معرفی 10 تا از زیباترین زنان در دنیا در سال 2020

یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 چهره ها
زیباترین زنان در دنیا

با ما همرا باشید بامعرفی 10 زیباترین زنان جهان می پردازیم. زنانی که به شهرتی جهانی دست پیدا کرده اند و عکس شان بارها روی جلد مجلات زیبایی چاپ شده است. البته معیار و ملاک زیبایی در کشورهای مختلف متفاوت است و واقعا نمی شود گفت که چه کسی زیباترین است. در ادامه این مطلب با زیباترین زنان جهان در سال 2020 آشنا می شویم، به نظر شما کدام یک از این زنان زیباتر از است؟

1.هانده ارچل

هانده ارچل,عکس های هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر، مجری و مدل اهل ترکیه است.

وی در سال ۱۹۹۳ در استانبول به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. او در سال ۲۰۱۸ به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه شناخته شد.

رنگ مورد علاقه او بنفش است. هانده دارای یک خواهر به نام گامزه(غمزه)است که در سال۲۰۱۹ازدواج کرد و در سال اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گزاشته است .

2. فحریه اوجن

فحریه اوجن (به ترکی استانبولی: Fahriye Evcen)؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۶ هنرپیشه اهل ترکیه است. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در سریال‌های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.

در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر و مدل بوراک اوزچویت در استانبول ازدواج کرد. فرزندش به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد. در سال ۲۰۱۷ او رتبه نهم در فهرست “۳۰ زن زیبا در جهان” را به خود اختصاص داد که در آن افرادی مانند جیجی حدید، اما واتسون، آدریانا لیما، هیلاری کلینتون و آنجلینا جولی نیز حضور داشتند.

3. پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا  (زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲) هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است.

از جمله فیلم‌های وی می‌توان به دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود ودان۲: تعقیب ادامه می‌یابد و کریش و سریال کوانتیکو اشاره کرد.

پریانکا چوپرا خواننده و بازیگر مشهور اهل هندوستان می باشد. خانم چوپرا از سال 2001 به شهرت رسیده و چندین بار برنده جوایز بازیگری در جشنواره های هندوستان شده است. او در حال حاضر همسر نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی می باشد.

4. دیپیکا پادوکونه

یکی از زیباترین بازیگران زن هندی ، او در سال 2018 بعنوان ثروتمندترین بازیگر زن هند لقب گرفت. دیپیکا پادوکونه Deepika Padukone زاده 1986 (32 ساله) مدل و بازیگر سوپر اســـتار بالیوود می‌باگردید.وی دختر بزرگتر پراکاش پادوکن(یکی از قهرمانان مطرح بدمینتون کشور هند) اســـت
دیپیکا پادوکونه مدل و بازیگر مشهور اهل هندوستان می باشد. او چندین بار عنوان بهترین مدل سال هند را از آن خود کرده، خانم پادوکونه از سال 2006 وارد دنیای بالیوود شد و خیلی زود به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

5. نانا

نانا (انگلیسی: Nana؛ زادهٔ ۱۴ سپتامبر ۱۹۹۱) یک خواننده، هنرپیشه، و مدل (شخص) اهل کره جنوبی است. او جز ده زن زیبای سال ۲۰۱۶ شناخته شده است.او همچنین به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه کره جنوبی به نام After schoolو که شامل دو زیر گروه After school red و Orange caramelاست شناخته می شود.

نانا (کره جنوبی) بازیگر، خواننده و مدل مشهور اهل کره جنوبی می باشد. نانا با ویدیو موزیک ها و انتشار عکس های مدلینگ اش، به شهرت جهانی دست پیدا کرد. نام او در سال 2016 هم درمیان 10 زن زیبای جهان دیده می شد.

 

6. مارگو رابی

مارگو الیز رابی (به انگلیسی: Margot Elise Robbie) (زاده ۲ ژوئیه ۱۹۹۰)، بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اهل استرالیا است. او در فیلم‌هایی نظیر دربارهٔ زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان، جوخه انتحار، من تونیا هستم و روزی روزگاری در هالیوود ایفای نقش کرده‌است. در سال ۲۰۱۷، مجلهٔ تایم وی را جزوه یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد، و در سال ۲۰۱۹، او در بین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت. او برای بازی در نقش هارلی کوئین هم شناخته می‌شود.

مارگو رابی، بازیگر و تهیه کننده سینمای اهل استرالیا می باشد، او با بازی در فیلم های: گرگ وال استریت و جوخه انتحار به شهرت بالایی دست پیدا کرد، نام مارگو رابی چندین سال است که در میان زیباترین زنان جهان دیده  می شود.

7. سلنا گومز

 بیوگرافی سلنا گومز,سلنا گومز کیست

سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez) (زادهٔ ۲۲ ژوئیه۱۹۹۲) خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده تلویزیونی اهل آمریکا است. او برای نخستین بار در نقش جایانا[۳] در فیلم «بارنی و دوستان»[۴] ظاهر شد،

سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور اهل ایالات متحده آمریکا می باشد. او از کودکی وارد دنیای سینما و موسیقی شده است. نام سلنا گومز امسال هم در میان 10 زن زیبای جهان قرار دارد، او نامزد سابق جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی می باشد.

 

8. تیلور هیل

تیلور ماری هیل (به انگلیسی: Taylor Marie Hill) (زاده ۵ مارس ۱۹۹۶) مدل آمریکایی است.او بیشتر به خاطر ظاهر معصومانه خود که بدون ارایش زیباتر است شناخته شده است و از زیباترین مدل های شناخته شده است.

تیلور هیل مدل و بازیگر آمریکایی می باشد، او زاده سال 1996 است و در حال حاضر یکی از فرشتگان برند ویکتوریا سکرت می باشد. تیلور هیل تا به حال چندین بار از سوی وب سایتهای معتبر جهانی و مجلات مشهور به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شده است.

 

9. شارلیز ترون

شارلیز ترون (به انگلیسی: Charlize Theron) (زادهٔ ۷ اوت ۱۹۷۵) هنرپیشه و تهیه‌کننده آفریقای جنوبی-آمریکایی است. وی سابقاً نیز درزمینهٔ مد فعالیت می‌کرد.

شارلیز ترون بازیگر و تهیه کننده مشهور اهل آفریقای جنوبی می باشد. نام او هر ساله به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن جهان در رتبه بندی های زیبایی وجود دارد، نام او امسال هم در لیست 10 زن زیبای جهان قرار دارد.

 

 

 

10.بلا حدید

بیوگرافی بلا حدید

بلا حدید (انگلیسی: Bella Hadid؛ زادهٔ ۹ اکتبر ۱۹۹۶) با نام کامل ایزابلا خیر حدید، یک مدل مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. او از تبار فلسطینی و هلندی است. مادر او یک هلندی‌تبار و پدرش یک ثروتمند اهل فلسطین می‌باشند.

بلا حدید مدل مشهور آمریکایی-فلسطینی می باشد. او دختر یولاندا حدید و خواهر جی جی حدید دیگر مدل های مشهور این کشور است. بلا حدید در سال 2019 زیباترین زن جهان (از نظر محاسبات ریاضی) معرفی شد.

 

 

 

گریم و تیپ پسرانه بهنوش طباطبایی

سالروز تولد جواد کاظمیان

علی انصاریان و مونیکا بلوچی سالروز تولد جواد کاظمیان را تبریک گفتند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا