شرکت رنو خودروهای برقي آینده رنو «مگان ای ویژن» معرفی کرد.

شنبه 26 مهر 1399 فناوری
مدل برقی رنو مگان

خودروی مفهومی جدید «مگان ای ویژن» شرکت رنو معرفی شد.

مگان ویژن، یک هاچبک اندازه متوسط مفهومی است که پیشرانه تمام برقی دارد و احتمالا در آینده نزدیک تولید انبوه خواهد شد.

شرکت رنو از خودروی مفهومی جدید خود به نام مگان ای ویژن رونمایی کرده که تصویری از خودروهای برقي آینده رنو را در اختیار ما قرار می دهد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، لوکا دی مئو مدیرعامل رنو اعلام کرده که ۹۵ درصد از طراحی فعلی خودروی برقی مفهومی مگان ای ویژن در مدل نهایی آن نیز پیاده سازی خواهد شد.

یکی از مزایای این خودرو باتری های کوچک شده آن است که تنها ۱۱ سانتیمتر ارتفاع دارند و فضا را برای نصب تجهیزات دیگر باز کرده اند. باتری های این ماشین دربرابر ضربه نیز مقاومت بیشتری دارند. بسته باتری ۶۰ کیلووات ساعتی این خودرو به سرعت شارژ می شود و با یک بار شارژ امکان حرکت خودرو را در مسافتی ۴۵۰ کیلومتری فراهم می آورد.

قدرت موتور برقي این خودرو ۲۱۵ اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد آن برابر با ۸ ثانیه است. رنو هنوز تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نکرده، اما مشاهده ظاهر بیرونی این خودرو نشان می دهد که محصول یاد شده دارای ظاهری ترکیبی از خودروهای سدان و شاسی بلند است.

Renault megane concept رنو مگان مفهومی

در نمای جانبی، چرخ‌های ۲۰ اینچ با تایرهای کنتیننتال ۲۴۵ میلی‌متری وجود دارند. حالت خاص رینگ‌ها با خطوط بریده، در رکاب نیز دیده می‌شود. با هدف بهبود زیبایی و تقویت آیرودینامیک، دستگیره‌های جهنده (Flush handle) و دوربین جای‌گزین آینه بغل، برای مگان برقی استفاده شده‌اند. دیگر نکته جذاب در این خودرو، استفاده از رنگ طلایی با حالت سایه روشن، روی سقف و سپرهای طرفین است که نشانه‌هایی از رنگ سازمانی رنو در مسابقات سرعت (مثل فرمول یک) و لوگو شرکت سازنده را تداعی می‌کند.

در نمای پشت، خمیدگی ملایم و حجم‌دهی استادانه روی گلگیرها و سپر عقب، بسیار چشم‌نواز است. چراغ‌های LED با پهنای کم و حالت زیگزاگ، هماهنگی جالبی با طرح خطوط روی سپر و چرخ‌ها دارد. حذف دستگیره برای درپوش صندوق و ایجاد حفره‌هایی شبیه خروجی اگزوز در سپر عقب، دیگر نکته‌های جالب در مگان ای‌ویژن هستند.

گوشی ال‌جی Q52

گوشی ال جی Q52/ویژگی گوشی ال جی Q52 وقیمت آن

آیفون‌های جدید

اپل از آیفون‌های جدید خود در چهار مدل رونمایی کرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا