ریحانه پارسا همسر دوم مهدی کوشکی شد

دوشنبه 26 اسفند 1398 چهره ها

ریحانه پارسا بازیگر جوان تئاتر و سینما که به تازگی وارد بیست و دو سالگی شده و با سریال «پدر» وارد عرصه بازیگری گردید ازدواج خود را با مهدی کوشکی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام به طرفدارانش اعلام کرد.این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند.

زمانی که این دو بازیگر کشورمان   تصویری مشترک را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و خبر ازدواج خود را اعلام کردند؛برای  بسیاری از طرفداران عجیب بود، چرا که آنان  بیش از ۱۵ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند.

و همچنین مهدی کوشکی علاوه بر اختلاف سنی قبلا یک بار ازدواج کرده و از زندگی ناموفق قبلی یک پسر ده ساله دارد .

خلاصه ای از بیوگرافی  ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد  چهارم اسفند 1377 در تهران، می باشد و در حال حاضر 21 ساله می باشد .از کودکی علاقه زیادی به تئاتر و بازیگری داشته و آرزویش را با رفتن به هنرستان تئاتر از سال دوم دبیرستان به واقعیت نزدیک تر کرد و همچنین علاوه بر بازیگری مهارت خوبی در نویسندگی و عکاسی دارد . او بعد از اخذ دیپلم  در  رشته ی  نمایش  حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفت کار خود را در رشته مورد علاقه اش تئاتر به صورت حرفه‌ ای شروع کند .

اولین بار در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید .همچنین وی  برای نخستین بار با فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی امسال (سال 1398 ) وارد عرصه سینما شد.همچنین  این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز  حضور داشت.

خلاصه ای از بیوگرافی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد ۱۳۶۰ در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. علاوه بر بازیگری تدریس و کارگردانی نیز میکند.

همسر اول وی صحرا فتحی ( متولد فروردین 61 در آبادان،و بازیگر) ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترکشان یک پسر بنام آرسام می باشد.

مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد.

مهدی کوشکی یکی از بازیگران ایرانی است که بیشتر فعالیت هایش در تئاتر بوده است.

از جمله فیلم های سینمایی که مهدی کوشکی در آن بازی کرده میتوان به مورچه خوار -مشخره باز- فروشنده- لانتوری-مهمونی کامی-پدیده-شاه کش بی سر -دابلند اشاره کرد

همجنین فیلم های نمایش خانگی کرگدن و دل در سال97

بیشتر بخوانید :انتشار عکس های جنجالی ریحانه پارسا

 

معرفی غولهای صنعت و ثروتمندترین مردان ایرانی

بیوگرافی محمد بن سلمان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا