شکایت عجیب باشگاه النصر عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس

یکشنبه 13 مهر 1399 ورزشی
النصر عربستان از پرسپولیس شکایت کرد

النصر عربستان از پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه النصر عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس شکایت عجیبی علیه این باشگاه مطرح کرده است.
پرسپولیس در پایان ۱۲۰ دقیقه جدال با النصر عربستان در نهایت در ضربات پنالتی موفق به شکست نماینده عربستانی شد تا به عنوان تیم قهرمانی منطقه غرب راهی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ شود.

باشگاه النصر با ادعای این موضوع که پرسپولیس بعد از نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کرده، نسبت به سود بردن از نفرات جدید این تیم شکواییه خود را تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

مدیران النصر بلافاصله پس از پایان این بازی جلسه‌ای تشکیل دادند و با بررسی تمامی اطلاعات و اسناد تصمیم به شکایت علیه پرسپولیس با موضوع عدم صلاحیت برخی بازیکنان این تیم برای بازی گرفتند. باشگاه النصر ریاض معتقد است برخی بازیکنان پرسپولیس چند روز پیش از آغاز دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا جذب شده بودند و نمی‌توانستند برای این تیم بازی کنند. النصر اکنون شکایت رسمی خود را جهت بررسی دقیق‌تر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

باشگاه النصر هرچند می‌داند به  این شکایت نمی‌تواند امید چندانی داشته باشد اما از حقوق قانونی برای انجام آن برخوردار است.

باید دید در شرایطی که هم باشگاه پرسپولیس و هم فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده بودند جذب نفرات جدید و ثبت آنها قبل از اعمال محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی بوده، شکایت النصری‌ها به کجا خواهد رسید.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شد

پرسپولیس و پاختاکور

رقابت تیم پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا