دلخوری بعضی از پرسپولیسی‌ها از بازگشت طارمی و احمدزاده

یکشنبه 25 آذر 1397 ورزشی
دلخوری بعضی از پرسپولیسی‌ها از بازگشت طارمی و احمدزاده

هر چه به زمان نقل و انتقالات نزدیک تر می‌شویم، تب و تاب حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف بالاتر می‌رود.

از جمله این اتفاقات، افزایش احتمال بازگشت مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس است. این دو نفر جدا از مصاحبه هایی که بابت بازگشت به پرسپولیس انجام می دهند، تماس های پشت پرده ای نیز برقرار کرده اند تا هر طور شده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیم قبلی شان برگردند.

البته برانکو در مورد احمدزاده و طارمی هنوز به صورت شفاف صحبت نکرده و همه چیز را به آینده واگذار می کند اما از آنجا که بابت همکاری با شاگردان گذشته اش، مماشات به خرج می دهد  و مثلا تن به بازگشت سروش رفیعی داد، این امکان وجود دارد در مورد طارمی و فرشاد نیز، مجوز بازگشت صادر کند.

از سوی دیگر، این تصمیم ضمنی برانکو به همراه جوی که بابت بازگشت این دو بازیکن به وجود آمده، دلخوری شدید بعضی بازیکنان پرسپولیس را به همراه دارد.

آنها به صورت طبیعی اعتقاد دارند چطور ممکن است بازیکنانی که رفتند تا مدتی دلار بگیرند و در حالی که پنجره نقل و انتقالات بسته بود، پرسپولیس را تنها گذاشتند، بدون هیچ مشکلی برگردند؟

این موضوع، آنها را آزار می  دهد آن هم در وضعیتی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شده و با دست پر می تواند نیم فصل دوم را آغاز کند. یکی از بازیکنان شاکی پرسپولیس در یک گفت و گوی دوستانه و خارج از مدار مصاحبه می گفت: «وقتی آنها مشغول ترک تیم ما بودند، در اینستاگرام شان مسائلی را مطرح می کردند که همان زمان، باعث ناراحتی هواداران بود ولی حالا در فضای مجازی می بینیم که هواداران هم این بازیکنان را بخشیده اند و می گویند آنها باید به پرسپولیس برگردند. در این شرایط، ما احساس می کنیم حق مان خورده شده چون می توانستیم پرسپولیس را ترک کنیم و برویم ولی ماندیم و با تمام وجود بازی کردیم تا حدی که نصف بازیکنان مصدوم شدند. حالا که مشکلات حل شده، بازیکنانی که در بدترین شرایط ما را تنها گذاشتند، می گویند قرار است برگردند!»

منبع:سیمرغ

معرفی اسامی ۲۱ بازیکن دعوت شده به تیم ملی ایران

معرفی اسامی ۲۱ بازیکن دعوت شده به تیم ملی ایران

واکنش جنجالی رحمتی درباره پرسپولیس

واکنش جنجالی رحمتی درباره پرسپولیس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا