تنها ربات فعال اینستاگرام در ایران

پنج‌شنبه 3 تیر 1400 بازار ، فناوری
تنها ربات فعال اینستاگرام در ایران

سلام این روز ها افراد زیادی برای تبلیغات  کسب و کارشون هزینه های سر سام آوری میکنن اما بازدهی خوبی نمیبینن

میدونید چرا؟

چون هوشمندانه و هدفمند عمل نمیکنن یا کار و به شرکتایی میسپارن که فقط فکر پول هستن و برای مشتری دل نمیسوزونن .

اگه دنبال پیدا کردن یه سایت خوب و معتبر برای خرید فالوور و یا انجام خدمات تبلیغاتی هستین پس حتما این مقاله برو تا انتها بخون  .

در این مقاله میخوام فاکتور های مهم برای شناسایی یک سایت معتبر خرید فالوور و نحوه شناسایی کیفیت فالوورها و دیگر خدمات مربوط به اینستاگرام رو برسی کنیم و در ادامه به معرفی  بهترین سایت فروش فالوور ایران بپردازیم .

با ظهور اینترنت و همه گیر شدن فضاهای مجازی راه برای رشد کسب و کار های اینترنتی باز شد و مشاغل کم کم به سمت اینترنتی شدن پیش رفتن پس بهترین بستر برا عرضه محصولات و تبلیغات ، سوشال مدیا یا همون فضای مجازی هست .

سایت فالووان تمامی امکانات مورد نظر برای بهتر دیده شدن شما و کسب و کارتون رو یکجا در اختیارتون قرار داده تا با در نظرگرفتن بهترین روش بتونید به بهترین و عالی ترین حالت ممکن بدرخشید و اگر کسب و کاری دارید به درامد بالاتر برسید .

یکی از بهترین ویژگی های سایت معتبر تبلیغاتی بستر امن برای پرداخت وجه مشتری هست که سایت فالووان با همکاری با بهترین و معتبر ترین درگاه کشور این بستر رو برای مشتریان خوب خودش فراهم کرده .

دوومین نکته سابقه کاری شرکت هست که فالووان با بیش از 7 سال سابقه با استفاده از تجربه و دانش بهترین خدمات رو به شما ارائه میده

در ادامه قصد دارم خدمات این وبسایت رو بهتون معرفی کنم .

1.دایرکت انبوه  اینستاگرام :

فالووان فالو وان

یکی از بهترین راه های ارائه محصولات و پیج اینستاگرام شما معرفی اون محصول توی دایرکتِ اشخاص و جامعه هدف مورد نظر شماست .

دایرکت رو مختصری توضیح میدیم.

اینستاگرام  گزینه‌های  زیادی برای تعامل با دیگران ارائه می‌دهد. راهی که می‌توانید با آن انجام دهید پیام رسانی مستقیم است. ارسال پیام‌های مستقیم در اینستاگرام به شما امکان می‌دهد با دیگران به صورت خصوصی تعامل ایجاد کنید. برای نحوه ارسال پیام مستقیم در اینستاگرام، به ادامه این مطلب توجه کنید.

اگر می‌خواهید مکالمه خود را با یک پیام متنی شروع کنید، اینستاگرام این کار را برای شما آسان می‌کند. این مراحل را دنبال کنید.

روی نماد Instagram Direct (به نظر می رسد هواپیمای کاغذی است) در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی خود کلیک کنید. در اینجا پیام‌های جدیدی نیز دریافت می‌کنید. یک دایره قرمز با تعداد پیام‌هایی که منتظر شما هستند تا آن‌ها را بخوانید در بالای نماد نشان داده شده است. پیام‌های جدید شما با ضربه زدن روی شماره مشخص می شوند.

ارسال دایرکت به چندین نفر هم از لحاظ زمانی هم قوانین اینستاگرام امکان پذیر نیست .

پس بهتره این کارو به تیم حرفه ای فالووان بسپارید تا با استفاده ربات ارسال دایرکت انبوه به بهترین نحو برای شما این کارو انجام بدن .

شما میتونید متن تبلیغاتی رو به همراه جامعه هدف مورد نظرتون به تیم فالووان بدین تا برای شما اون متن رو به پیوی هر تعداد شخصی که میخواهید ارسال کنند .

اگر هم متن تبلیغاتی  مد نظر ندارید اون رو هم تیم فالووان برای شما به صورت کاملا رایگان طراحی میکنند .

با خرید پکیج های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام شما می‌توانید به طور گسترده به دایرکت اشخاص پیام ارسال کنید، هر حساب اینستاگرام را مشخص کنید، به عنوان مثال حساب رقیب و همه مشترکان (فالورها و یا فالویینگ ها و حتی لایک کنندگان و کامنت گذاران یک پست مخصوص) آن را و سپس به طور خودکار پیامی برای دایرکت ارسال می شود، که متن دلخواه پیام را شما تعیین می‌کنید.

برای انجام اینکار اول باید یکی از بسته های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام را از سایت فالووان خریداری کنید، در قدم بعدی بیایید متن پیام را آماده کنیم و سپس مشترکانی (جامعه هدف شما) که می‌خواهیم در این سرویس باشند علامت گذاری کنیم واطلاعات مورد نظر را در تیکت و یا پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید.

پس از تکمیل سفارش، شما باید لیست کاربران را با توجه به مقدار سفارش ارسال کنید. پیمانکار حق دارد گزارشی از عملکرد تعدادی از کارها / توابع ارائه ندهد. این کار ظرف مدت ۴۸-۱۲۰ ساعت انجام می شود (بسته به تعداد سفارشات منتظر در صف سیستم)

2.ارسال انبوه واتساپ :

هر روز برندها و شرکت‌های بیشتری به سمت واتساپ به عنوان یک پلتفرم بازاریابی یا یک پلتفرم تعاملی روی می‌آورند. از این رو ارسال پیام انبوه واتساپ برای مشتریان ضروری می‌شود.
یکی از پرکاربردترین ویژگی های واتساپ، امکان ارسال پیام های انبوه بوده است. آن‌ها به مشاغل اجازه می دهند تا بفهمند افرادی که با آن‌ها تعامل دارند چه می خواهند، اطلاعات را توزیع کنند یا تبلیغاتی را که می تواند به ایجاد وفاداری مشتری کمک کند تبلیغ کنند.

ارسال انبوه واتساپ 

ارسال انبوه واتساپ هم مانند دایرکت انبوه پیام تبلیغاتی شما به چندین نفر در پی وی واتساپشون ارسال میشه .

1.بر اساس آنلاین بودن افراد (مثلا تعیین کنید برای کسانی که در این هفته آنلاین بودند ارسال باشه)

2.به تفکیک مشاغل

3.به تفکیک استانی

4.اعضای یک گروه

انجام میشود

شما با قرار دادن لیست شماره های مورد نظرتون و متن تبلیغاتی در اختیار تیم فالووان میتونید تبلیغاتتون رو به چندین هزار نفر برسونید .

در صورت نداشتن متن تبلیغاتی و جامعه هدف فالووان برای شما طراحی میکنه .

4. خرید ربات اینستاگرام :

ربات فالو وان تنها ربات هوشمند اینستاگرام در ایران است که بصورت تمام وقت فعال بوده و یار همیشگی شما برای کسب و کارتان در اینستاگرام خواهد بود. ربات فالو وان مدیریت اینستاگرام شما را به عهده میگیرد و شما را به تمام جوامع هدف معرفی خواهد کرد.

بدون نیاز به نصب

تنها ربات اینستاگرام در ایران با رعایت حفظ حریم شخصی، بدون نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکشن یا افزونه بر روی دستگاه شما

هوش مصنوعی

تنها ربات اینستاگرام در ایران، فعال بر پایه هوش مصنوعی، کاملا واکنش گرا بوده و تمامی اکشن های اینستاگرام کاربران را شناسایی و مدیریت می کند.

تضمین بلاک اکشن نشدن

ربات فالو وان تنها ربات در ایران است که پیج شما را در برابر بلاک اکشن و دیسایبل شدن ضمانت میکند. این ربات با ارائه سرویس فن ییج پیج شما را در برابر اتفاقات احتمالی بیمه میکند

تنها ربات فعال اینستاگرام در ایران

ربات فالو وان با فعالیت دائمی و هوشمند روی پیج اینستاگرام شما یک همراه همیشگی و خستگی ناپذیر فروشگاه شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. با ربات هوشمند فالو وان میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و کسب و کار خودتان را به همه نشان دهید.

این ربات تنها ربات فعال در ایران هستش

برای استفاده از این ربات باید در اینستاگرام حساب کاربری یا همان اکانت داشته باشید

این ربات وظیفش اینه بار مدیریت پیج رو از روی دوش شما برداره

فعالیت های ربات :

1.جذب فالوور های صفحه های رقبا به پیج شما

2.ارسال دایرکت به افراد

3.کامنت گذاری

4.فالو آنفالو

5.لایک

این ربات بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده وبه خاطر بهره مندی از این ویژگی  تضمین بلاک اکشن نشدن داره.دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ربات رو میتونید توی سایت فالووان بخونید .

ربات فالو وان چگونه کار می کند؟

شما می توانید بعد از ثبت نام در پنل کاربری سایت فالو وان، بعد از ثبت نام در سایت وارد پنل خود شده و به بخش مدیریت ربات اینستاگرام بروید. سپس تنظمات ربات خود را از قبیل سرعت ، فعالیت های ربات مثل فالو آنفالو، لایک و کامنت، دایرکت و استوری و سرویس اکسپلور را دستکاری کنید. همچنین میتوانید در این بخش هشتگ های هدف و پیج رقبای خود را درج نموده و توضیحات دیگر را برای پشتیبانان ارسال کنید.

یکی از بهترین محصولات این سایت ربات اینستاگرام شون هست که اینفلوئنسر هایی مثل خانم ها مریم صدیقی و لاله اشرفی و آقای محمد نظیفی که توسعه گر وب هستن از این ربات برای کسب و ‌کارشون استفاده کردن و حتی نظراتشون رو میتونید توی وبسایت فالووان بخونید .

در ضمن این ربات سه روز تست رایگان داره که شما میتونید با امتحان این ربات به عملکرد جذاب این ربات پی ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با شماره شرکت تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی شرکت صحبت کنید .


شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۱۶۸۳۵  

دومان سهند از سرمایه گذاری میگوید

مواد مصرفی آزمایشگاهی

لزوم حرکت به سمت خودکفایی در تولید مواد مصرفی آزمایشگاهی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا