دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S

شنبه 30 اردیبهشت 1402 فناوری

معرفی دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S

اگر برای گشت‌وگذار در اطراف شهر دنبال دوچرخه‌ای هستید، دوچرخه برقی وینتیج الکتریک (Vintage electric) می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چند ماه پیش، یک شرکت تولید کننده دوچرخه الکتریکی در کالیفرنیا با استفاده از نسخه ویژه ساینیچر کروز (Signature Cruz) برای گشت‌زنی در خط ساحلی معرفی شد.

اما اکنون با تغییر رویکرد، دوچرخه برقی جدیدی با نام اسکرامبلر اس (Scrambler S) برای گشت‌وگذار در مسیرهای صحرایی معرفی شده است. این دوچرخه برقی نوآورانه و تفریحی وینتیج اسکرامبلر S، با توانایی بالاتری برای علاقه‌مندان به مسیرهای بیرون شهری در مقابل دوچرخه‌های شهری تولید شده است.

وینتیج درباره آخرین مدل دوچرخه الکتریکی خود می‌گوید :

دوچرخه برقی اسکرامبلر S با الهام از سبک دوچرخه‌های قدیمی طراحی شده است و به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند از راحتی فضای شهری خارج شوند و در محیط اطراف سیاحت کنند. این دوچرخه برقی علاقه‌مندی به خلاقیت و نبوغ در موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای آف‌رود را نشان می‌دهد و همچنین نگاهی اجمالی به آینده انرژی الکتریکی در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه دارد.

قابلیت های وینتیج اسکرامبلر S

قابلیت های وینتیج اسکرامبلر S

قابلیت های وینتیج اسکرامبلر S

دوچرخه برقی وینتیج جدیدترین محصول این شرکت است که نیروی محرکه خود را از بسته باتری لیتیوم با ظرفیت ۱۱۲۳ وات ساعت تامین می‌کند. با استفاده از این باتری، عملکرد بهتر و شعاع حرکتی بیش‌تری نسبت به دوچرخه‌های قبلی این شرکت به دست می‌آید. دوچرخه برقی اسکرامبلر S می‌تواند با یک بار شارژ، مسافتی حدود ۱۲۱ کیلومتر را طی کند. با این ویژگی، دوچرخه‌سوار می‌تواند به راحتی از شهر خارج شده و در اطراف تپه‌های بیرون شهر چهارشیردی در حرکت باشد.

اجزای وینتیج اسکرامبلر S

دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S با استفاده از گاز دستی، سیستم پدال کمکی و پنج حالت سواری، به دوچرخه‌سوار این امکان را می‌دهد که تعادل بین خروجی موتور و پدال را برقرار کند. در حالت استاندارد، این دوچرخه با یک موتور الکتریکی هاب با قدرت ۷۵۰ وات (۱ اسب بخار) در عقب، به دوچرخه‌سوار اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشینه ۳۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. خریداران دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S می‌توانند با پرداخت ۱۴۹ دلار اضافه، گزینه اختیاری حالت مسابقه‌ای را نیز دریافت کنند.

این گزینه شامل یک موتور الکتریکی با قدرت ۳۰۰۰ وات (۴ اسب بخار) است که برای دوچرخه‌سوار امکان دست‌یابی به سرعت بیشینه ۵۸ کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. با این حال، در هر دو حالت، دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S به دوچرخه‌سوار این امکان را می‌دهد که با تنظیم مناسب، بیشینه بهره را از قدرت موتور الکتریکی و پدال بگیرد و تجربه سواری عالی را داشته باشد.

اجزای وینتیج اسکرامبلر S

اجزای وینتیج اسکرامبلر S

وینتیج اسکرامبلر S مناسب برای تمامی مسیرها

برای استفاده در مسیرهای آف‌رود، دوچرخه برقی اسکرامبلر S حالت مسابقه‌ای را به‌صورت اختیاری دارد و دوچرخه‌سواران می‌توانند در صورت استفاده خیابانی و حرکت در پیاده‌رو، آن را قفل کنند تا با سرعت قانونی و ایمن برای عابران پیاده حرکت کند. این دوچرخه الکتریکی به‌راحتی می‌تواند در جاده‌های آسفالت و خاکی تغییر حالت دهد و دوشاخه تعلیق آن می‌تواند در دست‌اندازها تا ۶۰ میلی‌متر آزادی حرکت داشته باشد. ترمزهای دیسکی هیدرولیکاین دوچرخه، اعتمادبه‌نفس دوچرخه‌سوار را در توقف‌های لحظه‌ای افزایش می‌دهند و سیستم ترمز احیاکننده باعث می‌شود تا با کمک سیستم دستیار پدال، شارژ باتری بیش‌تر و بهتر انجام بگیرد.

وینتیج اسکرامبلر S مناسب برای تمامی مسیرها

وینتیج اسکرامبلر S مناسب برای تمامی مسیرها

ویژگی های ظاهری وینتیج اسکرامبلر S

دوچرخه برقی اسکرامبلر S با جزئیاتی که ذکر شده، ظاهری بسیار ویژه دارد. طراحی قاب آلومینیومی با رنگ مشکی براق، همراه با بسته باتری و زهوارهای دوچرخه، به صورتی کاملاً تناسب دار با رنگ زرد سیر چراغ جلوی LED است که زیبایی خاصی به دوچرخه بخشیده است. چراغ جلوی دوچرخه، به سبک چراغ‌های خودروهای رالی طراحی شده و با شبکه بافته‌شده‌ای محافظت می‌شود. همچنین، اجزای سیستم انتقال قدرت، دیسک‌های ترمز و جعبه باتری باترکیب رنگی که با کنتراست بیشتری طراحی شده‌اند، به دوچرخه برقی اسکرامبلر S چهره تهاجمی و شگفت‌انگیزی می‌بخشند.

 

 

دبی را در ایران تجربه کنید

معرفی گلکسی A14 سامسونگ

معرفی گلکسی A14 سامسونگ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا