خانوم بازیگر و دخترش با هم به دانشگاه میروند

سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 چهره ها
خانوم بازیگر و دخترش با هم به دانشگاه میروند

آرزو افشار را اغلب مخاطبان تلویزیون با بازی در نقش آفرین در سریال آوای باران می شناسند. بازیگری که در سریال آوای باران موفق ظاهر شد با حضور در برنامه ماه عسل از زندگی تلخش گفت و خبر از تجربه حس مادری با قبول فرزندی از پرورشگاه داد.آرزو افشار و دخترش

آرزو افشار و دخترش

خردادماه سال 95 بود که آرزو افشار بازیگر سینما و تلویزیون و استاد دانشگاه در برنامه ماه عسل به گفتگو با احسان علیخانی پرداخت و خبر از یک اتفاق خوب در زندگی اش داد و با قبول فرزندی از پرورشگاه حس مادری را تجربه کرد و حالا پارمیدا همراه همیشگی مادر در دانشگاه و روی صحنه است.

آرزو افشار در اغلب موارد به همراه دخترش پارمیدا در دانشگاه و صحنه نمایش حاضر میشود و لحظه ای چشم از دخترش برنمیدارد.

آرزو افشار و دخترش

خانم بازیگر عکس هایی را در کنار دخترش به اشتراک گذاشت و نوشت : پارمیدا خانوم و امروز و دانشگاه …. پارمیدا افشار ، مادر و دختری ، دلیل زندگی …. اردیبهشت 98.

آرزو افشار و دخترش

آرزو افشار در برنامه ماه عسل از بزرگ شدن در پرورشگاه و رها شدن توسط پدرش صحبت کرد و با وجود این شرایط تصمیم گرفت دختری را به فرزندخواندگی قبول کند و پارمیدا همان دختر است.

آرزو افشار و دخترش

آرزو افشار بازیگری را از سال 64 با بازی در سریال آئینه آغاز کرد و بعد از آن در سریال هایی چون آژانس دوستی ، هفت سنگ ، یلدای قدر ، روزهای به یادماندنی ، آوای باران و همه چیز آنجاست جلوی دوربین رفت اما بازی در سریال آوای باران و همه چیز آنجاست از او چهره شناخته شده تری در تلویزیون ساخت.

آرزو افشار

فیلم های  آرزو افشار

فیلم های کمکم کن ، هم کلاس ، دوشیزه ، ماه وش ، آژانس ازدواج ، رسوایی و شاید یک معجزه از جمله فیلم های سینمایی آرزو افشار هستند.

منبع:نمناک

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی تیتراژ آغازین برنامه «دعوت» را می خواند

مهناز افشار

توضیحات وکیل مدافع «مهناز افشار»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا