شهادت محافظ جانی دپ علیه آمبر هرد

چهارشنبه 25 تیر 1399 چهره ها
شکایت جانی دپ علیه آمبر هرد

محافظ جانی دپ خشونت آمبر هرد علیه جانی دپ را تأیید کرد.

جدایی جانی دپ از امبر هرد یکی از پر سر صداترین  طلاق در هالیوود در سال های اخیر بوده که علاوه بر هزینه های مالی برای دپ، نقش زیادی در بیکار شدن و عدم تمایل کارگردانان برای کار با او داشته است.

 

 محافظ جانی دپ شهادت داد که آمبر هرد- همسر سابق این بازیگر- بارها رفتاری خشونت آمیز باعلیه جانی دپ داشته است.

 

مالکوم کانلی محافظ شخصی جانی دپ، روز گذشته با حضور در دادگاه اعلام‌کرد، جانی دپ مدعی شده آمبر هرد، همسر سابقش، یک سیگار را روی صورت او خاموش کرده است!

کانلی در این مورد اظهار‌کرد: هنگامی که جانی دپ مشغول ایفای نقش در فیلم« دزدان دریایی کارائیب» بود، به خانه اجاره ای دپ و هرد میرود و می بیند که آن دو درگیر هستند. کانلی، دپ را به اتومبیل می برد و دپ به او می گوید: او (هرد) انگشتم را برید. کانلی به دادگاه گفت که انگشت بریده دپ را دیده و او در وضعیت بسیار نامساعدی بوده است. دپ همینطور به کانلی می گوید که هرد یک سیگار روی صورت او گذاشته است و کانلی جای سیگار را روی صورت او دیده است.

کانلی در ادامه در دادگاه گفت: حمله هیچ مردی به یک زن را تحمل نمی کند و هیچگاه ندیده جانی دپ با آمبر هرد، رفتاری خشونت آمیز داشته باشد.

تارا رابرتس مدیر جزیره خصوصی جانی دپ در باهاماس، نیز گفت: جانی دپ به طرز غیر معمولی مهربان است و هیچگاه ندیدم که با آمبر هرد یا هر کس دیگر رفتاری خشونت آمیز و پرخاشگر داشته باشد.

 

آشنایی با 10 تا از محبوب ترین ستاره هالیوود

آشنایی با 10 تا از محبوب ترین ستاره هالیوود

کلی پرستون 

همسر جان تراولتا، کلی پرستون در سن ۵۷ سالگی در گذشت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا