تمرینات بانجی یک سبک جدید برای لذت بردن از ورزش

سه‌شنبه 22 بهمن 1398 گوناگون
تمرینات بانجی

تمرینات بانجی یک سبک جدید برای لذت بردن از ورزش به همراه چربی سوزی آیا از آن دسته افرادی هستید که همیشه دنباله رو روش های جدید و امتحان کردن سبک های جدید تمرینات ورزشی هستید و در حین سالم ماندن با ورزش و لاغری ساعاتی لذت بخش را خواهانید .ورزش جدید به سبک پیتر پن بانام بانجی را امتحان کنید تا در حالی که ورزش می کنید و کالری میسوزانید اصلا احساس خستگی نمی کنید .

Image result for 3. About Bungee Workouts

بیشتر بخوانید :ورزش تی آر ایکس

تمرینات بانجی

تمرینات بانجی

بیشتر بخوانید :ورزش مفرح زومبا

در این سبک ورزش لحظاتی را تجربه می کنید که بدون شک از بچگی دنبال آن بوده اید مثل معلق شدن بدن در هوا  مثل معلق شدن دفضا نوردان در جو پرش و پرتاب کردن بدن بدون برخورد به جایی و کشش بدن به همراه موسیقی و رقص و حتی انجام دادن به صورت گروهی، تمامی این حرکات در ورزش بانجی بدون فشار آوردن و بدون آسیب رساندن به مفصل های بدن می باشد . زمانی که گرانش زمین دیگر بر روی ورزشکار اثر نداشته باشد، قطعا فشار کمتری هم به مفاصل فرد وارد خواهد شد و برای همه سنی مناسب خواهد بود.چه کودکان و چه سالمندان متوانن از این ورزش لذت ببرند .

این ورزش شباهت زیادی به ورزش بانجی جامپینگ دارد .ولی در سایز کوچک باشگاهی و به صورت گروهی و نه با طناب برای سخت تر کردن تمرینات و ایجاد مقاوت بلکه به وسیله کش برای انعطاف در انجام حرکات پرشی و هیجان انگیز و ایجاد حالت شناور شدن و همچنین تمرینات این ورزش بی شباهت به تمرینات تاباتا نیست و برای سوزاندن کالری و چربی سوزی فوق العاده است . در تمرینات این ورزش پریدن و جهش داشتن به سرعت فشار خونتان بالا رفته و در نتیجه  آدرنالین خون زیاد می شود .
در ای روش ورزش به خاطر اینکه فشار زیادی به عضلات و مفاصل تان وارد نمی شود برای افرادی که مفاصل لگن و زانوهایشان را تعویض نموده اند نیز پیشنهاد می گردد.
ورزش بانجی تمرینی برای تمام بدن است و تمامی عضلات بدن  را درگیر خواهد کرد و ترکیبی از تمرینات هوازی (کاردیو) و مقاومتی است.
شاید در باشگاه های نزدیک خانه تان نتوانید این ورزش را بیابید زیرا این ورزش ها نو پا بوده ولی به دلیل استقبال از این نوع ورزش ها مانند تی ار ایکس و بانجی جامپینگ به زودی در اکثر ورزشگاه ها بر گزار خواهد شد .

Image result for 3. Bungee Workouts

لباس مناسب برای شرکت در کلاس بانجی

پوشیدن لباس مناسب یکی از نکات بسیار مهم برای شرکت در این کلاس ها است، زیرا در تمام مدت زمان برگزاری کلاس باید از صندلی کوهنوردی استفاده کنید. بهتر است از شلوار و لباس چسبان استفاده کنید تا نیاز نباشد که دائماً در حین انجام تمرینات جلوی بالا رفتن لباستان را بگیرید و از تمرین عقب بیافتید.

 

ضد عفونی کردن هوای منزل

با دود کردن این گیاهان از سرماخوردگی در امان باشید

درباره منشور کورش کبیر

منشور کورش کهن ترین سند کتبی حقوق بشر در جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا