چه سریال های در ماه محرم پخش میشود

دوشنبه 4 شهریور 1398 سینما
سریال های ماه محرم

سریال های ماه محرم

سریال هایی که در ماه محرم روی آنتن شبکه های تلویزیون می روند، مشخص شد. سریال «ستایش۳» قرار است در این ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

 به گزارش سینمایی ایران: «بوی باران»، «محکومین۲»، «مرضیه» و «دریا نزدیک است» و «ستایش ۳» در ماه های محرم و صفر روی آنتن شبکه های یک، دو و سه می رود.

سریال «بوی باران»: به کارگردانی محمود معظمی و به نویسندگی عباس نعمتی می باشد که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای می باشد روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سید مهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، حمیرا ریاضی، ساناز سعیدی، شهرزاد کمال زاده، آزیتا ترکاشوند از بازیگران این سریال هستند.

سریال های ماه محرم

ترور خاموش۳۱ قسمت، شبکه یک

سریال‌های تلویزیون در محرم,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

قصه: «ترور خاموش» سریالی معمایی است که به معضلات اجتماعی می‌پردازد. خط اصلی قصه اعلام نشده، اما از تیزرهای سریال این گونه برمی‌آید که مواد مخدر، موضوع اصلی «ترور خاموش» است و در حاشیه آن، به مسائلی چون طلاق و حاشیه‌‌نشینی می‌پردازد.

کارنامه سازندگان: احمد معظمی کارگردان، ابوالفضل صفری تهیه‌کننده، هومان فاضل نویسنده و مرتضی اصفهانی مشاور امنیتی سریال، گروه سازندگان «ترور خاموش» را تشکیل می‌دهند که پیشتر سریال باکیفیت «سارق روح» را ساختند که البته به دلیل پخش از شبکه ۵، به اندازه ظرفیتش مورد توجه قرار نگرفت. مهم ترین اثر کارگردان اما، فیلم «حریم شخصی» است که با وجود گروه بازیگران نسبتاً خوب، موفقیتی در گیشه کسب نکرد.

چهره‌ها: «ترور خاموش» از گروه بازیگران خوبی بهره می‌برد. سعید راد که پس از «در چشم باد» در تلویزیون حضور پیدا نکرده، در نقش یک مأمور امنیتی بازی کرده است. حمید عطایی که با نقش «سائب» در سریال «مختارنامه» شناخته می‌شود، از دیگر بازیگران اصلی سریال است و چهره‌هایی چون پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه،  ستاره اسکندری، سامیه لک، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی و آناهیتا افشار نیز در این مجموعه حضور دارند.

سریال جدید مرضیه ویژه ماه محرم شبکه دو

سریال جدید مرضیه ویژه ماه محرم

داستان «مرضیه»: یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می دهد و….

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماهچهره خلیلی، پژمان بازغی، مجید مظفری، مختار سائقی، امیرحسین صدیق، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، حسن زارعی، علی اوجی از بازیگران اصلی سریال هستند.

سریال های ماه محرم

سریال «دریا نزدیک است» شبکه سه

سریال‌های تلویزیون در محرم,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

سریال «دریا نزدیک است»: به کارگردانی علی مهدی پور و تهیه کنندگی فرزین مهدی پور در ۶ قسمت تولید شده است.

جهانگیر الماسی، نادر فلاح، بهرام ابراهیمی، شهین تسلیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو، رضا فیاضی، محمد ساربان، مهرناز پشتیبان بازیگران این سریال هستند.

سریال«ستایش ۳»:

سریال ستایش ۳,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب برای پخش شبکه سه سیما آماده شده است. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی بازیگران سریال هستند.

 

همبازی مینا ساداتی و محسن تنابنده در عنکبوت

مینا ساداتی به «عنکبوت» پیوست

اکران فیلم سینمایی کروکودیل

فیلم سینمایی کروکودیل به زودی در سینماها

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا