تعبیر خواب مو رنگ شده

چهارشنبه 24 فروردین 1401 تعبیر خواب
دیدن مو رنگ شده در خواب

تعبیر خواب مو رنگ شده

تعبیر خواب مو در رویا یک هشدار علیه دروغگو هستند که شما را محاصره می کنند. فکر کنید که آیا کسی شما را دستکاری می کند با توجه به واژه نامه های قدیمی رویای، رنگرزی مو در یک رویا نشان می دهد که شما بر روی چیزهایی که دیگر نمی توانید تحت تاثیر قرار دهید.

اگر در خواب دیدی که موهای خود را رنگ می کنی معنی خواب تو این است که آدمی هستی که رازهای زیادی در زندگی داری و دوست نداری همه از حال و احوال تو اکاه شوند و بدانند تو چه مشکلی در زندگی داری.

اگر زنی خواب ببیند موهایش را در آرایشگاه رنگ می کند، علامت آن است که دشمنان می کوشند به آبروی او خدشه وارد سازند، اما او با احتیاط از دام آنها می گریزد.

 

تعبیر خواب مو

تعبیر خواب مو

تعبیر خواب موی قرمز:

-این رنگ مو به طور عمده از خلق و خوی بالا صحبت می کند. احساسات شما ناگهانی و ناپایدار هستند. شما بسیار تکان دهنده عمل می کنید و مردم اطراف شما آن را دوست ندارند

-قرمز شدن مو معمولا نشانه‌ای از وقوع تغییراتی در زندگیتان است و موهای مجعد هشداری است به شما که فردی قصد فریب دادنتان را دارد.

-قرمز یک رنگ پیچیده است و می­تواند نماد مفاهیمی چون سرزندگی، خشم یاحتی تحولات عمیق روانی باشد که در روان فرد اتفاق می‌افتند.

تعبیر خواب موی مشکی:

اگر شما خواب ببینید که موهای مشکی دارید یا موهاتان را مشکی می کنید، بیانگر این است که احساس بسته شدن می کنید. شما تلاش می کنید که احساسات حقیقی تان را سرپوش گذارید. خواب دیدن کسی با موهای مشکی یا پرکلاغی به کسی اشاره دارد که مرموز است.

تعبیر خواب موی صورتی:

رنگ صورتی نشان دهنده آسیب پذیری، کودکانه یا ناکامی است. شما هنوز به جهان از طریق چشم کودک، از طریق عینک های صورتی نگاه می کنید و سعی نکنید مشکلات را که باید حل شود را ببینید. موهای صورتی در یک رویا نیز می گوید که شما تمایل دارید که به اندازه کافی دریافت نکنید.

 

تعبیر خواب موی طلایی:

چنین خوابی معمولا از زندگی مرفه و با ثبات و پایدار حکایت دارد.

 

تعبیر خواب موی بلوند:

اگر در رویا زنی را با موهای بلوند مشاهده کردید و یا خود موهای بلوندی داشتید در صورتی که در بیداری موهای شما چنین رنگی نیست به این معناست که شما دوست بسیار خوبی برای اطرافیانتان خواهید بود.

 

تعبیر خواب موهای خاکستری :

اگر در خواب ببینید که موهایی خاکستری رنگ دارید، این خواب نمادی از خرد و دانش است. به زودی اتفاقی بسیار مهم رخ می دهد که با خرد و دانش شما در ارتباط است.

 

تعبیر خواب مو از نظر بزرگان:

امام صادق (ع) می فرماید:

-کار ناشایسته بی حاصل

-آرایش حال دنیا

-طلب جاه،

-معروف شدن به دروغ گویی.

-آرایش و آراستن فامیل

-پوشاندن خانواده

-غم و اندوه

آنلی بیتون میگوید:

اگر زنی خواب ببیند موهایش را در آرایشگاه رنگ می کند، علامت آن است که دشمنان می کوشند به آبروی او خدشه وارد سازند، اما او با احتیاط از دام آنها می گریزد.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر در خواب ببینی خضاب بر مو به خوبی گرفته است، تعبیرش این است که حال و روز تو برای دیگران پوشیده و مخفی می‌ماند

فال حافظ آنلاین

خواص میوه های قرمز

تعبیر خواب باغ میوه

تعبیر خواب انگور

14 تعبیر خواب انگور

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا