فال روزانه یکشنبه 15 بهمن 1396

شنبه 14 بهمن 1396 طالع بینی
فال روزانه یکشنبه 15 بهمن 1396

فال روزانه یکشنبه 15 بهمن 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.فال روزانه

فال روزانهفال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم با وجود پلوتو در خانه یازدهم یعنی خانه ارتباطات تشویق‌تان می‌کند تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده‌اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکاران‌تان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و اشتیاق زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه

ماه نو امروز در هشتمین خانه از “روابط صمیمی” شما قرار گرفته است. شما دیگر نمی توانید در رابطه ای که همسرتان دیگر نمی تواند خودش را با شما تطابق دهد راضی باشید. وقتی که دیگر این رابطه برایتان مفهومی ندارد دیگر تصور و خیال ثمری نخواهد داشت. برای شما اکنون این قاعده مطرح است؛‌”همه یا هیچ”! می توانید با فهمیدن اینکه اجرای یک تعهد به‌ آن معنی که برای شماست برای دیگری آن طور نیست خودتان را دلگرم کنید؛‌اگر این گونه فکر کنید می توانید از افسردگی و ناامیدی اجتناب کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه

وقتی اهداف شما با آنچه الان در محل کارتان انجام می‌دهید هماهنگی دارد این خیلی اطمینان بخش است اما اگر اینطور نباشد می‌تواند خیلی نگران کننده باشد. این وضعیت دشوار با دخالت یک دوست یا همکار که خیلی موجه نیست می‌تواند پیچیده تر شود. حتی اگر شما بخواهید که تصمیم نهایی را خودتان بگیرید باز هم به حمایت اطرافیان نیاز دارید و امروز این اتفاق نمی‌افتد. صبور باشید تا آخر هفته همه چیز خود به خود درست می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه

همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد  بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز آمادگی این را ندارید که ترس‌های خود را برای دیگران بگویید؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسی هستید که ذاتا خودتان را با تمام شرایط وفق می‌دهید. به هر حال شک‌ها و تردیدها شاید از آن چیزی که انتظار داشتید بیشتر شده باشد و شما ترجیح می‌دهید استواری و ثبات قدم بیشتری داشته باشید. نگران افکار دیگران نسبت به خود نباشید و نخواهید که طبق خواسته آنها رفتار کنید. خودتان باشید؛ آنها را شگفت زده کنید و از احساسات قلبی خود حرف بزنید!!

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز نمی‌توانید به وقت خود اطمینان کنید. این سخن بدین معنی نیست که نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. بلکه رویاهای شما برایتان اسباب دردسر شده و نمی‌گذارد به چیزهایی که می‌خواهید برسید. خودتان را مقید کنید که به قرار ملاقات‌هایتان برسید و وقتی با کسی قراری می‌گذارید قرار قبلی‌تان را کنسل نکنید. هروقت که کارهایتان را تمام کردید، آن وقت می‌توانید به رویاها و آروزهای خود توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه

 صمیمیت در روابط دوستانه موقعی ایجاد می‌شود، که تنها هدف دوستی همین باشد. شما امروز فرصت این را دارید که روابط دوستانه عمیق‌تری برقرار کنید، ولی این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه فکرتان را کاملاً روی این موضوع متمرکز کنید. چند نفس عمیق بکشید و حتی اگر هیج اتفاق مهمی نیز نمی‌افتد ولی باز هم در لحظه حال حضور داشته باشید. فقط بودن با کسی که دوستش دارید بدون اینکه هیچ برنامه خاصی هم داشته باشید برای شما کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه

 مواظبت کردن از کسانی که دوستشان دارید کاری است که خوب از عهده‌اش بر می‌آیید، بنابراین کاملاً طبیعی است که امروز در محل کار هم این کار بکنید! شما احساس خیلی خوبی به خودتان خواهید داشت، چراکه می‌توانید بدون نگران شدن به خاطر اولویت‌هایتان کارتان را انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در جامعه حضور داشته باشید و به خودتان هم توجه کنید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است شما قادر به دیدن این نباشید که دور و اطرافتان چه خبر است، اما می‌دانید به نقطه ای رسیده اید که نقطه شروع تغییر و تحول است. تصمیمی‌که امروز می‌گیرید، می‌تواند تاثیر مستقیمی در روزها و هفته‌های آینده شما داشته باشد. به دقت به ندای درونی خود گوش دهید و به شعور و عقاید خود اعتماد کنید. اما سپس افکار منطقی خود را کنار بگذارید و مستقیما از آنچه که قلب تان می‌گوید پیروی کنید.

منبع:نمناک

فال روزانه : فال دوشنبه16 بهمن ۱۳۹۶

فال امروزشنبه 14 بهمن 1396

فال امروزشنبه 14 بهمن 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا