زمان دقیق نوشیدن آب برای لاغری چه زمانی است؟

دوشنبه 23 مهر 1397 سلامت
مزایای نوشیدن آب برای لاغری

نوشیدن آب کافی برای بدن اهمیت بالایی دارد و می تواند باعث تناسب اندام و لاغری شود فقط باید بدانید که چه زمانی و چگونه آب بنوشید تا به وزن ایده آل خود برسید.

شما احتمالا بیش از یک بار شنیده اید:نوشیدن آب بیشتر به کاهش وزن کمک می کند اما آیا واقعا آب به کاهش وزن کمک می کند؟ پاسخ کوتاه بله است. نوشیدن آب به افزایش متابولیسم کمک می کند، بدن شما را از آلودگی پاک می کند و به عنوان یک کاهش دهنده اشتها عمل می کند ؛آب لاغری

آب لاغری

همچنین، نوشیدن آب بیشتر به بدن شما کمک می کند تا آب را حفظ کند و باعث می شود که وزن اضافی را از بین ببرد ،

لاغری آب درمانی

آب و لاغری رابطه ای دیرینه با هم دارند. حتما شما هم از فواید آب برای کاهش وزن سریع تر و سوزاندن چربی های شکم و پهلو شنیده اید پس بهتر است از بهترین زمان نوشیدن مایه حیات برای این منظور هم مطلع شوید.

 

مرحله 1:قبل از اینکه غذا بخورید،آب بنوشید:

 

از آنجا که آب سرکوب کننده اشتها است، مصرف آن قبل از غذا می تواند شما را سیر کند، بنابراین میزان غذایی که می خورید، کاهش می یابد.نوشیدن آب قبل از وعده غذایی به طور متوسط ​​باعث کاهش مصرف 75 کالری در هر وعده غذایی می شود.نوشیدن آب قبل از صرف وعده غذایی در روز، شما را به مصرف 27000 کالری کمتری در سال خواهد رساند.

شما سالانه حدود هشت پوند آب آشامیدنی از دست می دهید ؟ حالا تصور کنید اگر قبل از هر وعده غذا بخورید ؛ بطری آب گرم یک راه عالی برای اطمینان از دریافت مقدار مناسب آب قبل از غذا است.

نحوه لاغر شدن

مرحله 2:آب را با مزه لیمویی میل کنید:

 

گر فکر می کنید آب طعم خسته کننده دارد یک تکه از لیمو را به آن اضافه کنید.یک لیوان آب با لیمو یک دستور غذا برای کاهش وزن موفق است زیرا پکتین در لیمو به کاهش میل غذا کمک می کند. این نوشیدنی های شیرین را فقط برای چند هفته رها کنید و تفاوت را ببینید.

لاغری شکم پهلو

مرحله 3:آب خنک بنوشید:

 

به گفته کارشناسان ویراستار، نوشیدن آب سرد یخ کمک می کند سوخت و ساز خود را افزایش دهید، زیرا بدن شما باید برای گرم کردن آب سخت تر تلاش کند، بنابراین کالری بیشتری را مصرف می کند و به کاهش وزن کمک می کند علاوه بر این، آب سرد بسیار بیشتر از آب درجه حرارت اتاق است.

آب لاغری

مرحله 4:می توانید تمرین در باشگاه را مدت طولانی تری ادامه دهید:

 

از آنجا که آب آشامیدنی باعث جلوگیری از گرفتگی عضلات می شود و مفاصل شما روان می شود، می توانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید.فقط یک راه دیگر که هیدراتاسیون مناسب ،به شما کمک می کند وزن خود را از دست بدهید.

با خوردن آب لاغر شویم

مرحله 5:مطمئن شوید که آب کافی می نوشید:

 

اگر واقعا میخواهید آب بنوشید تا به کاهش وزن کمک کنید، باید از قانون “8×8” که اکثر متخصصان تغذیه توصیه می کند، پیروی کنید:هشت لیوان هشت اونس آب در روز برای کاهش وزن و حفظ وزن ایده آل خود بنوشید.

ممکن است شما نیاز به آب بیشتر داشته باشید اگر ورزش می کنید و یا عرق می کنید یا اگر نوشیدنی دیگری مثل چای گیاهی (مطمئن شوید که آنها فاقد کافئین هستند) مصرف می کنید. میزان آب مورد نیاز شما بستگی به اندازه، وزن و سطح فعالیت شما دارد شما باید هرروز سعی کنید بین نصف اونس و یک اونس آب برای هر پوند وزن بنوشید.

آب قبل غذا

یک قاعده کلی این است که بعد از رفتن به توالت آنرا چک کنید اگر ادرار شما روشن یا بسیار زرد رنگ است، شما می فهمید که آبدار است. ادرار تیره تر، نشان می دهد نیاز به نوشیدن آب بیشتر دارید به خصوص اگر هدف شما کاهش وزن باشد.

عفونت ادرار

قوی ترین درمان خانگی عفونت باکتری واژن

استفاده از دارو‌های موضعی برای درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با استفاده از دارو‌های موضعی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا