فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹

شنبه 12 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

 

فروردين
ازدواج و شروع زندگی مشترک در پیش دارید و آور متاهل هستید یکی از افراد درجه یم خانواده تان بزودی وصلتی مبارک در پیش خواهد داشت که موجب شادی و مسرت فراوان شما خواهد شد.

اردیبهشت
از خودتان انتظار انجام کارهای بسیار بزرگی را دارید درصورتی که خودتان میدانید اين تصمیم ها کاملا نادرست میباشد و با انجامشان در همان ابتدای راه بازخواهيد ماند پس با درایت و منطق باشید.

خرداد
شما فردی هستید که همواره مورد علاقه دوستان و اطرافیان هستید و دیگران علاقه دارند در جمع های آنان حضور یابید اما نباید اجازه دهید که غرور و نخوت به سراغتان بیاید.

تیر
برنامه ریزی داشته باشید و برای آنچه که قرار است در آینده برایتان رخ بدهد تصویر واضح و روشنی برای خود ترسیم نمایید عدم تعیین اهداف شما را به دردسر می اندازد و مطمئنا از رسیدن به اهدافتان بازخواهيد ماند.

مرداد
خداوند به شما یاری خواهد رساند تا به اهداف و آرزوهایی که مدتها در سر دارید برسید. باید به وعده هایی که میدهید عمل کنید و با سهل انگاری و عدم مسئولیت دیگران را در شرایط سخت قرار ندهید.

شهریور
از گرفتاری و غم نجات ميابيد و کسی کمکتان خواهد کرد تا تمامی مشکلات را پشت سر بگذارید توکتان به خدا را از دست ندهید و از او طلب کمک کنيد.

مهر
افرادی که در اطرافتان وجود دارند شما را همواره حمایت میکنند و در شرایط سخت تنهايتان نمی گذارند، نباید پشتشان را خالی کنید و آنها را در زمانی که بهتان احتیاج داشتند تنها بگذارید.

آبان
آغاز زندگی مشترکی در پیش دارید که بسیار برایتان لذت بخش و شیرین است و تجارب جدیدی که کسب میکنید میتواند یکی از جالبترین اتفاقهای زندگیتان باشد.

آذر
آشنایی با افرادی میتواند بسیار برایتان سودمند باشد و اگر در محفلی که بزودی دعوت میشوید شرکت کنید زمینه آشنایی شما با این افراد براحتی فراهم میشود پس حتما شرکت کنید.

دی
خبرهای خوب و اتفاقات خوشایند در راه است و تحولی در پیش دارید که میتواند شیوه زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد خودتان را آماده کنید تا با شرایط بخوبی خودتان را وفق دهید.

بهمن
زندگی و شانس روی خوشش را با شما نشان خواهد داد و اگر به تلاشتان ادامه دهید بزودی به موفقيت خوبی دست پیدا خواهید کرد فقط در این شاید کمی سختی بکشید اما به نتیجه اش می ارزد.

اسفند
شما رفتارهای مناسبی ندارید و اخیرا با حرفهاي نابجا اطرافیان خود را بسیار می آزارید مراقب باشید که بزودی آنها از اطرافتان پراکنده خواهند شد و اگر همچنان ادامه دهید دیگر کسی را نخواهید داشت.

 

تعبیر خواب………

فال نوستراداموس

 فال روزانه/فال نوستراداموس چهارشنبه 16 مهر 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس پنجشنبه ١٠ مهر ١٣٩٩

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا