تغذیه ی هفته را مرور کنید

پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 سلامت
تغذیه ی هفته را مرور کنید

تغذیه ی هفته را مرور کنید

مواد خوراکی مناسب میتوانند مشکلات و بیماری های مختلف شما را درمان یا کنترل کنند!کافی است آنها را بشناسید و به طور مناسب از آنها استفاده کنید.

 

مواد غذایی مفید برای سلامت جنسی آقایان

غذایی که می خورید، بر میل جنسی و سلامت شما تأثیرگذار است و رژیم غذایی سالم در آقایان، بر قدرت نعوظ و میزان تحرک اسپرم ها بسیار موثر استعسل و آب: ترکیبی ساده، خواصی فوق العاده + روش تهیهآیا می دانید که مصرف یک فنجان عسل با آب ولرم به صورت ناشتا بسیار بیشتر از قهوه به بیدار شدن و شادابی بدن کمک می کند؟ این نوشیدنی در سم زدایی از بدن نیز کارساز است.

تغذیه ی هفته را مرور کنید

تغذیه ی هفته را مرور کنید

درمان ورم معده با 8 گیاه دارویی

راه های مختلفی برای درمان ورم معده وجود دارد؛ از تغییر در نحوه تغذیه و نوع غذاهای مصرفی گرفته تا انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که برای رفع این مشکل تجویز می شود. در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای درمان این بیماری آورده شده اند…

 عاملی که بدون گرسنگی غذا به خوردتان می دهد

زمانی که بدن دچار کمبود انرژی و مواد مغذی باشد سیگنال گرسنگی را ارسال می کند. اما برخی مواقع اصلاً گرسنه نیستید و تحت برخی شرایط احساسی و عاطفی به صورت ناخودآگاه به سمت مواد غذایی گرایش پیدا می کنید.

تغذیه ی هفته را مرور کنید

تغذیه ی هفته را مرور کنید

 توصیه برای پاکسازی مثانه

برای مراقبت از مثانه و سم زدایی از آن باید حداقل هر دو ماه یکبار به فکر پاکسازی آن باشید. در این مطلب شما را با 6 روش پاکسازی مثانه آشنا می کنیم.خوردنی ها و کارهای ممنوعه در حالت ناشتا انجام برخی کارها و خوردن برخی مواد غذایی با شکم خالی ممکن است مشکلاتی را برای بدن به وجود آورد. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

برای داشتن یک دوره پاکسازی خوب با روش های ذکر شده بهتر است مصرف برخی مواد غذایی را حداقل به مدت 2 تا 3 روز از برنامه غذایی تان حذف کنید. از آنجایی که این مواد غذایی باعث احتباس آب در بدن و بر هم زدن تعادل PH طبیعی ادرار می شود بهتر است مصرف آن ها را تا حد امکان کاهش دهید. این مواد غذایی عبارتند از:
نمک
قهوه
محصولات لبنی
قند
نوشیدنی های شیرین
گوشت قرمز
مواد غذایی فراوری شده
برای پیشگیری از بروز برخی بیماری ها و ناخوشی های مثانه لازم است که هر دو ماه یکبار به فکر پاکسازی و تمیزی مثانه باشید.

توصیه برای اینکه غذا به ماهیتابه نچسبد

از چیدن ماهیتابه ها روی هم بپرهیزید چون باعث خراب شدن آن ها می شود. به این ترتیب نیز لایه محافظتی آن ها حفظ شده و مواد غذایی کمتر به آن می چسبند.

سویا در مبتلایان به سندروم تخمدان پلی کیستیک

برای مبتلایان به سندروم تخمدان پلی کیستیک همواره این سوال مطرح است که مصرف سویا برایشان خوب است یا خیر؟ برای اینکه تا حدودی این ابهام در میان مبتلایان به این سندروم برطرف شود به شرح کامل آخرین مطالعات در این زمینه می پردازیم…

هر روز یکی از این 6 ماده غذایی را میل کنید

تاثیر مواد غذایی سالم بر سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن یک رژیم غذایی سالم، متعادل و متنوع به میزان 80 درصد در برطرف کردن اختلالات و بیماری های تاثیر مثبت دارد.

 

عمل بای پس معده

عمل بای پس معده

بیمار

بیماری های بعد از 50 سالگی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا