فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه 18 شهریور 1399

سه‌شنبه 18 شهریور 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

فروردین
اعتماد شما به دوستانتان بسیار فراوان است و همواره در هر کاری با آنها مشورت می‌کنید بهتر است آنها را همواره از خودتان راضی نگه دارید زیرا هیچگاه پشت شما را خالی نخواهند کرد.

 

ارديبهشت
دلتان هوای کسي را کرده و برای دیدن او می خواهید به سفری بروید در این کار شک به دلتان راه ندهید و هرچه سریعتر اقدام کنید زیرا بعد از دیدار او شادی های فراوانی برایتان خواهد بود.

 

خرداد
زندگیتان در جهت منفی دست‌خوش تغییر خواهد شد اما این موضوع نباید موجب پریشان احوالی شما شود. با تلاش و کوشش می توانید از این شرایط سخت خارج شوید.

 

تیر
مال و ثروت، بزرگی و منش برای شما به ارمغان نمی آورد بلکه این دل بزرگ است که دیگران را به سمت شما جذب خواهد کرد از غرور خود خود بکاهید و با دیگران با افتادگی برخورد کنید.

 

مرداد
از جاه و مقام به دور باشید و به مال دنیا دل نبندید چرا که با غرور بیجا همه آنها را از دست خواهید داد اگر کمی سخاوتمند تر باشید زندگی به کامتان شیرین تر خواهد شد.

 

شهریور
شما هيچ تبهري در زمینه مسائل عاطفی ندارید و همین موضوع نقطه ضعف بزرگ شماست پس باید به هر صورتی که شده عشق را وارد زندگی خود کنید تا بتوانید شادی را تجربه کنید.

فال حافظ آنلاین

مهر
سرتان را مانند کبک زیر برف می کنید و خودتان را بیخیالی میزنید بی توجي به مسائل و مشکلات به وجود آمده فقط گرفتاری‌های شما را بیشتر خواهد کرد.

 

آبان
همواره در زندگی خود به دنبال سعادت آرامش بوده اید ولی تاکنون نتوانسته آن را بیابید خوشحال باشید چرا که به زودی زندگیتان متحول خواهد شد و خداوند به شما نظر خواهد کرد.

 

آذر
به دلیل عدم توجه شما به مسائل پیرامونتان به زودی به مشکلات قابل توجهی برمی‌خورید پس حواستان را بیشتر جمع کنید.

 

دی
بخت و اقبال خوبی دارید به سعادت و کامیابی دست پیدا می کنید اما باید بیشتر مراقب خودتان باشید تا دچار بیماری و آفات نشوید.

 

بهمن
باید توانایی های خود را گسترش دهید زیرا ضعف مدیریتی شما باعث شده تا کنون متحمل گرفتاریهای بسیاری شوید توجه به این امر هم اکنون برایتان لازم و ضروری است.

 

اسفند
ازدواج زودهنگام در پیش دارید که بسیار شما را دستپاچه خواهد کرد بايد خودتان را به دست تقدیر بسپارید و به خداوند توکل کنید خوشبختی و سعادت در انتظارتان است.

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس چهارشنبه 19 شهریور 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس دوشنبه 17 شهریور 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا