«سلین دیون»؛ ثروتمندترین خواننده جهان با سرمایه‌اش چه می‌کند؟

شنبه 27 مرداد 1397 سینما

«سلین دیون»؛ ثروتمندترین خواننده جهان با سرمایه‌اش چه می‌کند؟

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی
سلین دیون خواننده فرانسوی تباری است که در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در شارلمانی کبک به دنیا آمد.او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین ستاره های جهان به شمار می رود اما اینهمه سرمایه را چگونه خرج می کند؟

به گزارش برترین ها، سلین دیون خواننده فرانسوی تباری است که در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در شارلمانی کبک به دنیا آمد. او تاکنون بیش از دویست میلیون نسخه از دیسک ‌های خود را در سراسر دنیا فروخته ‌است.علاوه بر مراسم جوایز جهانی موسیقی در سال ۲۰۰۷، او موفق به کسب Legend Award، به پاس «موفقیت جهانی و مشارکت مثال زدنی ‌اش در صنعت موسیقی» شده ‌است.

 

او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین ستاره های جهان به شمار می رود اما اینهمه سرمایه را چگونه خرج می کند؟ اگر دوست دارید با ولخرجی هایی که سلین دیون در زندگی اش می کند آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

مراسم فرش قرمز

زمانی که سلین دیون در مراسم مختلف روی فرش قرمز قدم می گذارد، تمام دوربین خبرنگاران و عکاسان به سمت او جذب می شود. او به یکی از خوش استایل ترین ستاره ها شهرت دارد اما او این شهرت را ساده به دست نیاورده است. او برای لباس هایی که معمولا به سبک کلاسیک است، هزینه های زیادی می پردازد. به عنوان مثال او میلیون ها دلار را صرف لباس هایی می کند که تنها یک بار می پوشد، اما خب از چنین ستاره ای انتظار دیگری نباید داشت.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

رستوران های زنجیره ای 

یکی دیگر از شغل هایی که سلین دیون هزینه های زیادی برای آن می پردازد، رستوران های زنجیره ای «NICKELS DELICATESSEN AND NICKELS GRILL» در کانادا است. او این رستوران را در سال ۱۹۹۰ به همراه ۴ نفر از دوستانش تاسیس کرد. منوی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد، از صبحانه های سرد و گرم گرفته تا غذاهایی چون همبرگر، پیتزا، مرغ، استیک، سالاد و… اما بی شک درآمد او بیش از هزینه هایی ست که صرف رستوران هایش می کند.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

قصرهای مجلل

جدا از لباس های گران قیمتی که ستاره ها به تن می کنند، خانه هایشان هم بخشی از فرهنگ مادی طلبی آنها هست. خانه یا بهتر است بگوییم قصرهای آنها به قدری زیبا و باشکوه است که بسیاری آرزو دارند برای یک روز هم که شده در آن زندگی کنند. سلین دیون هم از جمله ستاره هایی ست که هزینه های زیادی را صرف خرید خانه می کند. به عنوان مثال او قصری در جزیره جوپیتر فلوریدا دارد که شامل یک زمین تنیس، گلف، بسکتبال و غیره… است. با اینهمه امکانات آیا حوصله او و خانواده اش در این خانه سر می رود؟

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

انبار لباس

برای ستاره ای چون سلین دیون که هزاران دست لباس و کیف و کفش و اکسسوری دارد، حتی اتاق های خانه اش هم برای نگهداری آنها کافی نیست. علاوه بر تعداد بالای لباس، او لباس های گران قیمت به علاوه ی لباس های بلند و جاگیری دارد که بهتر است در مکانی دیگر به جز اتاق های خانه اش نگهداری شوند. از این رو او انباری را برای این کار در نظر گرفته که هزینه بالایی را برایش پرداخته است.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

نایت کلاب

سلین دیون جدا از خوانندگی، کسب درآمدهای دیگری نیز دارد. علاوه بر رستوران، او یک نایت کلاب به نام « PURE» نیز در لاس وگاس افتتاح کرده است. این مکان پاتوق بسیاری از ستاره های هالیوود می باشد. سلین دیون خودش نیز برخی از مراسم ها مانند شوهای مد و فشن را در آنجا برگزار می کند.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

طراح لباس

خوش استایلی سلین دیون زبانزد خاص و عام است. اگر چه شاید شما همه تیپ های او را دوست نداشته باشید، اما او همیشه سعی کرده که به زیباترین شکل خود در مکان های عمومی ظاهر شود. اما اینهمه خوش سلیقگی در انتخاب لباس نمی تواند به تنهایی کار او باشد. در واقع او یک طراح لباس را برای خودش استخدام کرده و از او کمک می گیرد. « Law Roach» استایلیست معروفی ست که با ستاره های زیادی همکاری کرده و حال به کمک سلین دیون آمده است. مطمئنا سلین دیون هزینه بالایی را برای او می پردازد.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

آشپز شخصی

یکی از آرزوهای هر آدمی استخدام یک آشپز تمام وقت است. اگر چه با این کار دیگر مجبور نیستیم که ساعت های زیادی را در آشپزخانه بگذرانیم اما این کار آنقدر هزینه بالایی دارد که بی شک از انجام آن پشیمان خواهیم شد. اما برای افراد میلیاردی چون سلین دیون، این کار آسان است. سلین دیون چندین آشپز حرفه ای را استخدام کرده تا مطابق دستورات او، غذای مورد علاقه اش را آماده کنند.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

پارک آبی

یکی دیگر از هزینه هایی که سلین دیون برای خانه اش در جوپیتر آیلند کرده، ساخت یک پارک آبی اختصاصی ست. شاید شما فکر کنید که صرف هزینه گزاف برای چیزی که شاید تنها ۱ تا ۲ ماه بتوان از آن استفاده کرد، عاقلانه نباشد اما ستاره ای چون سلین دیون، برای خوشگذرانی در کنار خانواده اش، این کار را انجام داد.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

کلکسیون کفش

سلین دیون به دنیای مد و فشن علاقه زیادی دارد اما گویا عشق او به کفش های پاشنه بلند دور از انتظار است. اگر به کلکسیون کفش های او نگاهی بیاندازید، خودتان متوجه این موضوع خواهید شد. او در مصاحبه ای اعتراف کرد که بیش از ۱۰۰۰۰ جفت کفش دارد. عجیب نیست؟!

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

زمین تنیس

برای بازیگری که به بازی گلف علاقه زیادی دارد، داشتن زمین گلف نیز طبیعی ست. او نه تنها در حیاط خانه اش یک زمین گلف اختصاصی دارد، بلکه دارای یک باشگاه گلف مجهز نیز می باشد. زمین گلف او با نام « Club De Golf Le Mirage» در یکی از شهرهای کبک واقع شده است.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

جت شخصی

خرید جت شخصی، به دلیل هزینه بالای که دارد، حتی برای بسیاری از ستاره های هالیوود نیز امکان پذیر نیست و آنها به اجاره آن قانع می شوند، اما سلین دیون جزو آن دسته میلیاردهای جهان است که به دلیل سفرهای زیادی که می رود، برای خود یک جت شخصی خریده است. جت او «Bombardier BD-700» 42 میلیون دلار می ارزد. جدا از هزینه خرید، او باید هزینه سوخت، خلبان و تعمیرات آن را نیز بپردازد. جت او ۱۸ نفره و دارای یک آشپزخانه بزرگ، چندین سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی ست.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

می باخ ۶۲

برخلاف بسیاری از ستاره های دیگر، سلین دیون به داشتن کلکسیون ماشین علاقه ندارد، اما او برای ۲ ماشین اش هزینه های زیادی را پرداخت کرده است که یکی از آنها رولز-رویس کورنیش ۱۹۹۵ و دیگری می باخ ۶۲ می باشد. هر دوی این ماشین ها جزو بهترین ماشین های جهان شناخته می شوند. در کنار آپشن های می باخ ۶۲ ، داخل این ماشین از چرم و چوب های طبیعی و گران قیمت ساخته شده است. سلین دیون این ماشین را به ارزش ۵۰۰۰۰۰ دلار خریده که به نظرش ارزشش را داشته است.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

جواهرات هری کوتلار

شاید برای ما خرید جواهرات از معروف ترین برندهای دنیا، یک رویا باشد اما برای ستاره ها به گونه دیگری ست. در بسیاری از مواقع ستاره ها هیچ هزینه ای را برای استفاده از جواهرات نمی دهند بلکه طراحان معروف جهان، خودشان برای تبلیغات، کلکسیون هایشان را در اختیار آنها قرار می دهند تا روی فرش قرمز دیده شود. برند هری کوتلار جزو برندهای جواهرات برتر جهان است اما از آنجا که سلین دیون اغلب اوقات جواهرات الماس نشان این برند را استفاده می کند، بدون شک می توان مطمئن بود که او این ست را خریده است.

 

سلین دیون,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

 

پردیس بختیاری

 

مرجع : سرپوش

زمان برگزاری یکی از جشن‌های خانه سینما تغییر کرد

انتقاد از هرج و مرج اطراف تئاتر شهر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا