جمشید هاشم پور گواهینامه درجه یک هنری را گرفت

دوشنبه 21 مهر 1399 سینما
جمشید هاشم پور گواهینامه درجه یک هنری را گرفت

گواهی نامه درجه یک هنری در رشته بازیگری سینما به جمشید هاشم پور رسید

گواهینامه درجه یک هنری جمشید هاشم پور توسط دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور اعطا شد.

 سیدمحمد طباطبائی نماینده وزیر و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل جمشید هاشم پور گواهینامه درجه یک هنری این هنرمند پیشکسوت را اعطا کرد.

طباطبایی هنگام اعطای گواهینامه درجه یک هنری این هنرمند گفت:جمشید هاشم پور را اگرچه خیلی ها در نگاه اول با فیلم های قهرمان محوری که او نقش قهرمان را در آن ها داشته اند به یاد می آورند اما اهالی و کارشناسان حوزه سینما تائید می کنند که وی در ژانرهای مختلف درخشیده است.

او خاطر نشان کرد :همکاري با کارگردان مهمی مانند شادروان رسول ملاقلی پور در ۵ فیلم نشان از میزان اعتماد به این هنرپیشه است. بازی ایشان در ۲ فیلم« هیوا» و« قارچ سمی » هیچوقت فراموش نمی شود.

دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان خاطرنشان کرد :برای جمشید هاشم پور تفاوتی نمی کند در یک فیلم نقش قهرمان داشته باشد یا یک نقش فرعی، برای او بازی خوب و صحیح ارائه دادن مهم است آنقدر که می توانیم فیلم هایی را نام ببریم که نقش اصلی نداشته اما حضورش ماندگار شده است.

گواهی نامه درجه یک هنری در رشته بازیگری سینما توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به جمشید هاشم پور اعطا شده است.

سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک به زودی روی آنتن شبکه سه سیما میرود

فیلم قهرمان اصغر فرهادی

«فیلم قهرمان» اصغر فرهادی در شیرازکلید خورد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا