جاذبه های گردشگری اسپانیا

دوشنبه 30 مرداد 1402 جاذبه های گردشگری
جاذبه های گردشگری اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا

اسپانیا میزبانی سرگرم کننده ای برای مسافرانی است که از سراسر جهان با سلایق و علایق مختلف به اسپانیا سفر می کنند. به لطف جاذبه های توریستی و گردشگری فراوان اسپانیا، مطمئنا توریست های زیادی به خود جذب می کند.

مسجد بزرگ کوردوبا

مسجد بزرگ کوردوبا

مسجد بزرگ کوردوبا (The Great Mosque Of Cordoba)

مسجد بزرگ کوردوبا یکی از قدیمی ترین سازه های دست ساز است که هنوز هم سرپا ایستاده. این بنای شگفت انگیز که در قرن هشتم میلادی ساخته شده فضای داخلی مسحور کننده ای دارد که مطمئنا برایتان تحسین برانگیز خواهد بود. معماری زیبای این مسجد آن را به یکی از مکان های برتر گردشگری اسپانیا تبدیل کرده است.

موزه گوگنهایم

موزه گوگنهایم

موزه گوگنهایم (Guggenheim Museum)

در سفرتان به اسپانیا حتما باید از موزه موزه گوگنهایم بیلبائو هم دیدن کنید. بدون شک ارتباط بین طراحی موزه به همراه سبک معماری و مجموعه داخلی موزه برای بازدید کنندگان تحسین برانگیز و خیره کننده خواهد بود.

پلازا مایور

پلازا مایور

پلازا مایور (Plaza Mayor)

میدان پلازا مایور به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در اسپانیا شناخته می‌شود. شما می‌توانید رستوران‌های موجود در این میدان را بازدید کنید و از بهترین نوشیدنی‌ها در محیطی آرامش‌بخش لذت ببرید. با توجه به اینکه میدان پلازا مایور در مرکز شهر قرار دارد، شما همچنین می‌توانید ساختمان‌های تاریخی در فاصله یک کیلومتر اطراف میدان را بازدید کرده و با مردم محلی گفتگوی صمیمی و صمیمی داشته باشید.

شهرهای سفید اندلس

شهرهای سفید اندلس

شهرهای سفید اندلس (The White Towns Of Andalucía)

اگر به اسپانیا سفر می‌کنید، حتماً باید از شهرهای سفید اندلس نیز دیدن کنید. این منطقه با نام پوئبلوس بلانکوس (Pueblos Blancos) شناخته می‌شود و شامل روستاهای بسیار زیبا در استان جنوبی است. این شهرها به دلیل خانه‌های سفید رنگ و سقف‌های قرمز یا قهوه‌ای بسیار مشهور است.

لا رامبلا

لا رامبلا

لا رامبلا (La Rambla)

وقتی به بارسلون رسیدید حتما باید سری به لارامبلا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا هم بزنید.

 السید (El Teide)

السید

السید (El Teide)

تید یک رشته کوهی با یک آتشفشان است که در اسپانیا قرار دارد. این منطقه یک جاذبه گردشگری محبوب است و برای علاقمندان به هنر عکاسی و طبیعت بکر جذاب است.

مرکز تجاری دیاگونال مار

مرکز تجاری دیاگونال مار

اگر عاشق خرید کردن هستید حتما باید مرکز تجاری دیاگونال مار را از نزدیک ببینید. دیاگونال مار که به عنوان بزرگترین مرکز خرید شناخته می شود ۱۹۰ فروشگاه دارد که طیف گسترده ای از برندها و مارک ها را ارائه می کنند. در کنار خرید کردن می توانید غذاهای هوس انگیزی که در رستوران های این مرکز تجاری معروف سرو می شوند را هم تست کنید.

 لاساگاردا فامیلیا (La Sagrada Familia)

لا ساگاردا فامیلیا

لاساگاردا فامیلیا (La Sagrada Familia)

سگرادا فامیلیا نام یک کلیسای بزرگ و ناتمام در شهر بارسلونا است که به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا شناخته می شود. ساخت این کلیسا در سال 1883 آغاز شد و انتظار می رود تا سال 2026 کامل شود. در حال حاضر، بخشی از سگرادا فامیلیا به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو ثبت شده است. از دست ندهید فرصت بازدید از این کلیسای شگفت انگیز در سفر خود به اسپانیا را.

پارک گوئل (Park Guell)

پارک گوئل

پارک گوئل (Park Guell)

پارک گوئل در بارسلونا، اسپانیا، یکی از شگفت انگیزترین پارک‌های دنیا است که برای گردشگران و محلی‌ها لذت بخش است، به ویژه برای کودکان. این پارک به دلیل سازه‌ها و طرح‌هایی که الهام گرفته از منابع طبیعی، یک بهشت هنری محسوب می‌شود و نقش مهمی در صنعت گردشگری اسپانیا ایفا می‌کند.

 ایبیزا (Ibiza)

ایبیزا

ایبیزا (Ibiza)

این جزیره پوشیده از درخت های کاج که محل بسیار مناسبی برای آفتاب گرفتن است پر بازدیدترین مکان برای افرادیست که دنبال جشن و پایکوبی و مهمانی های شبانه هستند. کلوب ها، رستوران ها و خط ساحلی ایبیزا با آب های آبی آن را به یکی از فریبنده ترین جاذبه های توریستی اسپانیا تبدیل کرده است. سواحل خصوصی این جزیره نیز برای کسانی که دنبال خلوت کردن هستند بسیار مناسب است!

 پاب کراول یا همان شبگردی Pub Crawl

پاب کراول

پاب کراول یا همان شبگردی Pub Crawl

یکی از بهترین راه ها برای تجربه شبگردی در بارسلونا، شرکت در تور پاب کراول یا همان شبگردی است. در این تورها شما با یک گروه از مسافران دیگر و راهنمایی حرفه ای به چندین بار و کلوب معروف در شهر می روید و شب را در آنجا سپری می کنید. این تورها علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه از نزدیک فضای بارها و کلوب های بارسلونا را به شما می دهند، فرصتی برای آشنایی با مسافران دیگر و سرگرمی های اجتماعی را نیز فراهم می کنند.

در این تورها شما قادر خواهید بود تا بهترین مکان های شبگردی شهر را مشاهده کنید و انواع نوشیدنی ها و غذاهای محلی را تجربه نمایید. همچنین می توانید با موسیقی محلی و رقص های محلی آشنا شوید و شب را در محیطی پر از هیجان و شادی بگذرانید.

گرانادا ۱۰

گرانادا

گرانادا ۱۰ (Granada 10)

اگر علاقه‌مند به تفریحات شبانه هستید، گرانادا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این شهر به خاطر دارا بودن دیسکوهای بسیار معروف، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم اسپانیا برای لذت بردن از موسیقی، نوشیدنی و غذاهای متفاوت است.

کاستا براوا

کاستا براوا

کاستا براوا (Costa Brava)

کاستا براوا یکی از جاذبه های گردشگری بسیار دلپذیر و متنوع اسپانیا است. اگر شما به ساحل، مناظر طبیعی زیبا و روستاهای آرام علاقه مند هستید، حتماً باید این منطقه ساحلی زیبا را تجربه کنید. هر زمانی که در طول سال به کاستا براوا سفر کنید، از هوای مطبوع و دلپذیر آن لذت خواهید برد. سرگرمی ها و تفریحات متنوع کاستا براوا به اندازه ای بسیار زیاد است که مطمئن باشید حتی یک لحظه هم احساس کسالت یا بی حوصلگی نخواهید کرد.

جزایر قناری

جزایر قناری

جزایر قناری (The Canary Islands)

جزایر قناری باید در لیست بهترین جاذبه های توریستی اسپانیا قرار بگیرند. این جزایر دارای سواحل زیبا و بناهای تاریخی است که قطعاً ارزش بازدید را دارند. همچنین، سفر به کوه های آتشفشانی نیز تجربه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی است. علاوه بر این، بازدید از موزه ها و پارک های باستان شناسی نیز می تواند سرگرم کننده و آموزنده باشد.

ساحل کاستا دل سول

ساحل کاستا دل سول

ساحل کاستا دل سول (Costa Del Sol Beach)

ساحل کاستا دل سول در اسپانیا یک مقصد محبوب برای مسافران عاشق آفتاب و ماسه است. این ساحل با ماسه سفید بکر خود که همه جای ساحل را در بر می‌گیرد، بسیار زیبا و دلنشین است. فقط چند قدم از شهر زیبای ماربلا با خانه‌های قدیمی سفید رنگش فاصله دارد. ساحل کاستا دل سول در جاذبه‌های گردشگری اسپانیا محسوب می‌شود.

 کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا

کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا

کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا (Santiago De Compostela Cathedral)

کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا یکی از معماری های خیره کننده در اسپانیا است. این کلیسا در دوران روم باستان ساخته شده است و همچنین به عنوان یکی از مکان های دیدنی مهم در اسپانیا شناخته می شود. نمای خارجی و درب ورودی سه گانه آن جذابیت ویژه ای دارد و حواری چوبی که در داخل کلیسا قرار دارد، محل اصلی توجه واقع می شود.

  • علت شهرت: آثار سنت جیمز
  • جاذبه های کلیدی: درب ورودی سه گانه، حواری چوبی به جای مانده از قرن ۱۳، نمای قرن ۱۸ و محراب مدرن کاپیا مایور (adorned Capilla Mayor)

 پارک ال رتیرو

پارک ال رتیرو

پارک ال رتیرو (El Retiro Park)

پارک ال رتیرو یکی از جاذبه های گردشگری مهم در اسپانیا است. این پارک، که در شهر مادرید قرار دارد، به عنوان یکی از بزرگترین پارک های درون شهری اروپا شناخته می شود. پارک ال رتیرو در ۱۲۰ هکتار زمین قرار دارد و دارای باغ های زیبا، بناهای تاریخی و دریاچه ای است که به آن زیبایی و شکوه خاصی می بخشد. این پارک در سال ۱۸۳۹ به عنوان پارک عمومی تبدیل شد و از آن زمان به بعد برای عموم مردم باز شد. اگر در سفرتان به اسپانیا به مادرید می روید، حتما این پارک را ببینید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

  • علت شهرت: کنسرت های رایگان و نمایشگاه سالانه کتاب
  • جاذبه های کلیدی: کاخ کریستال و باغ گل رز

 ساحل لاکنچا

ساحل لاکرنا

ساحل لاکنچا (La Concha Beach)

ساحل هلالی لاکرنا در شمال اسپانیا واقع شده است و زیبایی بی‌نظیری به این منطقه بخشیده است. اگر به سن سباستیان سفر کرده‌اید، حتما باید این ساحل فوق‌العاده را نیز ببینید. اگر علاقه‌مند به پیاده‌روی در کنار ساحل هستید، ساحل لاکرنا دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در اینجا می‌توانید لذت پیاده‌روی کنید، از آفتاب لذت ببرید و حتی شنا کنید و از گشت و گذار در اطراف ساحل لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری بی نظیر اسپانیا آن را به یک مقصد محبوب و پر طرفدار برای مسافرت بدل کرده است. حالا با توجه مواردی که ذکر کردیم، از نظر شما بهترین مکان برای بازدید در اسپانیا کجاست؟ همین الان برای سفر به اسپانیا برنامه ریزی کنید تا از نزدیک اینهمه جاذبه هیجان انگیز و حیرت آور را ببینید!

 

چطور بلیط مشهد را با کمترین هزینه بگیریم؟

کشور لهستان

کشور لهستان/همه چیز درباره کشور لهستان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا