در رنجروری که به تازگی معرفی شده شاهد از پیشرانهی نامتعارفی در دنیای خودروهای خارج جادهای هستیم و حتی این پیشرانه این خودرو را چنان تقویت کرده که میتوانید با آن به سفر قلهی اورست بروید!
این رنجرور از یک پیشرانه V8 که در حقیقت متعلق به نسل قبلی کادیلاک CTS-V است، بهره میبرد که دارای حجم موتور ۶.۲ لیتر و مجهز به سوپرشارژر است. همچنین این پیشرانه میتواند در نهایت دور خود ۵۶۰ اسب بخار قدرت تولید کند و از طریق یک جعبه دندهی ۶ سرعته خودکار به چرخها انتقال دهد که این جعبه دنده به یک گیربکس کمکی ساخت جنرال موتورز مجهز خواهد بود.
این رنجرور ساختهی شرکت Jensen International که چیفتن نام دارد در فضای کابین خودرو نیز تغییراتی را ایجاد نموده است و این در حالی است که زبان طراحی اصلی رنجرور در این خودرو حفظ شده است ولی در کل پوشش چرم کابین بهتر شده و کابین اندکی مدرنتر به نظر میرسد.
اهرم دندهی جدیدی نیز برای این خودرو طراحی شده و همچنین سیستم رهیاب ماهوارهای نیز در خودرو تعبیه شده است که در صورت نیاز میتوانید آن را از کنسول میانی خارج کنید.
در نهایت نیز میتوان گفت که طراحی رنجرور در تمام بخشها بجز پشت آمپرها کاملا امروزی و مدرن است. سابقه شرکت Jensen International در زمینه کار بر روی خودروهای کلاسیک بریتانیای و تبدیل آنها به خودورهای بروزتر درخشان است و همچنین سعی دارد تا با استفاده از تکنولوژیهای روز دست به ارتقا خودروهای کلاسیک و رفع عیوب آنها بپردازد و در عین حال به شخصیت و زبان طراحی آنها خدشهای وارد نسازد.
در نهایت نیز باید افزود که چیفتن قرار است در یک حراجی به فروش گذاشه شود که قطعا خودرویی با این مشخصات و توانایی قیمت پایینی نخواهد داشت.
ارسال دیدگاه