رژیم لاغری فوق العاده سیب در کاهش وزن

شنبه 24 فروردین 1398 سلامت
رژیم لاغری

رژیم لاغری 5 روزه با سیب بهترین رژیم غذایی برای کسانی است که به دنبال لاغری سالم در کمترین زمان هستند و علاوه بر آن خوردن سیب به سلامت کلی بدن هم کمک می کند.

چرا سیب موجب لاغری و کاهش وزن می شود؟

سیب دارای تراکم کم انرژی:

خوراکی هایی که حاوی فیبر و آب زیاد هستند، دارای تراکم کمی از انرژی می باشند. این به این معنی است که سیب کالری کمی دارد.  در یک مطالعه محققان در مورد مصرف مواد غذایی با چگالی و انرژی کم و چگالی بالا در میان زنان میانسال بررسی کردند.

سیب دارای مواد مغذی خوب:

آنها به تعادل باکتری های بدی که در هله هوله زندگی میکنند، کمک میکنند.با حمایت از باکتری های خوب میتوانید به کاهش التهاب مزمن که خطر ابتلا به اضافه وزن را افزایش میدهد، کمک کنید.

تمام سیب ها یک میان وعده بزرگ هستند، اما سیب تارت گرانی اسمیت بهترین نوع برای کاهش وزن است. آنها نسبت به سایر سیب ها دارای فیبر بیشتری هستند. فقط از سیب های پخته شده مزایای مشابهی را توقع نداشته باشید، گرمای سیب میتواند برخی از مواد مغذی را از بین ببرد.

چربی سوزی با سیب

مراحل رژیم 5 روزه لاغری با سیب

روز اول:

شما باید برای صبحانه، ناهار و شام فقط سیب داشته باشید، در این روز باید یک و نیم کیلوگرم سیب مصرف کنید. این در واقع کار سختی است، اما در روز دوم آسانتر خواهد شد.

روز دوم:

پس از پایان روز اول با مصرف فقط سیب، زمانی برای کمی تسکین است. مانند روز اول برای صبحانه فقط باید یک عدد سیب متوسط مصرف کنید، برای ناهار ترکیب ایده آل یک عدد سیب دو عدد هویج، یک چهارم پیاز و یک سالاد سبز بسیار مناسب است.

پیاز ممکن است تنفس شما را بدبو کند. برای رفع آن می توانید مقداری نعناع بجوید.برای شام مجددا سیب مصرف کنید.

روز سوم:

برای صبحانه غذایی خوبی برای خوردن دارید، البته یک عدد سیب، یک تکه کوچک بوقلمون یا مرغ و یک تکه نان. برای ناهار میتوانید در کنار سیب دو عدد هویج، یک چهارم پیاز و سالاد سبز را نیز مصرف کنید و برای شام مجددا به مقادیر متوسط سیب مصرف کنید.

رژیم لاغری سیب درختی

روز چهارم:

برای صبحانه سیب را با یک تکه گوشت کم چرب به همراه یک تکه نان سبوس دار مصرف کنید. برای ناهار سیب و دویست گرم مرغ بدون پوست یا گوشت گاو و سبزیجات خام را میل کنید. دوباره قبل از خوابیدن، مقداری سیب مصرف کنید.

روز پنجم:

بالاخره این روز آمد و شما میتوانید یک عدد سیب را به همراه یک تکه نان سبوس دار و یک عدد تخم مرغ پخته برای صبحانه میل کنید و برای ناهار مانند روز چهارم عمل کنید و برای شام باید آخرین سیب خود را بخورید و این رژیم غذایی را به پایان برسانید.

تبریک میگویم رژیم غذایی شما به اتمام رسیده است، اکنون چقدر وزن کم کرده اید را بررسی کنید. در طول رژیم سیب خود باید حداقل دو لیتر آب در طول روز بنوشید. شما میتوانید در حین این رژیم غذاهای دیگری مصرف کنید، اما باید کم چرب و کم کربو هیدرات باشد.

کاهش وزن با سیب

 لخته خون در پریودچیست

نشانه‌های خطرناک بودن لخته خون در پریودچیست

درمان بی حسی دست و پا

روش های خانگی و پزشکی برای درمان بی حسی دست و پا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا