انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد

دوشنبه 26 دی 1401 بازار

افزایش غلظت آلاینده‌ ها در آب های زیرزمینی در اثر کاهش بارندگی و فرسودگی سیستم لوله‌کشی آب شهری باعث شده تا کیفیت آب آشامیدنی کاهش پیدا کند و سرشار از مواد آلوده ی مضر برا بدن انسان باشد. به همین علت بسیاری از افراد به فکر تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی برای کاهش املاح و مواد مضر آب افتاده اند. تنوع محصولات و برند های تصفیه آب باعث شده که انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دستگاه که بهترین کیفیت آب آشامیدنی را تهیه کند بسیار دشوار شود. در ادامه با بررسی نکاتی درباره انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد و معرفی بهترین برند های تصفیه آب در ایران با ما همراه باشید.

 

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

آب شهری دارای املاح و سختی بسیار زیاد است. همه ی دستگاه های تصفیه آب نمی توانند سختی آب را طبق استاندارد اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی تنظیم کنند. دستگاه هایی که  فناوری RO یا همان اسمز معکوس در آن ها به کار گرفته باشد بهترین سیستم برای کاهش املاح و سختی آب می باشند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس  دارای فیلتر ممبران است که این فیلتر قادر به حذف کلیه سموم، مواد آلاینده و مضر از آب آشامیدنی می باشد. با این دستگاه می توان ریز ترین مواد آلاینده ی آب از جمله نیترات را از بین برد. از فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب می توان به حذف مواد درشت آب مثل شن و ماسه، مواد شیمیایی از جمله کلر، فلزات سنگین، باکتری ها و میکروب ها و سایر عوامل بیماری زای آب اشاره کرد و همچنین باعث از بین رفتن مزه ی تلخی آب و شفاف تر شدن رنگ آن نیز می شوند. هم چنین توانایی تنظیم سختی و میزان املاح معدنی موجود در آب را نیز دارند که خواص معدنی آب را حفظ می کند.
بنابراین یک دستگاه تصفیه آب استاندارد که قادر به حذف املاح آب باشد دارای فناوری اسمز معکوس است و در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید.

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

بهترین برندهای تصفیه آب در ایران

در بین انواع مارک ها و دستگاه های تصفیه آب مختلف موجود در بازار، تصفیه آب های تایوانی همواره جزو بهترین ها بوده اند. چرا که به دلیل استفاده از فناوری اسمز معکوس و قطعات با کیفیت، دوام و کارکرد بالایی دارند و قیمت آن ها نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برند مینروا بهترین مارک تصفیه آب تایوانی در ایران و پر فروش ترین دستگاه در چند سال اخیر بوده است. این برند با دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت NSF و نماد اصالت، توانسته است در طول یک دهه فعالیت خود در ایران رضایتمندی صد در صدی مشتریان خود را به دست آورده است. تصفیه آب مینروا با به کارگیری  سیستم اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System  در مدل‌های 6 مرحله ای معدنی ساز، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی ساز، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای یو وی دار دستگاه های خود را تولید و عرضه کرده است.

مینروا فیلتر  دارای پمپ برقی و مخزن ذخیره 16 لیتری است که حتی در صورت قطع برق و آب نیز تا 16 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.. تصفیه آب مینروا توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد که بهترین انتخاب برای بالا بردن کیفیت آب شرب شهری می باشد.

دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_o2plusکامل ترین مدل تصفیه آب این برند است که بالاترین کیفیت از آب آشامیدنی را به شما خواهد داد. فیلتر های پیش تصفیه دستگاه اکسیژن ساز مینروا املاح درشت آب آشامیدنی و کلر را از آب آشامیدنی تصفیه می‌نماید.

در مرحله چهارم، ممبران  اسمز معکوس مینروا توانایی حذف تمام املاح مضر آب مانند نیترات، نیتریت، فلزات سنگین را تا ابعاد یک ده هزارم میکرون دارد که پس از تصفیه این املاح ، آن ها از راه خروجی به پساب فاضلاب هدایت می شوند. فیلترهای پست کربن خطی برای از بین بردن بو و طعم بد آب، فیلتر مینرال معدنی ساز برای کنترل میزان املاح معدنی موجود در آب، فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب برای کاهش میزان اسیدیته آب و بالا بردن سطح PH آب و فیلتر اکسیژن ساز برای افزایش میزان اکسیژن آب از دیگر فیلترهای این دستگاه 8 مرحله ای محسوب می‌شوند. قیمت این مدل مینروا در مقایسه با کیفیت درجه یک و هم چنین دارا بودن استاندارد ها و گواهینامه‌ های بین المللی سلامت آب آشامیدنی، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

بهترین برندهای تصفیه آب در ایران

مشاوره خرید آب تصفیه کن خانگی

توجه به راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

نکته اول این است که قبل از خرید تصفیه آب حتما توجه کنید که دستگاه دارای پمپ و مخزن باشد و سیستم اسمز معکوس بهره ‌مند باشد تا بتواند سختی آب آشامیدنی را به خوبی کاهش دهد.

نکته بعدی این که قطعات و فیلترهای آب تصفیه کن اصل تایوان و از برند واحد باشند. در برند مینروا فیلتر ممبران اسمز معکوس 13 لایه فیلمتک یک فیلتر آمریکایی تحت لیسانس آمریکا است که ساخت تایوان می باشد؛ حتما توجه کنید که هولوگرام فیلتر ممبران رنگی و اصلی اورجینال در برند مینروا وجود داشته باشد.

یکی از مزیت های برن مینروا این است که انواع محصولات آن دارای حک برند و نماد اصالت می‌باشند، که حتما قبل از خرید دستگاه این موضوع را بررسی نمایید.

نکته چهارم این است که دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا دارای ضمانت قیمت در کنار گارانتی بدون قید و شرط می‌باشد. شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری تصفیه آب مینروا در ایران است که این تضمین را به شما می دهد تمام محصولات تصفیه کننده آب مینروا در تمام فروشگاه های دستگاه تصفیه آب در ایران با یک قیمت واحد به فروش می‌رسند. شرکت تصفیه آسا معتبرترین مرکز خرید و فروشگاه اینترنتی تصفیه آب می باشد که با سابقه ی درخشان و طولانی خود انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال اصل و هم چنین فیلتر های تصفیه آب را عرضه می کند. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس برقرار کنید تا بهترین گزینه ‌ها طبق نیاز و بودجه ی شما به شما عزیزان معرفی نمایند. نصب و ارسال دستگاه تصفیه دراستان های تهران و البرز رایگان بوده و برای سراسر ایران نیز ارسال محصولات رایگان می‌باشند.

مشاوره خرید آب تصفیه کن خانگی

امکان خرید اینترنتی از طریق وب سایت تصفیه آسا نیز برای راحتی و آسودگی شما عزیزان نیز فراهم است. با مراجعه به این سایت می توانید انواع مدل ها یتصفیه آب به همراه اطلاعات و مشخصات فنی آن ها را مشاهده نمایید و پس از مقایسه ی آن ها با یکدیگر مناسب ترین دستگاه را در کوتاه ترین زمان خریداری نمایید. شما پس از خرید اینترنتی تصفیه آب می‌توانید از خدمات پس از فروش، گارانتی بدون قید و شرط 12 ماهه و امکان خرید قسطی دستگاه تصفیه کننده آب تا اقساط 10 ماهه شرکت تصفیه آسا نیز بهره‌مند گردید.

 

مهاجرت تحصیلی به آلمان، مهاجرت تحصیلی به کانادا

آموزش سئو

آموزش سئو به زبان ساده

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا