طرز تهیه سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو

شنبه 15 مرداد 1401 آشپزی
سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو

سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو:چوریتسو یکی از محبوب ترین انواع خاص سوسیس است.چوریتسو یک نوع سوسیس که به طور معمول با گوشت خوک تهیه می‌شود.آنچه از این سوسیس یک مزه خاص می‌سازد، ترکیب گوشت پر چربی و ادویه های مخصوص در آن است که به آن رنگی خاص و تیره و معمولا طعمی‌ تند و تیز می‌دهد.

طرز تهیه سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
حلقه ​​200 گرم، سوسیس چوریتسو به مکعب های کوچک بریده شده است
3 عدد تخم مرغ بزرگ
100 گرم کرم فرش(Crème fraiche)، به علاوه اضافی برای سرو
خامه دوبل 150 گرم
150 گرم پنیر منچگو، رنده شده

مواد لازم برای خمیر

250 گرم آرد ساده، به اضافه مقدار اضافی برای گردگیری
1 ½ قاشق غذاخوری فلفل پاپریکا دودی
½ قاشق چایخوری فلفل کاین
100 گرم کره سرد بدون نمک، مکعبی

سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو

سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو

روش تهیه سوسیس چوریتسو با پنیر منچگو

 

روغن را در ماهیتابه ای متوسط ​​روی حرارت زیاد گرم کنید و سوسیس چوریتسو را به مدت 4 تا 5 دقیقه سرخ کنید تا ترد شود. بعد کنار بگذارید تا خنک شود. ماهیتابه را با چربی کنار بگذارید و بگذارید خنک شود.

 

برای خمیرتارت، آرد، 1/2 قاشق چایخوری نمک، پاپریکا، فلفل هندی، چربی سوسیس چوریتسو خنک شده و کره را در کاسه غذاساز بزرگ بریزید و آنقدر هم بزنید تا مخلوط شبیه پودر سوخاری درشت شود. به تدریج  4 قاشق غذاخوری آب سردبه خمیر  اضافه کنیدتا خمیر یکدست به دست آید. روی سطح کمی آردپاشی شده بچرخانید و به آرامی ورز دهید تا یکدست شود. خمیر را بپیچید و حداقل 10 دقیقه خنک کنید.

فر را روی 200/180 درجه سانتیگراد فن/گاز گرم کنید. 6. خمیر خنک شده را روی یک سطح کار آردپاشی شده به ضخامت یک سکه 50p بغلطانید، سپس آن را در قالب تارت 23 سانتی‌متری با ته آزاد بلند کنید و یک آویزان باقی بگذارید. سطح پایه را با یک چنگال سوراخ کنید، با کاغذ روغنی را بپوشانید،  به سینی فر منتقل کنید و به مدت 15 دقیقه بپزید.  کاغذ روغنی را بردارید، سپس به مدت 15 تا 20 دقیقه دیگر بپزید تا طلایی و ترد شوند. با استفاده از یک چاقوی دندانه دار، شیرینی را که آویزان است جدا کنید.

در همین حین، تخم‌مرغ‌ها، کرم‌فراش و خامه را با هم مخلوط کرده، مزه دار کنید، سپس سوسیس چوریتسو خنک شده را با هم مخلوط کنید. داخل ظرف شیرینی پزی بریزید پنیر منچگو را روی مواد بریزیذ و به مدت 25 تا 30 دقیقه در فر بپزید تا فیلینگ کاملا سفت شود. بگذارید در قالب خنک شود سپس از قالب خارج کرده و برش بزنید. تا سه روز در یخچال نگهداری می شود.

torshe ghore

ترشی غوره / طرز تهیه ترشی غوره خوشمزه و پرخاصیت+ خواص غوره

سوپ شیر

روش پخت سوپ شیر رستورانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا