطرف کند و این عمل خداپسندانه شما موجب میشود تا مورد تقدیر اطرافیان قرار بگیرید.

 

آذر
بیهوده خود را نيازاريد و با هر مشکل کوچکي فکر نکنید که دنیا به پایان رسیده روحیه لطیف شما با این افکار های بیهوده آسیب فراوانی خواهد دید.

 

دی
همواره مراقب تصمیم هایی که میگیرید باشید و با اقدامات عجولانه خودتان را دچار مشکلات و گرفتاری ها نسازيد در تمامی کارها از عقل و منطق بهره بگیرید.

 

بهمن
شخص عزیزی به دلیل مسائل کاری مدتی از شما دور خواهد شد و ممکن است این مسئله کمی شمارا بیازارد نگران نباشید که به سلامت بازخواهد گشت.

 

اسفند
اگر می‌خواهید روابط احساسی شما شکل و شمایل بهتری به خود بگیرد باید از بی توجهی نسبت به شریک احساسی تان دست بردارید و زمان بیشتری را با او وقت بگذرانید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹

فال نوستراداموس

 فال روزانه/فال نوستراداموس چهارشنبه 16 مهر 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا