جانی دپ از آمبر هردشکست خورد

دوشنبه 12 آبان 1399 سینما
جانی دپ همسر آمبر هرد

رفتار خشن جانی دپ با آمبر هرد تایید شد

شکایت جانی دپ  از روزنامه سان بخاطر انتشار مقاله ای در سال 2018 که او را «همسر آزار» معرفی کرده بود، راه بجایی نبرد.
این پرونده به عنوان بزرگترین دادگاه اعاده حیثیت در انگلیس در قرن بیست و یکم توصیف شده و بیش از سه هفته در ماه ژوئیه در دادگاه رویال لندن این پرونده بررسی و  مورد توجه جهان قرار گرفت.

جانی دپ، ستاره فیلم سینمایی« دزدان دریایی کارئیب»، نتوانست دادگاه عالی را متقاعد کند که در رفتار با همسر سابقش، خشونت آمیز رفتار نکرده است.

جانی دپ در پرونده ای که ادعا کرده بود نشریه انگلیسی« سان» در مقاله ای، او را شخصی که همسرش را کتک می زند معرفی کرده است ، شکست خورد.

سه ماه پس از یک دادگاه سه هفته ای، آندرو نیکول، علیه جانی دپ در این پرونده رای داد و در گزارشی بیان کرد که این نشریه از بابت انتشار مقاله حق داشته و جانی دپ دست کم یک بار در زمان رابطه با آمبر هرد همسر سابقش، رفتاری خشونت آمیز داشته است. او تائید کرد با بررسی ۱۴ حادثه که متهمان به آن اشاره کرده بودند به این نتیجه رسیده است.

این نشریه در ماه آوریل ۲۰۱۸ مقاله ای را منتشر کرده بود که در آن گفته می شود جی. کی. رولینگ( نویسنده کتاب های هری پاتر) چطور اجازه می دهد جانی دپ که همسر خود را کتک می زد در فیلم جدید« جانوران شگفت انگیز » بازی کند! جانی دپ ۵۷ ساله از این بابت از نشریه شکایت کرده بود که دادگاه درخواست غرامت این بازیگر برای لطمه به شهرتش را قبول نکرده است.

فیلم سینمایی گورکن

جایزه فیلم سینمایی «گورکن» در جشنواره های آمریکا و تایلند

بیوگرافی ریحانه پارسا 

شایعه روابط شخصی جدید خانوم بازیگر بعد از مهاجرت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا