فال روزانه چهار شنبه 8 بهمن 1399

چهارشنبه 8 بهمن 1399 طالع بینی
طالع بینی روزانه

فال روزانه

دوست عزیزی که امروز 8 بهمن به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.

رویکردی جدی به زندگی دارید و اهل شوخی و خنده نیستید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به فکر تغییر این روحیه باشید و از درِ شوخی با دوستان و آشنایان وارد شوید و زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کنید. ایده‌های بلندپروازانه‌ای که در سر دارید را در فروردین سال آینده اجرا کنید و مطمئن باشید دنبال کردن این ایده‌ها دستاوردهای زیادی به زندگی شما اضافه خواهد کرد. اردیبهشت ماه سالی که از راه می‌رسد را با وسواس به پایان برسانید و مواظب باشید در این ماه ولخرجی نکنید. مرداد سال آینده زمان استراحت و تفریح شما فرا می‌رسد.

بدون شک موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر هنوز در یک رابطه ی عاطفی جدی نیستید امسال برای شما شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده تان را به همراه خواهد داشت. اگر هم پیش از این به کسی متعهد شده اید امسال به احتمال زیاد ازدواج خواهید کرد. خرداد، شهریور و مهر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین

سوء تفاهمی که بین شما و یکی از اعضای خانواده تان به وجود آمده است می تواند صبح امروزتان را خراب کند. یکی از شما نسبت به همیشه کم حرف تر شده است و همین باعث می شود که نتوانید به راحتی در مورد مشکلتان صحبت کرده و با بیان آن راه حلی برایش بیابید و به همین دلیل هم مشکلتان خیلی جدی تر از آن چیزی که هست به نظر خواهد آمد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

درست است که هنوز آخر هفته نشده، اما امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی به گردش و تفریح رفته و یا در خانه بمانید و تلفن همراهتان را هم خاموش کنید! دوستان و اطرافیان شما عصبی و تحت فشار و استرس فراوان هستند و هر گونه مکالمه ی حضوری یا تلفنی با آنها ممکن است باعث بروز سوء تفاهم و شکسته شدن قلب یکی از طرفین شود.

فال روزانه متولدین خرداد

شما این اواخر فشار و استرس زیادی را تحمل کرده اید و همین موضوع باعث شده است که امروز دلتان بخواهد به خرید بروید و چیزهایی را خریداری کنید که هر چند زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسند، اما کارایی چندانی ندارند یا حداقل شما به آنها نیازی ندارید. از آنجایی که دلتان می خواهد تغییراتی در ظاهر خودتان و خانه تان به وجود بیاورید

فال روزانه متولدین تیر

شما نمی توانید به تمایل شدیدی که به بیان کردن احساستان دارید غلبه کنید. حتی اگر به تازگی چوب این کارتان را خورده باشید هم نخواهید توانست در مقابل این موضوع خودداری کنید. صداقت بهترین سیاست است، ولی رک گویی حساب نشده و آزار دهنده می تواند زندگیتان را بسیار دشوار کند. هر خبری که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را به صورت سازنده و با احتیاط و آرامش بیان کنید. ای کار کلید موفقیت امروز شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز حرف های ناخوشایند یکی از اطرافیانتان ممکن است باعث آزردگی خاطر و دل شکستگی شما شوند و بدتر از همه اعتماد به نفس شما را هم تحت تأثیر قرار دهند. شما اصلا انتظار شنیدن چنین حرف هایی را نداشته اید و به احتمال زیاد هم این شخص حرف هایش را با منظور خاصی نگفته است، اما به هر حال باید این نکته ی مهم را به یاد داشته باشید که این حرف ها بیش از آنکه در مورد شما باشند نشان دهنده ی شخصیت فردی هستند که آنها را به زبان آورده است و نباید خودتان را به خاطر آنها ناراحت کنید.

فال روز متولدين شهريور

امروز صبرتان دارد به سر می رسد و تحمل مشکلی که مدتهاست دارد آزارتان می دهد تقریبا برایتان غیر ممکن شده است. انعطاف پذیری به موفقیت شما کمک زیادی خواهد کرد، ولی نباید باعث شود که اهدافتان را بخاطر دیگران تغییر دهید. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند.

فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه متولدین مهر

امروز به صورت کاملا غیر منتظره مسئولیت رهبری یک گروه و یا صحبت کردن در برابر جمعی نسبتا بزرگ به عهده شما گذاشته خواهد شد. شاید در حالت عادی انجام این کار برای شما سخت نباشد، اما امروز دلتان می خواهد به حال خودتان گذاشته شوید و ترجیح می دهید به جای اینکه در مرکز توجه باشید در حاشیه قرار بگیرید

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است ناگهان خودتان را در حال جر و بحث با دوستانتان بیابید و این اختلاف نظر از تفاوت های موجود در ارزش هایتان ریشه می گیرد. شما قبلا هم با چنین وضعیتی مواجه شده بودید، ولی این را باید بدانید که حتی اگر علایق متفاوتی داشته باشید و حفظ کردن رابطه دوستیتان کار سختی به نظر بیاید هم بهتر است فعلا در مورد رابطه تان قضاوتی نکرده و تصمیمی نگیرید. شما می توانید جهت تازه ای به این ارتباط بدهید و به دنبال نقاط مشترک بگردید

فال روزانه متولدین آذر

تمایل همیشگی شما به در دست گرفتن کنترل اوضاع امروز از حد خارج شده است و با تصور کردن بهترین راه حل ممکن برای هر مشکلی فکر می کنید که تنها خودتان بهترین راه را می توانید پیدا کنید و می خواهید به زور رهبری دیگران را در دست بگیرید. متاسفانه شما آنقدر جذب نظرهای خودتان شده اید که اصلا به حرف های دیگران گوش هم نمی کنید. کمی دست از سرسختی و خود رای بودن بردارید تا هم خودتان و هم دیگران به آرامش بیشتری دست پیدا کنید

فال روزانه متولدین دی

چند ماهی است که نقشه های زیادی برای آینده تان داشته اید و در این مسیر پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته اید. پیچ و تاب هایی که در این مسیر با آنها مواجه شده اید شما را خسته کرده اند ولی در نهایت دارید به برنامه هایتان نزدیک تر می شوید. نیازی نیست به این سختی تلاش کنید تا به دیگران ثابت کنید برنامه هایتان جدی هستند، کارهایتان بهتر از هر حرفی نشان دهنده نیات و توانایی های شما خواهند بود.

فال روزانه متولدین بهمن

شما بهمن ماهی ها به عنوان افرادی سرزنده و با انرژی در مکالمات شناخته شده هستید . امروز هم دوست دارید در مورد موضوعاتی حرف بزنید که معمولا دیگران از حرف زدن در مورد آنها اجتناب می کنند، حواستان باشد روی نقطه ضعف های آنها دست نگذارید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خنده به لب های دیگران بیاورید. انرژی درونتان را آزاد کنید و شاد و سرزنده باشید. در این شادی و سرزندگی عشقتان را نیز با خود همراه کنید و مانند یک کودک بازیگوشی و تفریح کنید.

فال روز متولدين اسفند

امروز حتی اگر دیگران از کارهای شما حمایت نکنند نسبت به دیدگاه های دیگران حساس هستید. امروز ترجیح می دهید تا جای ممکن از جر و بحث کردن با دیگران خودداری کنید، ولی آنها شما را راحت نمی گذارند و آنقدر شما را تحریک می کنند که در نهایت شما هم درگیر بحث شوید.

طالع بینی روزانه

فال امروز/فال کائنات اوشن 9 بهمن 1399

طالع بینی روزانه

فال روزانه سه شنبه 7 بهمن ماه 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا