علیرضا بیرانوند گلر شماره 1 آنتورپ شد

پنج‌شنبه 18 دی 1399 ورزشی
علیرضا بیرانوند

 علیرضا بیرانوند گلر شماره یک آنتورپ

  جین بوتز به دلیل  آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا خانه نشین شد و هنوز کادر پزشکی آنتورپ دقیقا”  مشخص نکرده که این دروازه بان چه مدت باید استراحت کند و چند بازی را از دست خواهد داد  اما NeiusBlad پیش بینی می‌کند که این مصدومیت حدود دو تا سه ماه این دروازه‌بان  را خانه نشین می کند.

جین بوتز زمانی به آنتورپ پیوست که علیرضا بیرانوند به دلیل مشکلات  شیوع  ویروس کرونا نتوانست از  ایران خارج شود و به بلژیک برود. بنابراین مدیران باشگاه رویال آنتورپ تصمیم گرفتند که برای جلوگیری از بروز  مشکل  در ابتدای ژوپیر لیگ  این دروازبان را جذب کنند .

حضور بیرانوند یک روز مانده به آغاز فصل جدید هم سبب نشد تا وی گلر شماره یک شود و دروازه بان تیم ملی ایران از روی سکو و سپس نیمکت کار را دنبال کرد.

آیا علیرضا بیرانوند از این فرصت طلایی در آنتورپ به نحو احسنت استفاده می کند

اما حالا با مصدومیت جین بوتز و خانه نشینی وی  احتمالا  علیرضا بیرانوند را به جای وی   می‌فرستد و به قول رسانه های بلژیکی، باعث می‌شود تا «امپراطوری بیرانوند آغاز شود.

در فهرست این تیم البته نام داور ماتیاس دروازه بان ۲۱ ساله اهل کرواسی هم دیده می‌شود اما بعید است که فرانکی ورکاترن بیرانوند ۲۸ ساله باتجربه حضور در جام جهانی را کنار بگذارد و به این کار جوان میدان بدهد.

امید است این بار موقعیت ها برای این دروازبان خوب کشورمان فراهم باشد تا بتواند نظر سر مربی تیمش را کسب کند .بیرانوند در یک بازی لیگ برتری و یک دیدار لیگ اروپا مقابل تاتنهام فرصت بازی پیدا کرد و باوجود سیوهای پرتعداد و نمایش قابل قبول، رضایت ایوان لکو را جلب نکرد.

 

جزئیات دربی94 استقلال و پرسپولیس

انتخابات ریاست فدراسیون

انتخابات فدراسیون و واکنش فردوسی پور به شایعات

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا