فال امروز شنبه 18 آذر 1396

جمعه 17 آذر 1396 طالع بینی
فال امروز شنبه 18 آذر 1396

فال امروز شنبه 18 آذر 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می‌کند که می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده‌اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده‌اید.فال روزانه

فال روزانهفال حافظ

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

 استراحت و آرامش به نظر می‌رسد امروز بهترین کار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممکن است کمی بیشتر سرکشی کند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید که موقعیت کنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می‌تواند معنی متفاوتی از شکست و موفقیت بدهد. به چیزی که فکر می‌کنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نکنید بلکه به چیزی که  تاکنون داشته اید تکیه کنید و به اینکه به چه چیزی باور دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز زیاد دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید، اما این تمایل شما به انزوا زیاد طول نخواهد کشید. اگر قبلاً برای فعالیت‌های اجتماعی انرژی زیادی صرف می‌کردید، پس برای انجام دادن کارهایی که ارزشمندند این گوشه گیری خود را بشکنید. فعالیت‌های اجتماعی را با اندیشه و تفکر کردن قاطی نکنید. هیچ اشکالی ندارد که بعضی اوقات محدوده‌هایی را برای خود تعیین کنیم.

همچنین بخوانید :

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقتتان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز ظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز هرچقدر که سعی کنید متعادل تر و بهتر باشید، رویاهای شما نیز عینی تر شده و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند. حتی اگر فکر می‌کنید که منطق و قانونتان جواب نمی‌دهد، ولی باز هم چیزهایی که می‌خواهید را در ذهنتان مجسم کرده و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. با این کار اتفاقاتی خواهد افتاد که حتی در تصورتان نیز نمی‌گنجد

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

 اتصال هم زمان خورشید و عطارد در نشان شما افتاده است، که هدایای الهام بخشی را که شما به دیگران داده بودید  به یاد شما می‌آورد. شما دیدگاه خوش بینانه‌ای به زندگی دارید و راه مخصوصی برای اینکه ایده‌هایی که برای آینده دارید عملی کنید. دلیلی وجود ندارد بخواهید که زمان را عقب برگردانید تا زمانیکه به سختی‌هایی که در راه‌تان وجود دارد اشراف داشته باشید. زندگی کردن روی جنبه‌های منفی زندگی امیدوار کننده نیست، اما انکار کردن آنها می‌تواند بسیار مشکل تر باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

امروز دیگران شما را سرحال تر از آن چیزی می‌بینند که واقعا هستید، اما حتی اگر افراد دیگر هم نتوانند، شما می‌توانید با احساسات خود راحت کنار بیایید. به جای اینکه اجازه بدهید نگرانی‌هایتان مشکلات و مسائل بی اهمیتی را ایجاد کنند، به دوستاننتان بگویید که حالتان خوب است و ازشان بخواهید بهتان اجازه دهند فضایی را که برای ادامه دادن تجربیات و کارهایتان بدان نیازمندید را ایجاد کنید. وقتی که آماده شدید آن موقع می‌توانید قصه خود را برای هر کسی که بهش اطمینان دارید تعریف کنید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 آذر 1396

– فال روزانه در روز 18 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز وارد یک بحث و مشاجره شدن از حل کردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است. اگر شما به افراد لجوج برخورد کنید، شاید حوصله سرزنش کردن آنها را نداشته باشید. یک ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یک درگیری عاطفی را بالا ببرد. آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما کمک کند که انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره کنید.

منبع:نمناک

فال امروز یکشنبه 19 آذر 1396

فال امروز یکشنبه 19 آذر 1396

فال امروز سه شنبه 14 آذر 1396

فال امروز سه شنبه 14 آذر 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا