راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 آرایش پوست ومو
راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

برای اکثر خانم ها حداقل یکبار پیش آمده که از رنگ موهایشان راضی نباشند ، در این گونه مواقع میتوانید با چند روش ساده خیلی سریع و در خانه رنگ موهایتان را پاک کنید.در این بخش انواع روش برای پاک کردن خانگی رنگ مو برایتان آورده ایم.

 

پاک کردن رنگ مو با روغن نارگیل و آب داغ

یکی از این روش ها این است که ابتدا موهای خود را با آب داغ شست و شو میدهیم و با شامپو میشورید سپس قبل از آنکه موها خشک شوند به روغن نارگیل گرم شده آنها را آغشته میکنید و به خوبی آن را ماساژ دهید و چند ساعت اجازه دهید در حوله بماند سپس با شامپوی ضد شوره موهایتان را بشورید . این نوع شامپو به شما کمک میکند که رنگ موهایتان را پاک کنید

 

پاک کردن رنگ مو با قرص ویتامین سی

با ترکیب قرص ویتامین سی و  آب یک خمیر تهیه کنید و آ را به پوست سرتان آغشته کنید. این مخلوط بسیار جوابگو است . اجازه دهید 30 دقیقه روی سرتان بماند سپس آن را با آب گرم بشویید ، لازم است این کار را چند بار به طور منظم انجام دهید تا رنگ مویتان سریع تر پاک شود.

 

پاک کردن رنگ مو با ترکیب مایع ظرفشویی و شامپو

یکی از روش های عجیب اما واقعی برای پاک کردن رنگ موهایتان استفاده از مایع ظرف شویی در شامپویتان است حال اگر در این مخلوط شامپوی ضد شوره نیز استفاده کنید نتیجه آن خیلی بهتر خواهد شد و رنگ مویتان سریع پاک میشود.

 

پاک کردن رنگ مو با آب لیمو ترش

اجازه دهید برای سی دقیقه آب لیمو بر روی پوست سر و موهایتان بماند سپس با آب گرم آن را شست و شو دهید و به موهایتان حتما نرم کننده بزنید .

 

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

پاک کردن رنگ مو با شامپوی ضد شوره

شامپوی شوره جز قوی ترین نوع شامپو ها است زیرا برای پاک کردن شوره ها نیازمند به فرمولی قوی می باشد اگر می خواهید رنگ موی شما سریعتر پاک شود، حتما به جای شامپوی معمولی از شامپو ضد شوره استفاده نمایید.

 

پاک کردن رنگ مو با جوش شیرین

با ترکیب شامپوی خود و جوش شیرین و سپس قرار دادن آن بر روی موهایتان ، به راحتی رنگ مو را پاک کرده . جوش شیرین یک ماده طبیعی است و به روشن کردن و پاک نمودن رنگ کمک می کند.
جوش شیرین با شامپوی شوره سر می تواند ترکیب بسیار قدرتمندی برای پاک کردن رنگ ایجاد نماید.

 

پاک کردن رنگ مو با سرکه

اکثر رنگ ها از مواد قلیایی تشکیل شده اند و سرکه به دلیل خاصیت اسیدیته که دارد میتوان خاصیت قلیایی را بی اثر کند و رنگ مو را پاک کند مقداری سرکه را با آب یا روغن مخلوط کنید و این مخلوط را به موهای خود مالیده و موهای خود را با کلاه یا کیسه پلاستیکی 15 الی 20 دقیقه بپوشانید سپس موهای تان را با یک شامپو خوب بشوئید.

 

 

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

پاک کردن رنگ مو با شامپوی شفاف کننده

سعی کنید موهای خود را با شامپو های شفاف کننده بشورید زیرا این نوع شامپو ها رنگدانه های رنگ مو را می شکنند و از بین میبرند . ابتدا موها را با شامپوی شفاف کننده بشورید و آبکشی کنید سپس دوباره موها را با همان شامپو بشورید و ده دقیقه با کلاه بپوشانید و پس از این مدت موهای خود را آبکشی کنید. برای جلوگیری از خشکی مو ، آبرسان مناسب استفاده کنید .

 

سخن آخر

با استفاده از ریموور های رنگ مو که در همه ی فروشگاه ها وجود داشته و در دسترس هستند، می توانید رنگ را پاک کنید. استفاده از ریموور های رنگ کمی تخصصی و به تبحر نیاز دارد. در آخر توصیه ما این است که در انتخاب رنگ موی مناسب برای خود دقت کنید.

اشتباهات رایج هنگام برداشتن ابرو

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا