خلاصه و بازیگران فیلم سینمایی آینه بغل

جمعه 11 اسفند 1396 سینما
خلاصه و بازیگران فیلم سینمایی آینه بغل

خلاصه و بازیگران فیلم سینمایی آینه بغل

آینه بغل
آینه بغل
آینه بغل
آینه بغل
آینه بغل
آینه بغل

خلاصه فیلم سینمایی آینه بغل

مرتضی برای سالگرد نامزدی‌اش ماشین گران‌قیمت صاحب‌کارش را بدون اجازه برمی‌دارد. اما در این بین ماشین دچار خسارت می‌شود و صاحب ماشین به‌جای دریافت خسارت، خواسته دیگری از مرتضی دارد.

نکته‌ها:

– منوچهر هادی یکی از کارگردان‌هایی است که بازار سینما را می‌شناسد. داستان‌های کمدی و ساده انتخاب می‌کند و با انتخاب ستاره‌های سینما فروش فیلمش هم تضمین می‌کند. هم تهیه‌کننده‌ها طرفدارش هستند هم مردم. هادی البته کم‌کم با فرمول «چطور فیلم پرفروش بسازیم» آشنا شد. او با قرنطینه، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و زندگی جای دیگری است شناخته شد. فیلم‌هایی با مضمون اجتماعی و مشکلات مردم. اما با من سالوادور نیستم در لیست کارگردان‌های پرفروش قرار گرفت و با سریال عاشقانه و آینه بغل بیشتر مشهور شد.

– محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر و نازنین بیاتى بازیگران اصلی آینه بغل هستند. گلزار در این فیلم گریم متفاوتی دارد.

– منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی بعد از تجربه‌ی موفق من سالوادور نیستم این بار هم در آینه بغل با منوچهر هادی همکاری کرده‌اند.

– آینه بغل تا الان چهارمین فیلم پرفروش سال است و حدود 14 میلیارد تومان فروش داشته است.

 

فهرست عوامل:

کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده‌ی فیلمنامه: بابک کایدان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوینگر: حسن ایوبى، موسیقی: علیرضا کهن‌دیری، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح چهره‌پردازی: آرزوحلاجی، صدابردار: جواد مقدس، صداگذار: آرش قاسمی، مدیرتولید: شهاب علی‌بخشی، خواننده‌ی تیتراژ: امیرعباس گلاب، بازیگران: محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما، تهیه کننده: منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی

منبع:آی سینما

جدول فروش فیلم های این هفته سینما منتشر شد

عکسی از هم سران نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

عکسی از هم سران نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا