7 مورد از تغییرات دکوراسیون اتاق کار جو بایدن با شروع کارش در کاخ سفید

یکشنبه 5 بهمن 1399 گوناگون
تغییرات دکوراسیون اتاق کار جو بایدن

تغییرات دکوراسیون اتاق کار جو بایدن با شروع کارش در کاخ سفید

 بعد از برگزاری تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید امریکا با ورود به کاخ سفید، تغییراتی در دکوراسیون اتاق کارش  ایجاد کرد .

همه سران ایالات متحده حین  ورود به کاخ سفید، تغییراتی را در دکوراسیون اتاق بیضی یا همان اتاق کار  ایجاد می کنند که نشان دهنده ی  شخصیت و سیاست آنها در حکمرانی دارد.

7 مورد از تغییرات دکوراسیون اتاق کار جو بایدن با شروع کارش در کاخ سفید

جو بایدن حکمرانی اش را با تغییرات دکوراسیون اتاق کارش شروع کرد

1-برداشتن عکس اندرو جانسون

در بین تغییر دکوراسیون بایدن برداشتن عکس  اندرو جانسون  هفدهمین رئیس جمهور تاریخ امریکا  که ترامپ در اتاق کار خود نصب کرده بود، به چشم می خورد اندرو جانسون به امضای فرمانی  که باعث مهاجرت اجباری بومیان اصلی آمریکا (سرخ پوستان) شده است مشهور است.

2-نصب عکس فرانکلین روزولت

همچنین بایدن تابلوئی از رئیس جمهور “فرانکلین روزولت” را  در اتاق کارش نصب کرد. روزولت به مبارزه با دوره رکورد بزرگ معروف است.بسیاری این انتخاب را تشبیهی نمادین در مقایسه با شرایط فعلی امریکا می‌دانند. امریکا این روزها  به دلیل وجود کرونا ویروس، با وضعیت اقتصادی دشواری روبه رو است.

3-کنار هم قرار دادن مجسمه جفرسون و هاملتون

جو بایدن همچنین مجسمه های “توماس جفرسون” رئیس جمهور اسبق امریکا و “الکساندر هاملتون” وزیر پیشین خزانه داری را به مجموعه مجسمه های اتاق خود اضافه کرده است.این دو رئیس جمهور آمریکا همواره با هم اختلافات  شدیدی داشتند ولی  با این حال مجسمه های آنها را در نزدیکی یکدیگر قرار داده است. این اقدام به معنی نزدیک کردن دیدگاه های مختلف است.

4-قراردادن مجسمه هایی از شخصیت های نقش آفرین

همچنین جو بایدن در دفتر کارش ، مجسمه هایی از مارتین لوتر کینگ جونیور  و رابرت کندی قرارداده شده اند.علاوه بر این عکس ها بایدن  مجسمه هایی از شخصیت های نقش افرین در تاریخ کشور امریکا نیز در اتاق کارش  قرار داده است که از جمله این شخصیت ها  می توان به :

-فعال کارگری “سزار چاوز”، فعال اجتماعی خانم “روزا بارکس”، بانوی اول اسبق “النور روزولت” همسر فرانکلین روزولت رئیس جمهور پیشین امریکا اشاره کرد.

یکی از مجسمه‌های جدید اتاق بایدن نیز نمادی از قبایل ساکنان اصلی قاره امریکاست.

تغییرات دکوراسیون اتاق کار جو بایدن

5-حذف دکمه نوشابه ترامپ

دکمه نوشابه روی میز ترامپ هم با ورود بایدن به اتاق بیضی حذف شد .ترامپ با فشردن یک دکمه سفید رنگ که روی یک پایه چوبی روی میزش قرار داشت، سفارش نوشابه رژیمی می داد.

6-اشتراک مجدد کاخ سفید با روزنامه واشنگتن پست

از دیگر تغییرات اتاق کار بایدن اشتراک مجدد با روزنامه واشنگتن پست است . در دوره 4 ساله ترامپ، کاخ سفید اشتراک روزنامه واشنگتن پست را لغو کرده بود.

7-برگزاری نشست های خبری کاخ سفید

علاوه بر این، نشست های خبری کاخ سفید نیز دوباره برقرار شده است و هر روز، سخنگو به صورت حضوری به سوالات خبرنگاران جواب می دهد.

گیمینگ و استریم بازی رایانه ای؛کسب و کاری نوپا و پرسود

بازگشت ایران به بازار نفت جهان/بایدن چشم انداز بازار نفت را تغییر داد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا