فال روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷

دوشنبه 16 مهر 1397 طالع بینی
فال روز

 

فال روزانه متولدین فروردین

دائماً دلخوشی شما شده است که زندگی سالمی دارید و با نان حلال خانواده ای سالم و درست را داشته اید و این از افتخارات شماست که البته درست هم می باشد اما شما می توانید افتخاراتی بیشتر و بهتر درا کسب کنید وقتی که واقعاً، موقعیت و توان لازم برایتان مهیاست.

امروز روزی سخت و کاری را تجربه می کنید و با تجربه هایی بزرگ برایتان طی خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

نگرانید و درمانده، فکر می کنید که انتخابی داشتید که به ضررتان بوده و برایتان سخت و گران تمام شده است اما این خودخواهی شماست که همیشه دیگران را متهم و گنهکار می دانید و خود را پاک و معصوم

کمی هم شده انصاف داشته باشید و زود قضاوت نکنید. با غروری که دارید نهایتاً پشیمانی عایدتان می شود، امروز کمی بی حوصله خواهید بود و برنامه ای برایتان اتفاق می افتد.

 

فال روزانه متولدین خرداد

دنیا پر از مخاطرات متنوع است و همه در میدان آزمایش قرار داریم اما کسی موفق و سربلند میدان زندگی خواهد بود که با ایمان و پشتکار و صبر راهش را ادامه دهد. اما روحیات شما کاملا متناقض با آن است و این مشکل شماست.

امروز، روزی نسبتاً خوب را تجربه می کنید اما برخی اتفاقات در طول روز دارید که گاه شاد و گاه غمگینتان می کند.

 

فال روزانه متولدین تیر

وقتی زندگی دو روزه این دنیا اینقدر بی ارزش است پس چرا شما این قدر خود را به آب و آتش می زنید و حتی سلامتی خود را فدا می کنید. شکر خدا شرایط بد نیست و زندگی با قناعت و خانواده ای خوب و شاکر دارید. بنابراین بهتر است به فکر سلامتی خود و خانواده باشید.

امروز روزی نسبتاً آرام و کاری دارید و تا پایان روز مشغولید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

دنبال عملی کردن فکری که در سرتان است هستنید ولی نیاز دارید که مجدد مشورت کنید و تمامی زوایای آن و نتیجه آن را مد نظر قرار دهید چون ممکن است یک سر آن پشیمانی و ضرر باشد. بهتر است اندکی دست نگه دارید.

امروز، روزی کاری دارید اما به نسبت آرام وخوب برایتان خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین شهریور

احساس خوشبختی دارید اما باز به دلایلی مردد می شوید اما از زندگیتان راضی هستید و باز به دلایلی فکر می کنید در حقتان اجحاف شده است ولی در کل خود را خوشبخت می دانید و اگر گلایه و نارضایتی هم وجود دارد دقیقا حق باشماست.

امروز، روزی عادی را دارید اما بسیار خسته کننده خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین مهر

ترس روبرو شدن با حقیقت را دارید و هر بار به بهانه های مختلف می خواهید خودتان را گول بزنید و به امیدهای واهی، دل، خوش کنید. اما هر چه هم ادامه دهید و بجنگید بی فایده خواهد بود.

امروز روزی پر از دلگیری دارید. دلگیری از همه و از زمین و آسمان هم گویا دلگیرید.

 

فال روزانه متولدین آبان

دست بالای دست زیاد است در زمان فعالیت شما دیگران بیکار نمی نشینند. انها نیز در تلاش و تکاپوهستند و حتی شاید بیشتر از شما. پس بهتر است تلاشتان را مضاعف کنید.

امروز کمی دلشوره دارید و بیقرار خواهید بود. بهتر است کاری کنید که با آن به آرامش برسید.

 

فال روزانه متولدین آذر

دنیای خیالی که برای خودتان در ذهنتان ترسیم کرده اید پوچ و پوشالی است و در پایان، با نسیمی ویران می شود و خرابه های آن بر سر شما آوار می گردد. آنچه را در ذهنتان بپرورانید که با حقیقت زندگی شما جور باشد.

امروز، روزهای سختی را می گذرانید و دائما در فکر خواهید بود اما این دوران به خوشی می گذرد به شرط آنکه بخواهید.

 

فال روزانه متولدین دی

یا ته تغاری هستید و یا تک فرزند که این همه دوستدار دارید و این برای شما عالی است و خودتان هم از این بابت خوشحالید اما اگر این هم نباشد زیر نگاه و توجه خانواده هستید و همه از شما انتظارات زیادی دارند.

امروز روزی نسبتاً سخت دارید و آنچنان غرق کار و زندگی هستید که گذشت زمان را نمی فهمید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امید به فردای روشن تر دارید و بسیار با اراده در این راه گام بر می دارید اما گاهی خسته و درمانده هستید و گاهی با امید پیش می روید آنچنان که شما پشتکار دارید روزهای خوبی را در پیش دارید به شرط آنکه دست از تلاش نکشید.

امروز، روزی تکراری وعادی را پشت سر می گذارید و تا پایان روز خسته خواهید بود. اما روزی خوب خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین اسفند

دنبال شروعی تازه هستید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید. گاه پشیمان و دلسرد هستید و گاه پر انرژی و پر امید. این دودلی نشانه عدم قاطعیت و اطمینان شماست و هنوز به تصمیم کلی نرسیده اید.

امروز روزی نسبتاً بد دارید. به هر دلیلی نگران و عصبی خواهید بود.

 

فال چاى

فال چاى دوشنبه 16 مهر 1397

فال ورق روزانه

فال ورق روزانه یک شنبه ۱۵ مهر ۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا