دلجویی عادل فردوسی پوراز حمید سوریان

چهارشنبه 17 بهمن 1397 ورزشی
دلجویی عادل فردوسی پوراز حمید سوریان

مجری برنامه نود در پی انتقاداتی از پخش یک کلیپ از شکست حمید سوریان با این قهرمان کشتی تماس گرفت و از او دلجویی کرد.

ب با اینکه حمید سوریان ۲، ۳ سالی است رسما از دنیای قهرمانی کشتی کنار رفته، به واسطه افتخارات پرشمارش همچنان به عنوان یک نماد در کشتی ایران شناخته می شود.

از دوشنبه شب وقتی برنامه نود در کلیپی که برای شکست تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا مقابل ژاپن و کنار رفتن از این رقابت ها ساخته بود، تصاویری از شکست حمید سوریان مقابل حریف ژاپنی در المپیک ریو را هم جای داده بود، انتقادات زیادی به سوی عادل فردوسی پور روانه شد.

روز گذشته اهالی کشتی حمایت همه جانبه ای به این ماجرا داشتند و افرادی مثل محمد بنا،‌‌ حسن رنگرز، غلامرضا محمدی، پژمان درستکار و… روی صفحه اینستاگرام خود به انتقاد از فردوسی پور پرداختند. آنها معتقد بودند نباید از حمید سوریان که پرافتخارترین کشتی گیر ایران به حساب می آید، به عنوان یک بازنده در این کلیپ استفاده می شد. 

بعد از این ماجراها عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود با حمید سوریان تماس گرفت. در این تماس تلفنی عادل سعی کرد از قهرمان کشتی ایران دلجویی کند و ماجرا را برایش توضیح داد.

در این رابطه با حمید سوریان تماس گرفتیم. دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک در گفت و گو با “ورزش سه” ضمن تایید تماس تلفنی فردوسی پور گفت: «آقای فردوسی پور لطف کردند و تماس گرفتند. ما چند دقیقه ای با هم صحبت کردیم و در واقع این سوتفاهماتی که به وجود آمده بود، حل شد. من متوجه شدم که این مساله به صورت ناخواسته رخ داده و کسی منظوری علیه من نداشته است. به هر حال هر چه بود، تمام شد و خیلی علاقه ای ندارم که درباره آن صحبت کنم.

وی درباره حمایت همه جانبه اهالی کشتی از او در یک روز اخیر عنوان کرد: واقعا از تمام کسانی که از من حمایت کردند، ممنونم. مردم و مربیان همیشه به من لطف داشتند و بار دیگر لطفشان ثابت شد. امیدوارم دیگر شاهد مسائلی این چنینی نباشیم؛ اما بازهم تاکید می کنم که یک سوتفاهم بود که حل شد.

منبع:ورزش سه

نتیجه بازی تراکتور 3-نفت‌سلیمان 0

نتیجه بازی تراکتور 3-نفت‌سلیمان 0

روزنامه های ورزشی ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

روزنامه های ورزشی ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا