عکس  دوقلوهای افسانه ای مهرداد و میلاد محمدی

یکشنبه 28 بهمن 1397 ورزشی
مهرداد و میلاد محمدی

 

میلاد محمدی و برادرش مهرداد دو قلوهای افسانه ای فوتبال ایران را تشکیل می دهند. گفتنی است این دو برادر در کنار امیر قلعه نویی عکسی به یادگار گرفتند

مهرداد و میلاد محمدی دو بازیکن دوقلوی ایرانی که یکی از آن ها در لیگ های برتر روسیه بازی می کند و دیگری در سپاهان اصفهان و زیر نظر امیر قلعه نویی بازی می کند. میلاد یکی از بازیکنانی بود که کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی اعتقاد زیادی به او داشت و در جام جهانی و جام ملت های آسیا از او استفاده کرد اما مهرداد به تیم ملی دعوت نشد. میلاد محمدی که به باشگاه سپاهان رفته بود در رختکن این تیم با بازیکنان و امیر قلعه نویی دیدار کرد. در ادامه تصاویری از این دوقلوی فوتبالی را در کنار ژنرال در نیک صالحی ببینید

 

مهرداد و میلاد محمدی دو قلوهای ایرانی

حدود ۴ سال قبل حتی تشخیص میلاد و مهرداد محمدی برای مربی هایی که با آن ها کار می کردند دشوار بود؛ اما میلاد به اخمت گروژنی روسیه رفت و یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در جام جهانی و جام ملت ها بود و مهرداد این سال ها را در سپاهان و لیگ برتر ایران توپ زد. با این وجود اما جدایی دوقلوهای همسان فوتبال ایران در این سال ها باعث تغییراتی شده که حالا تشخیص مهرداد و میلاد را آسان تر کرده است.

شاید اگر این تغییرات نبود دیروز میلاد که میهمان بازی سپاهان و پیکان بود می توانست در نیمه دوم لباس مهرداد را بپوشد و بازی کند و کسی هم واقعا متوجه نشود! با این وجود میلاد محمدی دفاع چپ ملی پوش تیم اخمت گروژنی روسیه دیروز به ورزشگاه شهرقدس آمده بود تا شاهد پیروزی تیمی باشد که مهرداد محمدی قل دیگرش در آن بازی می کند.

مهرداد و میلاد محمدی

میلاد بعد از برد خارج از خانه سپاهان برابر پیکان به رختکن سپاهانی ها رفت و با امیرقلعه نویی سرمربی طلایی ها و بازیکنان این تیم دیدار کرد.

میلاد محمدی یکی از بازیکنانی است که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی در سال های گذشته یکی از نفرات تاثیرگذار تیم ملی بوده است. مدافع چپ تیم احمد گروژنی که در جام جهانی نیز پ یراهن تیم ملی را پوشید، حالا در جام ملت های آسیا حضور دارد تا در کنار احسان حاج صفی روزهای خوبی را برای جناح چپ تیم ملی رقم بزند.

مهرداد و میلاد محمدی

مهرداد و میلاد محمدی دو برادر فوتبالی

از این رو به احتمال فراوان میلاد محمدی مثل دیدار اول در جام جهانی از روی نیمکت ذخیره ها جام ملت ها را شروع می کند تا حاج صفی به عنوان مدافع چپ به میدان برود.

با این وجود حضور محمدی که بازیکن بامزه ای محسوب می شود و شوخی هایش بارها در فضای مجازی منتشر شده، روی نیمکت هم تاثیرگذار خواهد بود. او علاوه بر اینکه می تواند در مواقع لزوم به زمین برود و در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، از نظر اخلاقی نیز روحیه بازیکنان را بالا می برد و تاثیرگذاری اش را نشان می دهد.

منبع: نیک صالحی

درخشش جهنبخش مقابل تیم فرانک لمپارد

درخشش جهانبخش مقابل تیم فرانک لمپارد

روزنامه های امروز ورزشی شنبه 97/11/27

روزنامه های امروز ورزشی شنبه 97/11/27

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا