فال شبانه (بیوریتم) امشب 30 مرداد

سه‌شنبه 30 مرداد 1397 طالع بینی
فال شبانه

 

?? ??

?فروردین?

اگر یاد بگیرید در امورات زندگی تان شکیبا و بردبار باشید، و در امورات کاریتان صبر و تحمل تان را بالا ببرید می توانید فرد موفقی باشید. ولی اگر در زندگیتان سخت تلاش و کوشش نکنید باید دور موفقیت را خط بکشید. چون موفقیت فقط با سخت تلاش کوشش کردن به دست می آید در غیر این صورت نمی توانید به موفقیت برسید از رنج وگنج مُیسر میشود پس سعی کنید؛ سخت تلاش کنید تا در آینده تان ثمره کارتان به دستتان بیاید.

?اردیبهشت?

(ما نمی توانیم موانع غیر قابل پیش بینی را از سر راهمان برداریم) سعی کنید دنبال این مسائل نباشید شما آینده خودتان را بسازید چون آینده خودتان در دستان خودتان است، و میتوانید برای آنها تصمیمات درستی را بگیرید اگر تلاش و کوشش کنید به موفقیت می رسید و می توانید در امورات زندگی تان فردی شجاع و قدرتمندی باشید و دیگران نیز به شما اتکا کنند..

?خرداد?

در کارهایتان بی گدار به آب نزنید بهانه آوردن و کار انجام ندادن درآینده برای خودتان مشکل‌ساز می‌شود. و شما را در زمینه زندگیتان به شکست و نابودی می رساند .کوشش کنید و خودتان را به مقامات بالا برسانید. بهانه های بیهوده را کنار بگذارید هر کاری سخت است اما باید صبر و تحمل داشته باشید تا در آینده تان ثمره کارتان به دستتان بیاید و به موفقیت و شادی نیز برسید…

?? ??

?تیر?

سعی کنید؛ در زندگیتان کارهایتان به نحو احسن انجام دهید تا در زندگیتان به موفقیت برسید ، هستند کسانی که در کارهای شان که در گذشته انجام نداده‌اند پشیمان هستند. و حسرت آن روزها را می خورند سعی کنید؛ شما آن دسته از افراد نباشید کارهای تان را به خوبی به سرانجام برسانید تا در زندگی تان به موفقیت و شادی برسید و طعم خوشبختی را با دستان خودتان بچشید..

?مرداد?

اگر میخواهی در زمینه زندگیتان به موفقیت و شادی برسید، باید سخت تلاش و کوشش کنید و کم نیاورید افرادی که شکست می خورند و دیگر ادامه نمی دهند اینها افرادی هستند که هیچ وقت در زندگی شان به موفقیت نمی‌رسد ،اگر میخواهید در زندگیتان فرد موفقی باشید باید در زندگیتان کم نیاورید و خودتان را دست کم نگیرید..

?شهریور?

اگر میخواهید در زندگی تان به پیروزی و سعادت برسید، باید ترس را از وجود خود بیرون بیاورید اجازه ندهید که ترس وجودتان مانع موفقیت تان شود و شما را در زندگیتان و در امورات کاریتان از فعالیت بیندازند سعی کنید؛ با ترسهای درونتان روبه‌رو شوید تا در زندگیتان فردی قوی و قدرتمندی باشید و به موفقیت برسید.

?? ??

?مهر?

باید در زندگی به یک چیز متعهد باشید فرقی نمی کند این تعهد به کار یا فردی باشد که برایتان بسیار مهم است مهم این است که هدفمند عمل کنید اگر شما در قبال چیزی مسئولیت نداشته باشید مطمئناً ناشیانه عمل خواهید کرد و تلاش کافی برای رسیدن به موفقیت انجام نمی‌دهید اما همه که بدانید در قبال فرد یا چیزی مسئول هستید تمام تلاشتان بر این است تا بهترین ها را برای خود یا آن فرد رقم بزنید.

?آبان?

اگر می خواهید همواره مورد توجه دیگران باشید و در هر کاری که آغاز می‌کنید برتری و بزرگی خود را نشان دهید باید سعی کنید تا خاص باشید و متفاوت از بقیه عمل کنید ابتکار عمل داشتن می تواند بسیار کارساز باشد مانند مغازه داری که با زیبا کردن ویترین اش جنس هایش را نسبت به فردی که هیچ توجهی به این قضیه نشان نمی‌دهد بهتر می فروشد شما هم باید به همین شکل عمل کنید و همواره متفاوت باشید.

?آذر?

اگر تلاش کنید تا برای زندگی خود هدف داشته باشید و همواره با برنامه به سوی آرزوهایتان پیش بروید مطمئناً زودتر از آنچه که انتظارش را دارید اهدافتان حاصل می‌شود. بی برنامگی نه تنها شما را آشفته و پریشان می سازد بلکه موجب می شود اهداف روشنی برای خود نداشته باشید و بعد از سالها تلاش خودتان را در جایگاهی ببینید که هیچ ارزشی ندارد پس وقتتان را بیهوده تلف نکنید.

?? ??

?دی?

اگر در آرزوی چیزی هستید به سویش حرکت کنید فرقی نمی کند این آرزو در رابطه با مسائل عشقی زندگیتان باشد یا مسائل کاری و یا تحصیلی در هر صورت باید برای خواسته های تان بجنگید و به راحتی از کنار آنها عبور نکنید، اگر بخواهید عقب نشینی کنید تنها چیزی که در آینده نصیبتان می‌شود پشیمانی و حسرت فراوانی است که بر دلتان خواهد ماند پس ریسک کنید اگر هم نتیجه نگرفتید لااقل پیش وجدان خود آسوده هستید.

?بهمن?

هیچگاه فکر نکنید که رسیدن به موفقیت اتفاقی است و همین که اراده کنید می‌توانید به اهداف و آرزوهایی که در سر می پرورانید برسید هیچ کس تاکنون نتوانسته بدون آزمون و خطا و همچنین شکست‌های پی‌درپی به موقعیت های برتر دست پیدا کند پس این افکار پوچ را دور بریزید و به جای اینکه بخواهید یک شبه ره صد ساله را طی کنید با تلاش و پشتکار و درس گرفتن از شکست هایی که متحمل میشوید خودتان را به اهدافتان برسانید.

?اسفند?

اگر هدفی را در سر می پرورانید آن را برای خود ترسیم کنید و در رویا خیالتان همواره به خودتان تلقین کنید که به آن می رسید در صورت انجام این کار مطمئن باشید که رسیدن به این آرزوها سخت نخواهد بود، هیچگاه قدرت ذهن را دست کم نگیرید و مطمئن باشید که اگر به خودتان اطمینان داشته باشید هیچ کاری غیر ممکن نیست پس با اعتماد و اراده گام بردارید تا زندگی را به نفع خود تغییر دهید.

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا پنجشنبه 1 شهریور 1397

فال تاروت روزانه

فال ٺارۅٺ مصری روزانه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا