فال امروز سه شنبه 3 بهمن 1396

سه‌شنبه 3 بهمن 1396 طالع بینی
فال امروز سه شنبه 3 بهمن 1396

فال امروز سه شنبه 3 بهمن 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید. اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.فال روزانه

فال روزانهفال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 با وجود اینکه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید که امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حرکت کرده است، که شما را کمک کند تا نیمه واضح تر و روشن‌تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تکرار کردن همه توجیهاتی که شما دارید که بگویید نه، دلیل تازه‌ای بیاورید که بگویید بله.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه

 اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می‌شود. به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته‌ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد. شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می‌کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه

 امروز حتی اگر دنیای بیرون پر از تضاد باشد، دنیای درون یعنی دنیای معنوی‌تان می‌تواند منشا آرامش و آسایشتان شود. شما وسوسه شده‌اید راه حلی پیدا کرده  و آن را به طور کامل در زندگی‌تان پیاده کنید، بنابراین نمی‌توانید به راحتی برای تغییر دادن حوادث بیرونی کاری انجام دهید. خوشبختانه تا بعدازظهر که ماه دوباره وارد برج جوزا  می‌شود، دوباره انعطاف پذیری گذشته خود را به دست می‌آورید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما زیاد علاقه ندارید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. درحقیقت چون ماه جدید برج سنبله محجوب در چهارمین خانه‌تان (یعنی خانه خانواده) قرار گرفته است، شما شدیداً گوشه گیر شده‌اید. شما بیشتر دوست دارید داخل خانه بمانید، بنابراین مجبور نیستید وارد گروه‌های بزرگ مردمی‌بشوید. شما نباید فکر کنید که دچار دردسر و گرفتاری شده‌اید؛ برای اینکه امروز زیاد اجتماعی نیستید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه

 امروز حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی‌تواند ارتباط آنها را با هم درک کند. با وجود این شما با انجام دادن کارهای بی اهمیت و زیاد خودتان را به دردسر می‌اندازید، مگر اینکه بتوانید علایقتان را مشخص کرده و فعالیتهای غیر مربوطه را حذف نمایید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه

 شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه

تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارتهای لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه

 با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می‌آید، ولی شما می‌خواهید زندگی خود را از نظر حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام‌های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه‌ریزی‌های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 بهمن 1396

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه

 امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

منبع:نمناک

فال روزیکشنبه۱۳۹۶/۱۱/۸

فال روزیکشنبه۱۳۹۶/۱۱/۸

فال امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

فال امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا