سامسونگ تولید انبوه تراشه‌ Exynos i T200 برای اینترنت اشیا را آغاز کرد – فناوری

شنبه 3 تیر 1396 فناوری

ظاهرا سامسونگ قصد دارد بیشتر به دنیای اینترنت اشیاء وارد شود، از این‌رو گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه این غول کره‌ای تولید انبوه تراشه‌ی Exynos i T200 را آغاز کرده است.

Exynos i T200 که بر مبنای معماری ۲۸ نانومتری کم‌مصرف High-K Metal Gateا(HKMG) ساخته می‌شود، توانایی رفع نیازهای محصولات اینترنت اشیاء را دارد.

Exynos i T200 با بهره گرفتن از پردازنده Cortex-R4 و یک پردازنده اضافه +Cortex-M0، باعث می‌شود محصولات اینترنت اشیاء بدون نیاز به یک میکروکنترلر اضافه، وظایف مختلف را انجام دهند. Exynos i T200 برای ارتباطات از 802.11b/g/n تک باند پشتیبانی می‌کند و از اتحادیه وای‌فای، تأییدیه دریافت کرده است. این پردازنده همچنین از پروتکل IoTivity برای اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند. 

سامسونگ اکسینوس

Exynos i T200 برای افزایش امنیت و محافظت از حریم خصوصی، از یک بلاک سخت‌افزاری جداگانه برای مدیریت امنیت با نام Security Sub-Systemا(SSS) بهره می‌برد. بن هور، معاون بازاریابی سیستم‌های LSI سامسونگ، می‌گوید:

Exynos i T200 راه‌ حلی است که هم امنیت و هم عملکرد را برای بازار اینترنت اشیاء به ارمغان می‌آورد. سامسونگ با تراشه‌های Exynos نه‌تنها برای موبایل بلکه برای حوزه‌های غیر موبایل مانند اینترنت اشیاء نیز ارزش‌آفرینی می‌کند.


منبع : زومیت

ایمجینیشن، شرکت طراح تراشه‌ گرافیکی آیفون فروخته می‌شود - فناوری

کارهایی که باید پیش از تأسیس شرکت خودتان انجام دهید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا