راهکارهایی برای داشتن انرژی مثبت

چهارشنبه 15 مرداد 1399 موفقیت
راهکارهایی برای شاد بودن و جذب انرژی مثبت
 مثبت اندیشی ، امری ذهنی و عاطفی است که باعث افزایش احتمال موفقیت فرد و داشتن حس خوشبختی و امید به زندگی خواهد شد .داشتن انرژی مثبت در زندگی موجب موفقیت ، انگیزه و پیشرفت هر فردی می شود پس با راهکارهایی مناسب انرژی های مثبت را جذب کنید و زندگی شادی داشته باشید.ممکن است که داشتن روحیه ای مثبت بعد از اتفاقات ناگوار پی در پی، کار بسیار سختی باشد. هرچه  انرژی مثبت درون ما کاهش پیدا کند ، بدبینی ما نسبت به دنیای پیرامون خود نیز افزایش پیدا خواهد کرد .

اگر ما مثبت بیاندیشیم و تفکرات و اندیشه های مثبت داشته باشیم ، انرژی مثبت موجود در پیرامون خود را جذب می کنیم اما اگر تفکراتمان منفی باشند انرژی منفی پیرامون خود را بیشتر جذب خواهیم کرد.

برای داشتن انرژی مثبت در زندگی و جذب آن راهکارهای زیر را امتحان کنید :

راهکارهایی برای شاد بودن و جذب انرژی مثبت

1- برای بهتر جذب کردن انرژی مثبت و شاد بودن به دل طبیعت بروید

تحقیقات نشان می‎ دهد که گذراندن وقت در بیرون از منزل و به خصوص در طبیعت باعث کاهش سطح استرس ، بهبود عملکرد حافظه ، تقویت حس جوانی و در نهایت افزایش سلامت انسان خواهد شد .

2-برای بهتر جذب کردن انرژی مثبت و شاد بودن بخندید

خنده بهترین دارو برای درمان بسیاری از مشکلات و درگیری های ذهنی واضطراب هاست . خنده ، سیستم ایمنی بدن و روحیه را تقویت کرده ، درد را کاهش می ‎دهد و شما را از اثرات مضر استرس مصمون می ‎دارد .راهی برای خندیدن پیدا کنید، یک فیلم کمدی تماشا کنید و یا با دوستان خود وقت گذرانی کنید .

۲۰ راه ساده و سریع جذب انرژی مثبت در زندگی - مجله کسب و کار بازده

 3-نفس عمیق بکشید تا انرژی مثبت دریافت کنید

کشیدن نفس عمیق نه تنها هوای مسموم موجود در بدن را دفع می‎ کند ،و باعث پاکسازی ریه ها می شود  بلکه مغز را با هوای تازه تقویت کرده و ذهن را تغذیه می ‎کند . نفس عمیق همچنین باعث تقویت ذهن و بهبود عملکرد مغز نیز خواهد شد .

4- از سخنان منفی پرهیز کنید تا انرژی مثبت بیشتر به سمتتان روانه شود

تمرکز بر روی امور منفی زندگی نه تنها باعث تضعیف عملکردتان در رویارویی با آن ها می ‎شود، بلکه باعث افزایش بدبیی شما نیز خواهد شد . از تکرار و مرور اتفاقات منفی در دفعات زیاد خودداری کنید و سعی در تجسم اتفاقات مثبت در ذهن خود داشته باشید .

5-مهربان و خیر باشید تا شادی سراغتان آید

یافتن راه های مناسب برای محبت کردن به دیگران ، حتی لبخند زدن به آن ها نه تنها باعث ایجاد حسی خوشایند در آن ها می ‎شود بلکه باعث تقویت روحیه و حس سرزندگی نیز خواهد شد . انجام هر کار خیر کوچکی که در توان دارید در حق دیگران باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شما شده و باعث حواس پرتی موقتیتان از مشکلات فعلی زندگیتان خواهد شد .

راهکارهایی برای جذب انرژی مثبت و افکار مثبت

6- قدرشناس بودن از روحیه افراد مثبت اندیش است

توجه به نعمت ها و چیز های مثبت زندگی و قدردانی بخاطر آن ها ، راهی عالی برای تقویت روحیه و حس مثبت اندیشی تان خواهد بود . با شکرگزاری به خاطر موهبت های مختلفی که در زندگیتان وجود دارد ، قدردان بودن را تمرین کنید .

7-به اندازه کافی استراحت بدنی و ذهنی داشته باشید

خستگی قاتل مثبت اندیشی است . یاد بگیرید که در شرایط پر تنش و استرس زا استراحت کنید و کاری را انجام دهید که باعث فراموش کردن چالش ها و موانع موجود در زندگیتان می ‎شود . برای مثال بخوابید و یا موسیقی گوش دهید .

انرژی مثبت را با این روش های ساده جذب کنید

8-  برای جذب بهتر انرژی مثبت  تفکرات مثبت داشته باشید

تلاش برای ایجاد تفکرات مثبت ذهنی  به تقویت روحیه و مثبت اندیشی کمک زیادی می‎ کند . به خودتان و دیگران کمک کنید تا در شرایط دشوار به دنبال یافتن موضوعی رضایت بخش در زندگی  باشند ، این امر نه تنها باعث کاهش نگرانی هایتان می ‎شود بلکه به حل آن ها نیز کمک زیادی خواهد کرد .

9- معاشرت با افراد مثبت

تحقیقات نشان می ‎دهد که استرس و اضطراب  می تواند منتقل شود و به همان اندازه که استرس و منفی بافی مسری است ، خوشبختی نیز است .

شما ترکیبی از 5 نفر از نزدیک ترین افراد زندگی خود هستید . نکته اصلی در این جمله تاثیر رفتار و شخصیت اطرافیان است و بنابراین سعی کنید با افراد مثبت اندیش و خوشبخت بیشتر معاشرت کنید .

10 قدم زدن و ورزش کردن در جذب انرژی مثبت و شاد بودن مهم است

دانشمندان معتقدند که یکی از بهترین راه های کاهش استرس ، قدم زدن است . پیاده روی باعث تحریک سلول های عصبی و ایجاد آرامش ذهنی در فرد خواهد شد .

همچنین  ورزش کردن باعث کاهش اضطراب و تقویت روحیه فرد خواهد شد . هنگام انجام تمرینات ورزشی ماده ای شیمیایی به نام اندورفین که باعث ایجاد حس آرامش در فرد می ‎شود ، در مغز ایجاد خواهد شد که این امر باعث افزایش حس خوشبینی و کاهش بدینی خواهد شد .

 

علل عدم موفقیت یک کسب و کار

علل عدم موفقیت یک کسب و کار

آیا می خواهید یک زن خانه دار موفق باشید؟

آیا می خواهید یک زن خانه دار موفق باشید؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا