فال شمع جمعه 19 اسفند ۱۴۰۱

جمعه 19 اسفند 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : گلاسکو می گوید: “عشق بزرگترین رویداد در زندگی است ولی کامیابی نتیجه احتراق خود به خود نیست، بلکه باید به آب و آتش عاقلانه زد وگرنه همه جا می سوزد.”

ارديبهشت : این نیت به سرعت عملی نمی گردد، چون هنوز مقدمات آن کاملاً آماده نشده است. ولی به هر صورت، دیر یا زود عملی خواهد بود.

خُرداد :برای سرعت بخشیدن به آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و بهتر است سوره مبارکه البلد را با معنی و حضور قلب بخوانید.

تير : انسان های موفق، از راز و رمز کار خود غافل نیستند و با اندیشه عمل می کنند. پس شما نیز کمی بیشتر در این باره اندیشه کنید.

مُرداد : انجام این نیت را از خداوند طلب کن. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و شبی سوره مبارکه المجادله را بخوانید به شرط آنکه با حضور قلب و معنی باشد. تا گشایش حاصل شود.

شهريور : برای اجرای این نیت نباید بی تابی و بی حوصلگی کنید زیرا مصلحت شما در این است که ابتدا مقدمات آن فراهم شود. پس با توکل به خدا با ایمان قوی اقدام کن.

مِهر : وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود.

آبان : بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید. مرا نیز دعا کنید.

آذر :مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.

دِى : او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.

بهمن : عده ای ظاهراً صالح دور شما هستند. گول و فریب آنها را نخورید. پس از روش و طریقت مردان خدا کمک بگیر زیرا خامی علامت کفر است.

اسفند : قدری خودبین و خود رای هستی و این صفت باعث می شود که دیگران از اطراف شما پراکنده شوند. هر بلایی که به سرت می آید، بر اثر همین خود بینی و بزرگ بینی شماست.

شمع

فال شمع شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱

شمع

فال شمع پنجشنبه 18 اسفند ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا