زیباترین قلعه های ژاپن

دوشنبه 15 فروردین 1401 جاذبه های گردشگری
زیباترین قلعه های ژاپن

زیباترین قلعه های ژاپن

ژاپن کشوری جزیره‌ای در آسیای شرقی واقع در شمال غربی اقیانوس آرام است. ژاپن از شمال با روسیه، از غرب از دریای ژاپن با کشور چین، کره شمالی و جنوبی مرز آبی دارد.توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۳۸ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است.ژاپن یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است.

قلعه ها در ژاپن ممکن است با مفهوم غربی یک ارگ باستان سازگار نباشند ، اما اگرچه کاملا متفاوت از قلعه های اروپا به نظر می رسند ، اما بنا به همان دلایل ساخته شده اند. آنها در سرزمین طلوع خورشید در قرن پانزدهم هنگامی که این کشور در حال حل شدن در ایالات متخاصم بود ، شروع به ظهور کردند.

بعدها ، آنها به عنوان مکان های حکمرانی و به عنوان خانه ای برای اربابان فئودال ، یا daimyo ساخته شدند. در یک زمان ، حدود پنج هزار قلعه در ژاپن وجود داشتقلعه های ژاپنی بر خلاف قلعه های سنگی اروپای قرون وسطایی در درجه اول از چوب ساخته شده اند و این بدان معنی است که آنها بسیار بیشتر در معرض آزارهای طبیعت و انسان هستند.

قلعه کوماموتو

قلعه کوماموتو یکی از گسترده ترین مجموعه های قلعه معروف ژاپن است و قدمت آن به سال 1607 متأسفانه در طی زلزله های آوریل 2016 آسیب جدی دید. قسمت داخلی قلعه قرار است در بهار 2021 بازگشایی شود ، اما در این بین یک راهرو به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا نمای بیرونی نگهداری را از نزدیک مشاهده کنند.

 

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه کوماموتو

قلعه کوچی

قلعه کوچی را می توان در شهر کوچی یافت ، که به نوبه خود می تواند در استان کوچی یافت شود. به یاد آوردن آن آسان است! این توسط یامانوچی کازوتویو ساخته شده است ، که در سمت پیروز توکوگاوا نبرد Sekigahara ، که احتمالاً تنها مهمترین نبرد در تاریخ ژاپن است ، جنگید.قلعه کوچی یک قلعه ژاپنی است که در کوچی، استان کوچی، ژاپن قرار دارد. این قلعه پس از نبرد سکیگاهارا در سال ۱۶۰۰ میلادی در ولایت توسا ساخته شد. این قلعه توسط یامائوچی کاتسوتویو که پس از پیروزی خاندان توکوگاوا کنترل این ولایت را عهده‌دار بود ساخته شده‌است.

 

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه کوچی

قلعه هیروساکی

قلعه هیروساکی که قلعه ای بالای تپه در شمال ژاپن است ، به دلیل پنج دروازه برج برجسته ، خندق های مستحکم و محوطه های وسیع شهرت دارد. دونجون پنج طبقه اصلی در سال 1611 به اتمام رسید و در سال 1627 در اثر آتش سوزی منهدم شد.سپس یک برج دیده بانی سه طبقه مجدداً ساخته شد تا به عنوان نگهداری اصلی خدمت کند. محوطه اطراف ، دروازه ها و خندق ها حتی بیشتر از نگهداری ها جلب توجه می کنند و یک فضای آرام و باغ را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند

 

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه هیروساکی

قلعه Hikone

شهر Hikone در استان شیگا در ساحل شرقی دریاچه Biwa ، بزرگترین دریاچه آب شیرین در کل ژاپن قرار دارد. ساخت قلعه هایکونه در سال 1622 به پایان رسید و بیش از دو قرن و نیم به عنوان مقر قدرت منطقه ای برای اربابان فئودال خدمت کرد.

این قلعه دقیقاً مانند سایر قلعه های زنده مانده برای تخریب در نظر گرفته شد اما به دلیل دخالت مستقیم امپراطور میجی که در منطقه گشت زده بود و از این مجموعه بسیار تحت تأثیر قرار گرفت ، از سرنوشت خود در امان ماند.محوطه قلعه Hikone به عنوان یک نقطه عالی برای تماشای شکوفه های شکوفه های گیلاس در بهار عمل می کند. یک موزه نیز وجود دارد که شامل بسیاری از آثار معتبر قلعه و حوزه اطراف آن است.

 

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه Hikone

قلعه ماتسو

قلعه ماتسوئه تنها قلعه باقیمانده در منطقه San’in در ساحل جنوب غربی جزیره اصلی ژاپن است که از آنجا که به سبک دفاعی و برج مراقبت ساخته شده ، هرگز شاهد اقدامات نظامی نبوده است. قلعه بالای تپه در سال 1611 ساخته شد و پس از آخرین جنگ بزرگ فئودالی تکمیل شد. بیشتر مجموعه قلعه در سال 1875 برچیده شد و فقط نگهداری اصلی و ایشیگاکی یا دیوارهای سنگی موجود است. در طی دهه 1950 بازسازی قلعه آغاز شد.نام مستعار قلعه ، “برج سیاه” ، نشان دهنده رنگ چشمگیر آبنوس است. بازدید کنندگان می توانند از محوطه نگهداری و محوطه بازدید کنند و همچنین تورهای قایقرانی در اطراف خندق بیرونی نیز ارائه می شود.

 

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه ماتسو

قلعه ماتسوموتو

قلعه ماتسوموتو در منطقه ای کوهستانی در شمال غربی توکیو واقع شده است و بر روی سازه ای از سنگ قرار گرفته است که توسط خندق بزرگی احاطه شده است. این قلعه چند طبقه در سال 1590 احداث شده و به رنگ سیاه بریده شده و قلعه را به نام مستعار خود آورده است: قلعه کلاغ. نگهداری اصلی قلعه یا دونجون ، قدیمی ترین قلعه در ژاپن است و مناظر گسترده ای از کوههای Hijiri Kōgen را ارائه می دهد.گرچه ماتسوموتو هیراجیرو ، قلعه ای دشتی است ، اما برای استحکامات ساخته شده است. در سرتاسر محل نگهداری منافذی برای شلیک تیرها یا سنگ انداختن روی مهاجمان وجود دارد.

 

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه ماتسوموتو

قلعه Himeji

قلعه Himeji که چشمگیرترین قلعه های موجود در دوران فئودالی در ژاپن محسوب می شود ، در استان هیوگو معروف ترین و نمادین ترین قلعه در کل ژاپن است و دلیل آن را آسان می توان فهمید. این قلعه با قدمت قرن 14 میلادی ، سفیدی نفس گیر می درخشد و در ارتفاع 46.4 متری قرار دارد. این قلعه بزرگترین و پربازدیدترین قلعه کشور است که مساحت آن 233 هکتار است.

قلعه بالای تپه که در سال 1601 در محل قلعه های قبلی ساخته شده است ، از 83 سازه متمرکز بر Tenshu-gun ، مجموعه ای از ساختمانهای نگهدارنده و اتصال دهنده تشکیل شده است. نگهداری اولیه یک ساختار شش طبقه است که تقریباً از هر مکانی در شهر Himeji قابل مشاهده است. این قلعه در چندین فیلم از جمله فیلم ماجراجویی جیمز باند “شما فقط دو بار زندگی می کنید” و “آخرین سامورایی” با بازی تام کروز به نمایش درآمده است.

زیباترین قلعه های ژاپن

قلعه Himeji

 

کشور مکزیک

کشور مکزیک

باغ نارنجستان قوام شیراز

باغ نارنجستان قوام شیراز

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا