ست لباس مجلسی رنگ سال 2018

سه‌شنبه 24 بهمن 1396 دنیای مد
ست لباس مجلسی رنگ سال 2018

ست لباس مجلسی رنگ سال 2018

شیک بودن و بروز بودن لباس شب و لباس مجلسی برای زنان از اهمیت زیادی برخوردار است. فکر کنید اگر رنگ آن لباس هم ترند سال باشد که چه بهتر. مطمئنا دوست دارید بدانید چه مدلهایی و رنگ هایی از لباس شب این روزها مد شده است و روی کت واک های هفته مد، کدام انواع لباس شب برای سال 2018 انتخاب شده اند. در این پست از نمناک جدیدترین ترندهای روز لباس مجلسی و رنگ لباس را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

با فرارسیدن سالِ نو معمولا جشن ها و مراسم ها هم شروع شده و افراد سعی می کنند که در روزهای تعطیل سال جشن های خود را برگزار کنند. البته برگزاری جشنی مثل عقد یا عروسی در این موقع از سال شاید زیاد خوشایند مهمان هایی که دعوت می شوند نباشد. خانم ها در بحبوحۀ خرید لباس بیرونی باید به فکر ست زنانه مجلسی با رنگ سال هم باشند. اگر شما دوست دارید لباس مجلسی خود را مطابق با رنگ سال بپوشید.

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی زنانه 2018

 چه مدل ست زنانه مجلسی با رنگ سال را خریداری کنم؟
معمولاً خانم ها برای خرید لباس مجلسی به میزان نسبتی که با میزبان دارند توجه کرده و مدلی درخور آن مجلس را می پوشند. البته بعضی از مدل های ست زنانه مجلسی با رنگ سال، طوری هستند که مناسب برای هر نوع مراسمی بوده و به این ترتیب آن لباس را می توانند بارها برای مجالس مختلف تن کنند؛ البته این سبک ها را که در انواع رنگ های بنفش با تُناژ مختلف هستند می توانید با لباس های دیگر نیز که با رنگ بنفش جور در می آیند، سِت کرده و استایل جدیدی را تشکیل دهید. در ادامه با نحوۀ ست کردن این مدل لباس ها آشنا خواهید شد.

لباس مجلسی رنگ سال 2018

رنگ مشکی و سفید با هر رنگی جور در می آیند، اگر می خواهید بنفش را با رنگی ست کنید که نتیجه کارتان رضایت بخش باشد، از این دو رنگ استفاده کنید. در مدل های بالا برای پیراهن بنفش از کیف و کفش مشکی جیر استفاده کرده و ست شیکی را تشکیل داده است. برای تکمیل شدن استایلتان اکسسوری ها را از قلم نیندازید.
لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018 – 97

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی بنفش 2018

رنگ طوسی هم از آن دسته رنگ هایی است که ترکیب جالبی را با بنفش تشکلی می دهد.
اگر به دنبال ست زنانه مجلسی با رنگ سال هستید که در عین زیبایی، پوشیده باشد – و در آن احساس راحتی کنید – نمناک دو مدل بالا را به شما پیشنهاد می کند. برای اینکه مدل دلخواه لباس مجلسی خود را داشته باشید پیشنهاد می کنیم پارچه را خودتان تهیه کنید و از خیاطتان بخواهید یکی از این مدل ها را برایتان بدوزد. وقتی از سبک لباس چند تیکه استفاده می کنید، می توانید بعدها هر کدام از آن ها را با سایر پوشاکتان ست کنید و استایل جدیدی را داشته باشید.
لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی دخترانه 2018

اگر لباس شب یا مجلسی شما رنگ بنفش یا از طیف های رنگ بنفش می باشد، سعی کنید که در انتخاب کفش دقت زیادی داشته باشید. هماهنگی رنگ کفش با لباس مجلسی و شب اهمیت زیادی دارد.

منبع:نمناک

لباس عید دخترانه رنگ سال 2018

لباس عید دخترانه رنگ سال 2018

مدل شنل عروس آستین دار۲۰۱۸

مدل شنل عروس آستین دار۲۰۱۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا