سلبریتی های که خودکشی ناموفق داشتند

دوشنبه 5 خرداد 1399 چهره ها
سلبریتی های که خودکشی ناموفق داشتند

۱-بریتنی اسپییرز

این خانمی ‌که بیش از یک دهه از بهترین ستاره‌های پاپ روی صحنه بود و بخصوص با آهنگ « Baby One More Time» و طرفداران اختصاصی خودش به سرعت مشهور شد. اما شکستش در ازدواج، شات‌هایی که با رفتارها و پوزیشن‌های زننده از او گرفته شد و رفتارهای حیرت آورش سبب شد هم شغل و هنرش و هم زندگی خواندگی اش در سراشیبی قرار بگیرد. تحمل همه این فشارها برای بریتنی سخت بود و طبق اخبار اعلام شده او تا بحال دو بار دست به خودکشی موفق زده است.

 

بریتنی اسپییرز

بریتنی اسپییرز

۲-پرنسس دایانا
در بیوگرافی پرنسس دایانا که در سال 92 منتشر شد، نویسنده آن افشا کرد اندرو مورتون افشا کرد که او  از نوعی بیماری عصبی پرخوری رنج می‌برد و در طول زندگی کوتاهش 5 بار دست به خودکشی زده است. پرنسس در یک مصاحبه فاش کرده بود که یک بار وقتی اولین پسرش ویلیام را باردار بوده قصد داشته با پرت کردن خودش از بالای پله‌ها خودکشی کند. اگرچه خانواده سلطنتی اقدام به خودکشی او را تایید نکرده اند، اما ناراحتی و افسردگی چیزی نیست که مردم نتوانند تشخیص دهند.

پرنسس دایانا

پرنسس دایانا

۳-‌هالی بری
بعد از پایان ازدواج‌ هالی بری و دیوید جاستیس، این بازیگر برنده اسکار و سمبل قدردتمندی زنانه با مسموم کردن خود به وسیله مونوکسید کربن اقدام به خودکشی کرد. این بازیگر افسرده زمانی که به مادرش فکر می‌کرد که جسد او را پیدا می‌کند، پشیمان شده و از این کار منصرف شد. او سرانجام بر تمایلات خودشکی پیروز شده و با خود عهد کرد هرگز ازدواج نکند و زندگی‌اش را به خوبی و در تنهایی سپری کرد.

۴-کارا دلوین

کارا مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی میراث انگلستان، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.

او عنوان کرد که در نوجوانی بارها قصد حودکشی داشته وبعد از سیگار کشیدن در جنگل سرخود را به درختان می کوبیده تا بیهوش شود. او گفت (فقط دنبال راهی برای مرگ بودم)نمی خواستم وجود داشته باشم.

Cara Delevingne by Gage Skidmore.jpg

۵-جیمز چارلز

جیمز چارلز دیکینسون  ستاره اینترنتی، یوتیوبر و هنرمند آرایش آمریکایی است. او در سال ۲۰۱۶ اولین مردی شد که در جلد نشریه کاور گرل حضور پیدا می‌کند.

چیمز چالز بعد از دست دادن ۳ میلیون سابسکزاییر پوتوب بخاطر دروغ های دوستانش وحواشی ایجاد شده تصمیم به خودکشی با سقوط از ساختمان گرفت ولی دوستان نزدیکش او را از این کار منصرف کردهاند

James Charles (2019).png

۶-بیلی آیلیشن

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل (زادهٔ ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱) شناخته‌شده با نام بیلی آیلیش  خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است

بیلی آیلیشن در مصاحبه ای عنوان کرد که پس از رسیدن به شهرت وتجربه عواقب سنگین آن قصد خودکشی داشته وافکار خودکشی خود را در آهنگ هایش انعکاس داده است

۷-پاریس جکسون

پاریس مایکل کاترین جکسون  (زاده ۳ آوریل ۱۹۹۸) (۱۴ فروردین ۱۳۷۷ خورشیدی) که با نام «پاریس جکسون» شناخته می‌شود تنها دختر مایکل جکسون و دبی رو است.

پاریس جکسون در ۱۵ سالگی و بعد از منتشر کردن جندین تصویر با محتوای خودکشی رگ دست خود را با چاقوی آشپزخانه برید و پس از نجات مدتی به بیمارستان روانی منتقل شد

پاریس جکسون

پاریس جکسون

۸-آنجلیا جولی

آنجلینا جولی  (زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس) هنرپیشه، کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس و نیکوکار اهل آمریکا است.

آنجلیا جولی دوبار دست به خودکشی زد بار اول یک قاتل استخدام کردتا او را به قتل برساند ولی قاتل این کار انجام نداد. بار دوم بعد از شکست در انجام یک خودکشی برنامه ریزی شده ۳ روز در بیمارستان روانی بستری شد

آنجلیا جولی

آنجلیا جولی

۹- امینم

امینم یا مارشال بروس مترز سوم از سال 1997 مورد سرزنش و تحقیر خانواده اش واقع می‌شده. اگر شما موسیقی و ترانه‌های او را شنیده باشید، متوجه می‌شوید که امینم چگونه از موسیقی‌اش برای خالی کردن ناامیدی‌های گذشته و زندگی‌اش استفاده می‌کند. قبل از انتشار آهنگ « The Real Slim Shady» امینم سعی کرد با مصرف بیش از اندازه داروی مسکن تینلول خودکشی کند. امینم بعد از اینکه دوست دخترش «کیم» ترکش کرد و بعد هم او را از دیدن دخترش محروم کرد بسیار پریشان و آشفته خاطر بود. امینم  به خاطر اینکه والدینش هر دو ترکش کردند پیشینه ای از آسیب‌های روانی در زندگی‌اش دارد و او خودکشی را تنها راه رهایی از غصه‌هایش می‌دانست. خوشبختانه او از مرگ در اثر این داروی کشنده نجات پیدا کرد و فرصت این را یافت تا از استعدادهایش استفاده کند.

امینم

بازیگران معروف هالیود در گذر زمان

بازیگران معروف هالیود در گذر زمان

گریم و تیپ پسرانه بهنوش طباطبایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا