رامین رضاییان به الدحیل قطر پیوست

یکشنبه 2 شهریور 1399 ورزشی
به گزارش مشرق، رامین رضاییان بازیکن ایرانی الشحانیه که عملکرد خوبی در این تیم داشت به تیم فوتبال الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر ملحق شد. رضاییان در ترکیب الشحانیه 13 گل به ثمر رساند اما در نهایت تیم او راهی لیگ دسته دوم شد و بر این اساس تصاویری از این بازیکن ایرانی منشر شده که قرارداد باشگاه الدحیل قطر را امضا می‌کند. با این شرایط این بازیکن ایرانی از فصل آینده در این تیم پرقدرت قطری توپ خواهد زد. قرارداد رضاییان با الدحیل 2 ساله خواهد بود.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی به عضویت تیم قهرمان این فصل لیگ قطر پیوست.

 رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال ایران در این فصل  از مسابقات عملکرد بسیار خوبی در الشحانیه از خود به نمایش گذاشت و 13 گل به ثمر رساند ولی تیم او به دسته پایین تر فوتبال قطر سقوط کرد.

مسئولان تیم الدحیل قطر نیز خیلی زود دست به کار شدند و رامین رضاییان را برای فصل جدید به خدمت گرفتند تا این مدافع به عضویت تیم قهرمان فصل جاری لیگ قطر در بیاید.

الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و در گروه پرسپولیس قرار دارد و اکنون رامین رضاییان این فرصت را دارد که در این رقابتها برابر تیم سابق خود پرسپولیس قرار گیرد.

با این شرایط این بازیکن ایرانی از فصل آینده در این تیم پرقدرت قطری توپ خواهد زد.قرارداد رضاییان با الدحیل 2 ساله خواهد بود.

سرمربی استقلال

استعفا فرهادمجیدی از سمت سرمربیگری استقلال

 شکست بارسلونا مقابل بایرن مونیخ!

 شکست تحقیرآمیز 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا