سریال های نوروز ۹۹ و زمان پخش آنها

سه‌شنبه 20 اسفند 1398 سینما
سریال های نوروز ۹۹

در شرایطی  کنونی جامعه که درگیر بیماری ویروس کرونا هست، رسانه ملی هر سال در نوروز برای مخاطبان خود سریال و برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند؛ امسال نیز علاقه مندان می‌توانند سریال‌های نوروز 99 را شاهد باشند

در ادامه این گزارش به معرفی کامل سریال‌های نوروز سال آتی و ساعت پخش آنها می پردازیم؛ البته در این گزارش ساعت پخش سریال‌ها طبق روال هر سال شبکه‌ها ذکر شده است.

 

 

 

سریال دوپینگ شبکه سه در نوروز 99 /ساعت 20:45

بازیگران سریال دوپینگ,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

رضا مقصودی کارگردانی که ساخت فیلم خجالت نکش را در کارنامه هنری اش دارد این بار با ساخت یک سریال مهمان تلویزیون در ایام نوروز 99 میشود.

سریال دوپینگ

سریال دوپینگ به عنوان سریال نوروزی امسال در شبکه سه انتخاب شد و تابحال 15 قسمت از این سریال تصویربرداری و آماده نمایش شده است.

شیوع ویروس کرونا تصویربرداری سریال دوپینگ را متوقف کرد و تنها 15 قسمت از این سریال برای پخش نوروزی تصویربرداری شد و ادامه ضبط این سریال به زمان مناسب دیگری موکول شد.

سریال دوپینگ با داستانی کمدی و حضور بازیگرانی سرشناس اوقات خوشی را در ایام تعطیلات نوروزی سال 99 برای مخاطبان تلویزیون رقم خواهد زد.

بازیگران

هادی حجازی فر ، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، محمد بحرانی، نیما شعبان نژاد،علیرضا آرا،مینا جعفرزاده،شیوا خسرومهر، زهره صفوی، فرزین محدث، میثاق جمشیدی، وحید رحیمیان، ایلیا کیوان،مهتاب حسینی، شیما جهانگیری، فروغ اکبری، فرشید نزاکتی، زهرا کوهساریان و… بازیگران سریال دوپینگ را تشکیل میدهند.

***********************************************

  1. سریال کامیون شبکه دو  در نوروز 99/ ساعت ۲۱:۳۰

مهدی هاشمی و بیتا سحرخیز

«کامیون» کاری از مسعود اطیابی کارگردان فیلم کمدی «تگزاس» است که با رگه‌هایی از طنز در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت. این سریال به نویسندگی شهاب عباسی در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش می‌شود.

تصویربرداری این سریال در تهران و انزلی انجام شده و در ایام نوروز، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.

بازیگران

مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی از بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

****************************************************

سریال پایتخت 6 شبکه یک  در نوروز 99 /ساعت ۲۲:۱۵

بهرام افشاری و احمد مهرانفر

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون، برای ایام نوروز 99 فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را تدارک دیده است.

قصه این سری از پایتخت دارای موقعیت‌های طنز زیادی است و با بازگشت بهبود به قصه داستان های جالبی رخ خواهد داد. همچنین با توجه به تیزری که چند روز پیش منتشر شد به نظر می‌رسد نقی بادیگار یکی از نمایندگان مجلس شده و این اتفاق، موقعیت‌های طنز متفاوت و جدیدی را وارد داستان «پایتخت» می‌کند.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

بازیگران

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

 

 

 

هنرمندان که امسال از میان ما پر کشیدن

هنرمندان که در سال 98 از میان ما پر کشیدن

شهاب حسینی

مروری بر جوایز بین المللی شهاب حسینی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا